Умови та правила надання банківських послуг

Документи, розміщені на цьому сайті - це публічна оферта, що містить умови і правила надання послуг банком і його партнерами, до якої приєднується клієнт, підписуючи заяву у відділенні банку.

13 Кві 2017

До розділу «Фізичним особам – Депозити – Загальні положення» додано новий підпункт 2.2.1.39:

«У разі відсутності в Банку інформації, яка ідентифікує Клієнта і потребує актуалізації, Банк вживає заходів щодо отримання від Клієнта інформації шляхом встановлення зв'язку з Клієнтом комунікаційними і поштовими каналами зв'язку, в тому числі шляхом розміщення оголошення на офіційному сайті Банку. У разі ненадання протягом 30 днів від дня здійснення заходів Банком по встановленню зв'язку з Клієнтом оригіналів документів, які необхідні для проведення ідентифікації, Клієнт доручає Банку закрити рахунки Клієнта, а грошові кошти перерахувати на рахунок «Переказ на виплату».»