Умови та правила надання банківських послуг

Документи, розміщені на цьому сайті - це публічна оферта, що містить умови і правила надання послуг банком і його партнерами, до якої приєднується клієнт, підписуючи заяву у відділенні банку.

28 Вер 2015

  1. До розділу «Фізичним особам – Депозити – Загальні положення» доданий новий підпункт 2.2.1.29:
    «Кількість одночасно відкритих діючих депозитних рахунків на ім'я одного клієнта, включаючи послугу накопичення «Копилка» та «А-вклад», не повинно перевищувати 30 депозитних рахунків.»

  2. У розділі «Фізичним особам – Депозити – Загальні положення» були змінені формулювання підпунктів 2.2.1.8 і 2.2.1.9, а також додано по 2 підпункти до кожного з них:
    2.2.1.8. Процедура автоматичного продовження вкладів.

Дана процедура застосовується для всіх вкладів за винятком вкладів, зазначених у п. 2.2.1.9.

2.2.1.8.1. У разі, якщо після закінчення терміну депозиту вклад не затребуваний Клієнтом, Клієнт доручає Банку перерахувати кошти з депозиту на вклад "до запитання" Клієнта. Гроші з депозитів, які виступають забезпеченням по кредиту і з депозитів померлих клієнтів на вклад "до запитання» не перераховуються.

2.2.1.8.2. Якщо після закінчення 3-х календарних днів після надходження коштів на вклад "до запитання" сума вкладу або її частина не затребувані Клієнтом, Клієнт доручає Банку перерахувати всю суму з вкладу "до запитання" на депозит того ж найменування і терміну, з якого раніше кошти надійшли на вклад "до запитання".

При цьому процентна ставка за вкладом відповідає ставці, яка діє в Банку для знову оформлюваних вкладів даного найменування та строку на дату зарахування коштів на депозитний рахунок.

Додатково на новий термін вкладу Банк збільшує процентну ставку за вкладом на 0,5% річних. Новий термін вкладу обчислюється з дати надходження коштів на депозит з вкладу "до запитання".

Якщо Клієнт вимагає закрити вклад «до запитання», то зобов'язання Банку за депозитним вкладом припиняються, і вклад повертається Клієнту.

2.2.1.9. Процедура автоматичного продовження вкладів строком на 1 міс, А-вклада та ряду вкладів старих типів, оформлення яких проводилось до 2014 року.

2.2.1.9.1. У разі, якщо після закінчення терміну вкладу, Клієнт не заявив Банку про відмову від продовження терміну вкладу, і Банк не заперечує проти продовження вкладу на новий термін, вклад автоматично вважається продовженим ще на один термін , зазначений у Заяві. Термін вкладу продовжується неодноразово без явки Клієнта в Банк. При цьому числення нового терміну вкладу починається з дня, наступного за датою закінчення попереднього терміну вкладу. У тому випадку, якщо БАНК заперечує проти продовження вкладу, він письмово або через SMS повідомляє про це КЛІЄНТА за реквізитами, вказаними в клієнтській базі ПриватБанку, не пізніше, ніж за 2 календарних дні до закінчення терміну вкладу. При оформленні депозитів за допомогою систем дистанційного банківського обслуговування, у випадку, якщо після закінчення терміну вкладу Клієнт не подав дистанційне розпорядження Банку про закриття вкладу, вклад автоматично вважається продовженим ще на один термін, зазначений у дистанційному розпорядженні на відкриття депозиту. Термін вкладу продовжується неодноразово без подачі Клієнтом дистанційного розпорядження про закриття вкладу. При цьому, обчислення нового терміну вкладу починається з дня, наступного за датою закінчення попереднього терміну вкладу

2.2.1.9.2. При продовженні терміну вкладу розрахунок відсотків на кожний новий термін вкладу здійснюється за процентною ставкою, що діє в БАНКУ для депозитних вкладів даного найменування та строку на день закінчення попереднього терміну вкладу, без укладення додаткових угод до цього договору. Наступне продовження вкладу здійснюється в такому ж порядку.

  1. До розділу «Фізичним особам – Кредити» було додано новий підпункт 2.7.7 «Сервіс «Миттєва розстрочка», що включає підпункти 2.7.7.1–2.7.7.8.

  2. До розділу «Фізичним особам – Кредити» було додано новий підпункт 2.7.8 «Умови використання кредиту «Швидка готівка», що включає підпункти 2.7.8.1–2.7.8.13.3, а також таблицю «Тарифи та інші умови кредитування».

  3. До розділу «Загальне – Загальні положення – Права та обов’язки банку» додано новий підпункт 1.1.3.2.11.1:
    «Банк має право проводити договірне списання з усіх відкритих в Банку рахунків Клієнта для погашення заборгованості Клієнта перед банками, з якими у Банка встановлені кореспондентські відносини. Списання проводиться на підставі платіжної вимоги банку - отримувача коштів. Списання здійснюється за умови надання одержувачем документів, що підтверджують безперечність його вимог до Клієнта на підставі невиконання дійсних зобов'язань Клієнта (кредитний договір, розрахунок заборгованості).»

  4. До розділу «Фізичним особам – Картки – Овердрафт, заборгованість по рахунку карти» додано новий підпункт 2.1.7.12.1:
    «Позичальник сплачує Банку пеню в розмірі 4%, але не менше 100 грн від суми простроченої заборгованості по кредиту, за кожний день прострочення.»