Останні зміни
Архів договорів
28 Вер 2015
-
До розділу «Фізичним особам – Депозити – Загальні положення» доданий новий підпункт 2.2.1.29:
«Кількість одночасно відкритих діючих депозитних рахунків на ім'я одного клієнта, включаючи послугу накопичення «Копилка» та «А-вклад», не повинно перевищувати 30 депозитних рахунків.» -
У розділі «Фізичним особам – Депозити – Загальні положення» були змінені формулювання підпунктів 2.2.1.8 і 2.2.1.9, а також додано по 2 підпункти до кожного з них:
2.2.1.8. Процедура автоматичного продовження вкладів.
Дана процедура застосовується для всіх вкладів за винятком вкладів, зазначених у п. 2.2.1.9.
2.2.1.8.1. У разі, якщо після закінчення терміну депозиту вклад не затребуваний Клієнтом, Клієнт доручає Банку перерахувати кошти з депозиту на вклад "до запитання" Клієнта. Гроші з депозитів, які виступають забезпеченням по кредиту і з депозитів померлих клієнтів на вклад "до запитання» не перераховуються.
2.2.1.8.2. Якщо після закінчення 3-х календарних днів після надходження коштів на вклад "до запитання" сума вкладу або її частина не затребувані Клієнтом, Клієнт доручає Банку перерахувати всю суму з вкладу "до запитання" на депозит того ж найменування і терміну, з якого раніше кошти надійшли на вклад "до запитання".
При цьому процентна ставка за вкладом відповідає ставці, яка діє в Банку для знову оформлюваних вкладів даного найменування та строку на дату зарахування коштів на депозитний рахунок.
Додатково на новий термін вкладу Банк збільшує процентну ставку за вкладом на 0,5% річних. Новий термін вкладу обчислюється з дати надходження коштів на депозит з вкладу "до запитання".
Якщо Клієнт вимагає закрити вклад «до запитання», то зобов'язання Банку за депозитним вкладом припиняються, і вклад повертається Клієнту.
2.2.1.9. Процедура автоматичного продовження вкладів строком на 1 міс, А-вклада та ряду вкладів старих типів, оформлення яких проводилось до 2014 року.
2.2.1.9.1. У разі, якщо після закінчення терміну вкладу, Клієнт не заявив Банку про відмову від продовження терміну вкладу, і Банк не заперечує проти продовження вкладу на новий термін, вклад автоматично вважається продовженим ще на один термін , зазначений у Заяві. Термін вкладу продовжується неодноразово без явки Клієнта в Банк. При цьому числення нового терміну вкладу починається з дня, наступного за датою закінчення попереднього терміну вкладу. У тому випадку, якщо БАНК заперечує проти продовження вкладу, він письмово або через SMS повідомляє про це КЛІЄНТА за реквізитами, вказаними в клієнтській базі ПриватБанку, не пізніше, ніж за 2 календарних дні до закінчення терміну вкладу. При оформленні депозитів за допомогою систем дистанційного банківського обслуговування, у випадку, якщо після закінчення терміну вкладу Клієнт не подав дистанційне розпорядження Банку про закриття вкладу, вклад автоматично вважається продовженим ще на один термін, зазначений у дистанційному розпорядженні на відкриття депозиту. Термін вкладу продовжується неодноразово без подачі Клієнтом дистанційного розпорядження про закриття вкладу. При цьому, обчислення нового терміну вкладу починається з дня, наступного за датою закінчення попереднього терміну вкладу
2.2.1.9.2. При продовженні терміну вкладу розрахунок відсотків на кожний новий термін вкладу здійснюється за процентною ставкою, що діє в БАНКУ для депозитних вкладів даного найменування та строку на день закінчення попереднього терміну вкладу, без укладення додаткових угод до цього договору. Наступне продовження вкладу здійснюється в такому ж порядку.
-
До розділу «Фізичним особам – Кредити» було додано новий підпункт 2.7.7 «Сервіс «Миттєва розстрочка», що включає підпункти 2.7.7.1–2.7.7.8.
-
До розділу «Фізичним особам – Кредити» було додано новий підпункт 2.7.8 «Умови використання кредиту «Швидка готівка», що включає підпункти 2.7.8.1–2.7.8.13.3, а також таблицю «Тарифи та інші умови кредитування».
-
До розділу «Загальне – Загальні положення – Права та обов’язки банку» додано новий підпункт 1.1.3.2.11.1:
«Банк має право проводити договірне списання з усіх відкритих в Банку рахунків Клієнта для погашення заборгованості Клієнта перед банками, з якими у Банка встановлені кореспондентські відносини. Списання проводиться на підставі платіжної вимоги банку - отримувача коштів. Списання здійснюється за умови надання одержувачем документів, що підтверджують безперечність його вимог до Клієнта на підставі невиконання дійсних зобов'язань Клієнта (кредитний договір, розрахунок заборгованості).» -
До розділу «Фізичним особам – Картки – Овердрафт, заборгованість по рахунку карти» додано новий підпункт 2.1.7.12.1:
«Позичальник сплачує Банку пеню в розмірі 4%, але не менше 100 грн від суми простроченої заборгованості по кредиту, за кожний день прострочення.»