Умови та правила надання банківських послуг

Документи, розміщені на цьому сайті - це публічна оферта, що містить умови і правила надання послуг банком і його партнерами, до якої приєднується клієнт, підписуючи заяву у відділенні банку.

24 Кві 2020

На карантині трошки прибрались та видалили пункти «1.2. Послуги партнерів» та «1.3. Додатки».

 

Перемістили в розділ "2.1 Карти (умови і правила використання платіжних карток Банку)" пункт "2.1.11 Паспорт споживчого кредиту за програмою "Кредитна картка" та в розділ "2.6. Кредити (Умови та правила кредитування фізичних осіб)" пункти:
2.6.8. Паспорт банківського продукту "Розстрочка"
2.6.9. Паспорт банківського продукту "Швидка готівка"
2.6.10. Паспорт банківського продукту "Розстрочка Миттєва"
2.6.11. Паспорт банківського продукту "Гроші до зарплати"
2.6.12. Паспорт банківського продукту "Плати частинами"

 

Оскільки, громадський транспорт не запрацював, а ломбардам дозволили працювати, то розділи "2.8.2. Умови та правила надання фінансового лізингу" та «2.6.2. Умови надання кредиту під заставу дорогоцінного металу"» виклали в новій редакції.

 

Крім того, до розділу «2.3. Дистанційне обслуговування» додали пункт «2.3.6. В разі, якщо Клієнт виявляє неповагу до працівників Банку та/або застосовує ненормативну лексику чи звертається до Банку заради забави, в тому числі через соціальні мережі, Банк має право відмовити у наданні послуг із застосуванням Каналів дистанційного обслуговування або повідомити Клієнта про розірвання Договору за ініціативою Банку» та до розділу «2.2. Депозити (умови і правила розміщення депозитних вкладів у Банку)» в під розділ «2.2.1. Терміни та визначення» додали нове поняття «Автоматичне продовження - це продовження на новий строк, яке здійснюється банком самостійно в автоматичному режимі. Якщо після закінчення строку клієнт зніме частину або всю суму, автоматичне продовження не проводиться»