Умови та правила надання банківських послуг

Документи, розміщені на цьому сайті - це публічна оферта, що містить умови і правила надання послуг банком і його партнерами, до якої приєднується клієнт, підписуючи заяву у відділенні банку.

04 Лис 2016

1. У розділі «Фізичним особам – Депозити – Вклади, що оформлюються» змінено інформацію щодо дострокового розірвання депозиту «Стандарт строковий» (пп. 2.2.2.2 «Вклад «Стандарт строковий»):
«Умови дострокового розірвання: Можливість дострокового розірвання надається для вкладів в іноземній валюті.»

 

2. У розділі «Фізичним особам – Депозити – Вклади, що оформлюються – Послуга накопичення "Копилка"» нижчезазначені підпункти було викладено в таких редакціях:
2.2.2.4.1.8. Операції з повернення вкладу (як частини суми так і всієї суми накопичених коштів) здійснюється в таких каналах:

- в будь-якому відділенні А-Банку або за телефоном 0 800 500 809;

- Інтернет-банку ABank24;

- терміналі самообслуговування.

2.2.2.4.1.21. Послуга накопичення Копилка клієнту віком до 16 років не надається.

2.2.2.4.1.22. За необхідності Клієнт самостійно роздруковує паперову форму договору/заяву про відкриття депозиту в Інтернет-банку "ABank24" (розділ "Депозити" - меню "Копилка" - кнопка "Роздрукувати договір"), або в будь-якому відділенні А-Банку.

2.2.2.4.2.7. Операція зняття частини / всієї суми вкладу здійстнена у відділенні Банку, Інтернет-банку ABank24 підтверджується ОТП-паролем, який приходить на мобільний телефон Клієнта. Клієнт згоден, що підтвердженням вимоги на повернення вкладу або його частини є ОTП-пароль, який прирівнюється до підпису Клієнта (електронний підпис). Підтвердженням добровільного здійснення Клієнтом операції зняття коштів з вкладу є також:

- SMS-повідомлення про зарахування коштів з вкладу на обрану клієнтом картку, надіслане на мобільний телефон Клієнта;

- відображена у виписці за вкладом операція зняття коштів з вкладу;

- відображена у виписці за карткою операція зарахування коштів з вкладу на картку Клієнта.

2.2.2.4.2.9. Получать информацию о вкладе, процентах и условиях договорного списания Клиент может:

- позвонив по номеру 0 800 500 809;

- через систему дистанционного банковского обслуживания (банкомат, терминал самообслуживания;

- на сайте https://a24.a-bank.com.ua;

- в отделении Банка.

2.2.2.4.2.9. Отримувати інформацію про вклад, відсотки і умови договірного списання Клієнт може:

- зателефонувавши за номером 0 800 500 809;

- через систему дистанційного банківського обслуговування (банкомат, термінал самообслуговування;

- на сайті https://a24.a-bank.com.ua);

- у відділенні Банку.

2.2.2.4.3.1. Клієнт має право скасувати своє доручення про договірне списання. Скасувати доручення клієнт може: зателефонувавши за номером 0 800 500 809, через систему дистанційного банківського обслуговування (банкомат, термінал самообслуговування, на сайті https://a24.a-bank.com.ua), у відділенні банку.

Сторони погодили, що доручення Клієнта про скасування договірного списання вступає в силу з дня, наступного за днем його надходження до Банку.

2.2.2.4.3.2. Клієнт має право змінити умови договірного списання:

- розмір коштів, що підлягають перерахуванню Банком на депозитний рахунок,

- номер картки / рахунку, звідки кошти підлягають перерахуванню Банком на депозитний рахунок,

- умови, при настанні яких кошти, підлягають перерахуванню Банком на депозитний рахунок.

Змінити умови договірного списання клієнт може зателефонувати за номером 0 800 500 809, через систему дистанційного банківського обслуговування (банкомат, термінал самообслуговування, на сайті https://a24.a-bank.com.ua або), в відділенні Банку.

Сторони погодили, що доручення Клієнта про зміну умов договірного списання вступає в силу з дня, наступного за днем його надходження до Банку.

 

3. У розділі «Фізичним особам – Депозити – Загальні положення» змінено підпункт 2.2.1.28, а також додано новий підпункт 2.2.1.36:
2.2.1.28. Повернення вкладу у відділенні проводиться на підставі письмової заяви клієнта. У разі дострокового розірвання валютного вкладу виплата коштів з вкладу, згідно з нормативними документами Національного банку України, може проводитися в національній валюті за курсом купівлі іноземної валюти банком (курси для карток і вкладів) на день проведення операції.


