Умови та правила надання банківських послуг

Документи, розміщені на цьому сайті - це публічна оферта, що містить умови і правила надання послуг банком і його партнерами, до якої приєднується клієнт, підписуючи заяву у відділенні банку.

27 Січ 2017

1. До розділу «Загальне – Загальні положення – Права та обов’язки банку» додано новий підпункт 1.1.3.2.21, а нижчезазначені підпункти було викладено в таких редакціях:

1.1.3.1.9. Не рідше одного разу на місяць способом, зазначеним у заяві, надавати власнику виписки про стан картрахунків і про здійснені за минулий місяць операції за картрахунками. У разі підключення власника до системи Інтернет-банкінгу Приват24 виписки надаються через цей комплекс. У іншому випадку виписки надаються у відділенні банку, через банкомат і термінал самообслуговування.

 

1.1.3.1.10. Клієнт, який порушив виконання більше одного кредитного зобов'язання перед Банком, у тому числі Клієнт, який поручився за виконання грошового зобов'язання іншого клієнта перед Банком, виконання грошових зобов'язань яким Банку були порушені, доручає приймати і розподіляти кошти для погашення простроченої кредитної заборгованості у черговості, визначеній самостійно Банком, з пріоритетом погашення беззаставних кредитних зобов'язань, для чого Клієнт доручає сформувати і подати на підпис необхідні касові документи.

 

1.1.3.1.11. Надати Банку документи і відомості, необхідні для з'ясування його особи, суті діяльності, фінансового стану.У разі ненадання клієнтом необхідних документів чи відомостей або умисного подання неправдивих відомостей про себе банк відмовляє клієнту у його обслуговуванні.

 

1.1.3.2.9. Банк має право для різних цілей (повідомлення про зміну тарифів, активація додаткових послуг, актуалізація контактних даних, зміна Умов та Правил надання банківських послуг, інформування про розмір заборгованості по кредиту, інформування про проведених банком акціях, дистанційне обслуговування і т.д.) встановити контакт з Клієнтом, використовуючи будь-які зазначені канали зв'язку: відправлення SMS-повідомлень на мобільний телефон Клієнта; відправлення повідомлення за допомогою мобільного додатку у випадку встановлення мобільного додатку для телефону, номер якого передавався Клієнтом Банку при його ідентифікації і статусу "on-line" в мобільному додатку , авторизація за допомогою мобільного телефону і OTP-пароля: поштовий лист; телеграма; повідомлення по електронній пошті; повідомлення в банкоматах і терміналах самообслуговування; друк інформації на чеках в POS-терміналах ; інші засоби комунікації. При цьому, в даних Умовах та правилах умови комунікації Банку з Клієнтом за допомогою SMS-повідомлень, SMS-паролів, SMS-підтверджень означають, в тому числі використання повідомлень у додатку. Механізм отримання згоди від Клієнта шляхом авторизації за допомогою мобільного телефону і OTP-пароля наступний:

Банк генерує OTP-пароль і відправляє його Клієнту в тілі SMS-повідомлення/ повідомлення мобільного додатку c зазначенням інформації, яка буде ним підтверджуватися . Для підтвердження згоди , Клієнт передає отриманий OTP-пароль у відповідному SMS-повідомленні/ повідомленні мобільного додатку або шляхом введення цього пароля у відповідному рядку використовуваного сервісу.

У разі збігу пароля з відправленим Клієнту, банк перевіряє номер мобільного телефону Клієнта, а саме: чи зареєстрований він в системі ABank24 і / або MobileBanking. У разі, якщо номер мобільного телефону зареєстрований і збігається з номером телефону клієнта, вважається, що Клієнт прийняв умови публічного договору, розміщеного у відповідному розділі цих Умов і правил, згідно якого клієнту надаватимуться витребувані ним послуги . Сторони визнають співпав ОТР- пароль електронним підписом клієнта.

При здійсненні платіжних операцій в системах дистанційного обслуговування банкомат, термінал самообслуговування, на сайті https://a24.a-bank.com.ua, виконання в програмних комплексах маніпуляцій, спрямованих на успішне завершення платежу, прирівнюється до електронного підпису клієнта.

Згода клієнта може бути підтверджено, крім іншого:

- Документом на паперовому носії з реквізитами, що дозволяють ідентифікувати цей документ і фізична особа, в тому числі згода (анкета - заява) суб'єкта персональних даних на приєднання до Умов та Правил надання банківських послуг.

- Здійсненням клієнтом банківських операцій отриманням банківських послуг яке супроводжується оформленням касових документів

- Відміткою на електронній сторінці документа або в електронному файлі що обробляється в інформаційній системі на основі документованих програмно-технічних рішень.

 

1.1.3.2.15. У випадку не проходження Клієнтом ідентифікації або не повної ідентифікаціі здійснення розрахунків по Картці до повної ідентифікації Клієнта. Банк повідомляє Клієнта про необхідність пройти ідентифікацію у відділенні Банку при здійсненні операції, шляхом продзвону, шляхом відправки повідомлення в банкоматі, терміналі самообслуговання, ABank24.

Призупинення фінансових операцій на вищевказаних підставах, а також в інших випадках передбачених Умовами та правилами відповідно до законодавства, не є підставою для виникнення цивільно-правових відносин відносно банку та його посадових осіб за порушення умов відповідних угод.