2.2.1.36. Розірвання депозиту протягом 5 календарних днів з дати закінчення кожного терміну вкладу вважається розірванням по терміну. Всі інші розірвання депозитів вважаються достроковими. На терміні до 28 днів з дати оформлення гривневого вкладу повернення грошей здійснюється тільки на картку, з якої був оформлений депозит. Якщо поповнення гривневого вкладу проводилось з картки «Універсальна», з інтернет-картки або з елітної картки, то повернення вкладу на терміні до 28 днів з дати його оформлення проводиться на картку (або одну з цих карток), з якої поповнювався депозит.

 

4. У розділі «Фізичним особам – Платежі» повністю оновлено тарифи в підпункті 2.5.3 «Тарифи за платежами».

 

5. У розділі «Фізичним особам – Депозити – Загальні положення» змінено підпункт 2.2.1.10.1:

«У разі, якщо після закінчення терміну вкладу, Клієнт не заявив Банку про відмову від продовження терміну вкладу, і Банк не заперечує проти продовження вкладу на новий термін, вклад автоматично вважається продовженим ще на один термін , зазначений у Заяві. Термін вкладу продовжується неодноразово без явки Клієнта в Банк . При цьому числення нового терміну вкладу починається з дня , наступного за датою закінчення попереднього терміну вкладу. У тому випадку, якщо БАНК заперечує проти продовження вкладу, він письмово або через sms повідомляє про це КЛІЄНТА за реквізитами, вказаними в клієнтській базі А-Банку, не пізніше, ніж за 2 календарних дні до закінчення терміну вкладу. При оформленні депозитів за допомогою систем дистанційного банківського обслуговування, у випадку, якщо після закінчення терміну вкладу Клієнт не подав дистанційне розпорядження Банку про закриття вкладу, вклад автоматично вважається продовженим ще на один термін , зазначений у дистанційному розпорядженні на відкриття депозиту. Термін вкладу продовжується неодноразово без подачі Клієнтом дистанційного розпорядження про закриття вкладу. При цьому, обчислення нового терміну вкладу починається з дня, наступного за датою закінчення попереднього терміну вкладу.

За умови наявності в Банку інформації про смерть Клієнта Банк не продовжує вклад на новий строк. При цьому Банк має право закрити вкладний рахунок Клієнта в дату закінчення строку вкладу, гроші за вкладом перерахувати на рахунок 2903. В разі, якщо протягом строку вкладу, який декілька разів продовжувався, Банк отримав інформацію про смерть Клієнта та не зміг встановити осіб, що є правонаступниками за вкладом, Банк має право закрити вклад Клієнта. Кошти з закритого вклада зараховуються на рахунок 2903.»

 

6. У розділі «Фізичним особам – Інше – Умови та правила надання фінансового лізингу – Строк дії договору й порядок зміни припинення умов договору» змінено підпункт 2.8.2.12.1:
«Узгоджений сторонами договір фінансового лізингу вважається укладеним з моменту підписання Заяви про приєднання до договору. Лізингоодержувач за свій рахунок зобов'язується забезпечити нотаріальне посвідчення договору та письмово викликати Лізингодавця в нотаріальну контору протягом 5 днів після узгодження умов та укладення цього договору. Якщо договір не буде посвідчений нотаріусом після спливу вказаного сроку, він вважається таким що не посвідчений нотаріально з вини Лізингоодержувача, який ухилився від цього.»

 

7. Через зміну назви системи грошових переказів «Коінстар» на Sigue, у розділі «Фізичним особам – Грошові перекази» перейменовано та комплексно актуалізовано підпункт 2.4.7 (нова назва підпункту – «Система переказів Sigue»), що включає підпункти 2.4.7.1–2.4.7.3.6.7.



8. У розділі «Фізичним особам – Картки – Кредитні картки» нижчезазначені підпункти було викладено в таких редакціях:
2.1.1.2.10. Клієнт несе повну відповідальність за несанкціоноване отримання грошових коштів з рахунку третіми особами, в разі якщо його дії або бездіяльність призвели до втрати електронного платіжного засобу, розголошенню ПІНа або іншої інформації, яка дає можливість ініціювати платіжну операцію.

2.1.1.9.5. Держатель зобов'язується:

- не повідомляти ПІН, постійний пароль, одноразові паролі і контрольну інформацію, - не передавати Картку (її реквізити) для здійснення операцій іншими особами, вживати необхідних заходів для запобігання втрати, пошкодження, розкрадання Карти;

- в разі оскарження Держателем платіжної операції - надати Банку докази того, що така операція була здійснена не внаслідок дій або бездіяльності, що призвели до втрати електронного платіжного засобу, розголошенню ПІНа або іншої інформації, яка дає можливість ініціювати платіжну операцію;

- не здійснювати операції з використанням реквізитів Картки після її здачі до Банку або після закінчення терміну її дії, а також Картки, заявленої як втрачена.