 

1.1.3.2.16. Банк має право надавати відповіді на звернення громадян (заяви, зауваження, пропозиції, клопотання, скарги) клієнтів, в тому числі шляхом направлення письмової відповіді за допомогою сервісiв: Система Internet Banking ABank24, sms-повідомлення, термiнали самообслуговування. У випадку направлення відповіді за допомогою вищевказанiх сервiсiв Банк зобов'язується повідомити про це клієнта шляхом направлення останньому sms-повідомлення на номер мобільного телефону, що вказаний клієнтом в Анкеті про приєднання до Умов та правил надання банківських послуг.

 

1.1.3.2.21. Клієнт надає Банку право розголошвати інформацію про його операції інщим банкам, з якими у Банка укладений договір на прийом платежів. 

 

 

2. До розділу «Фізичним особам – Депозити – Загальні положення» додано нові підпункти 2.2.1.37 і 2.2.1.38, а також змінено підпункт 2.2.1.8.2:

2.2.1.8.2. Якщо після закінчення 3-х календарних днів після надходження грошей на вклад "До запитання " Ви не затребували суму вкладу або її частину, Ви доручаєте Банку перерахувати всю суму коштів з вкладу "До запитання" на цей депозит.

При цьому процентна ставка за вкладом на новий термін відповідає ставці, яка діє в Банку для знову оформлюваних вкладів даного найменування та строку на дату зарахування коштів на депозитний рахунок. Новий термін вкладу обчислюється з дати надходження грошей на депозит з вкладу "До запитання".

Додатково на новий термін вкладу Банк збільшує процентну ставку за вкладом (далі надбавка). Розмір стандартної надбавки і види вкладів, за якими встановлюється надбавка, відображені на сайті банку (https://a-bank.com.ua/deposits). Новий термін вкладу обчислюється з дати надходження коштів на депозит з вкладу "до запитання".

Якщо Клієнт відмовився від продовження депозиту на новий строк, то розриваються обидва вклада: депозит і вклад «до запитання». Виплата коштів з рахунків здійснюється згідно з правилами Банку і вимогами Національного банку України. Нарахування процентів на залишок коштів на розірваних рахунках не здійснюється.

Якщо Банк не перерахував кошти з депозиту на Ваш вклад "До запитання", то вклад автоматично продовжується ще на один строк. Строк вкладу продовжується неодноразово без Вашої явки в Банк. Новий строк вкладу починається з дня, наступного за датою закінчення попереднього строку вкладу.

За умови наявності в Банку інформації про смерть Клієнта Сторони узгодили не продовжувати вклад на новий строк.

При цьому, Банк закриває вкладний рахунок Клієнта в дату закінчення строку вкладу, та облiковує вклад на відповідних рахунках. Після закриття рахунку нарахування процентiв припиняється. В разі, якщо протягом строку вкладу, який декілька разів продовжувався, Банк отримав інформацію про смерть Клієнта та не зміг встановити осіб, що є правонаступниками за вкладом, Сторони узгодили, що Банк припиняє дiю вкладу. При цьому Банк закриває вкладний рахунок Клієнта та обліковує вклад на відповідних рахунках. Пiсля закриття рахунку нарахування процентів припиняється.

 

2.2.1.37. Банк має право протягом всього терміну дії договору змінювати розмір процентної ставки за вкладами (депозитами) до запитання («До запитання» і «А-вклад»).Поточний розмір діючої процентної ставки Клієнт може дізнатися на сайті банку в розділі Депозити https://a-bank.com.ua/deposits.

У разі зниження процентної ставки за діючими депозитними договорами Банк повідомляє Клієнтів за 5 днів до дати зміни ставки.
Повідомлення Клієнтів проводиться за допомогою розміщення інформації на сайті банку, а також шляхом інформування через доступні канали комунікації (sms,электронная пошта, інформаційні повідомлення в ABank-24 або мобільних додатках банку) за реквізитами, які зафіксовані в базі клієнтів при проходженні клієнтами ідентифікації в банку.

 

2.2.1.38. Клієнт має право доручити Банку проводити регулярні перерахування на свій депозитний рахунок (рахунок-одержувач) з іншого свого депозитного, поточного або карткового рахунку (рахунок-відправник). Якщо на дату виконання регулярного платежу залишок коштів на рахунку-відправнику менше суми встановленого регулярного платежу, Клієнт доручає Банку перерахувати на рахунок-одержувач всю доступну суму залишку з рахунка-відправника.

Регулярне збільшення незнижуваного залишку за послугою «Стандарт безподатковий» проводиться за правилами, описаними в даному пункті.

 

 

3. До розділу «Фізичним особам – Платежі – Регулярні платежі» додано новий підпункт 2.5.1.13:

«Клієнт доручає Банку проводити регулярні перерахування на свій депозитний рахунок (рахунок-одержувач) з іншого свого депозитного, поточного або карткового рахунку (рахунок-відправник). Якщо на дату виконання регулярного платежу залишок коштів на рахунку-відправнику менше суми встановленого регулярного платежу, Клієнт доручає Банку перерахувати на рахунок-одержувач всю доступну суму залишку з рахунка-відправника.
Регулярне збільшення незнижуваного залишку за послугою «Стандарт безподатковий» проводиться за правилами, описаними в даному пункті.»

 

 

4. З розділу «Фізичним особам – Віддалені канали обслуговування – Система Internet Banking ABank24» повністю видалено підпункт 2.3.2.7.4.2 «Угода про депозитний вклад "Стандарт"», що включав підпункти 2.3.2.7.4.2.1–2.3.2.7.4.2.9.