Умови та правила надання банківських послуг

Документи, розміщені на цьому сайті - це публічна оферта, що містить умови і правила надання послуг банком і його партнерами, до якої приєднується клієнт, підписуючи заяву у відділенні банку.

20 Лип 2016

1. З розділу «Фізичним особам – Кредити – Умови використання кредиту «Швидка готівка» було видалено підпункт 2.7.8.12.6.1, а нижчезазначені підпункти викладено в таких редакціях:

2.7.8.12.5.1. У разі виникнення прострочених зобов'язань за Кредитом, Клієнт сплачує Банку відсотки в подвійному розмірі від зазначених в Тарифах, що діють на дату нарахування і нараховується за кожен день прострочення кредиту.

2.7.8.12.5.3. Відсотки за користування Кредитом (кредитним лімітом) і / або Овердрафтом нараховуються в дату їх сплати, передбачену п 2.7.8.12.4. і п.2.7.8.12.5., при цьому відсотки розраховуються щомісячно за кожний календарний день за фактично витрачені в рахунок Кредиту та / або Овердрафту кошти.

2.7.8.12.5.4. У разі непогашення суми простроченого кредиту (кредитного ліміту, кредитної лінії), овердрафту або його частини понад 210 днів, весь Кредит (Овердрафт) вважається простроченим і нарахування з дати переведення Кредиту (Овердрафту) в статус прострочених Боргових зобов'язань проводяться згідно з п.п. 2.7.8.12.5.1.

2.7.8.12.6. Банк нараховує комісію за обслуговування Кредиту в розмірі, встановленому Тарифами Банку.

2.7.8.12.11. У разі порушення Позичальником термінів по сплаті відсотків за користування Кредитом, зазначених у "Заяві позичальника", пп. 2.7.8.12.2., 2.7.8.12.6., 2.7.8.12.7., Даних Умов, згідно зі ст. 212, 611, 651 Цивільного кодексу України Сторони погодили протягом періоду неналежного виконання Позичальником зобов'язань по сплаті відсотків за користування Кредитом Банк нараховує Позичальнику відсотки в розмірі фактично сплачених Позичальником. При цьому Позичальник за весь період неналежного виконання зобов'язань по сплаті відсотків за користування Кредитом сплачує Банку неустойку в розмірі, передбаченому п. 2.7.8.12.5.2. Умов. Термін сплати неустойки, не пізніше наступного банківського дня з дати неналежного виконання Позичальником зобов'язань по сплаті відсотків, передбачених Тарифами, пп. 2.7.8.12.2., 2.7.8.12.6., 2.7.8.12.7. Умов і правил.

 

2. У розділі «Фізичним особам – Депозити – Вклади, що оформлюються» у підпункті 2.2.2.1 «Вклад «Стандарт» актуалізовано таблицю умов дострокового розірвання вкладу «Стандарт»:

Строк вкладу

Умови дострокового розірвання

1 міс.

% нараховуються за ставкою вкладу «До запитання» – 1%

3, 6 міс.

% нараховуються за ставкою вкладу «До запитання» – 1%. Якщо клієнт уже отримав проценти, нараховані за повною ставкою, то зайво виплачені проценти віднімаються з суми вкладу

366 днів

- На терміні до 6 міс. – % нараховуються за ставкою вкладу «До запитання» – 1%.

- На терміні від 6 до 12 міс. – % нараховуються за зниженою в 2 рази процентною ставкою. Якщо клієнт уже отримав проценти, нараховані за повною ставкою, то зайво виплачені проценти відраховуються з суми вкладу

 

3. У розділі «Фізичним особам – Грошові перекази» повністю оновлено такі підпункти:

2.4.1. Загальні положення здійснення термінових грошових переказів.

2.4.2. СИСТЕМА ПЕРЕКАЗІВ PRIVATMONEY (ПРИВАТМАНІ).

2.4.3. СИСТЕМА ПЕРЕКАЗІВ WESTERN UNION (ВЕСТЕРН ЮНІОН).

2.4.4. СИСТЕМА ПЕРЕКАЗІВ MONEYGRAM (МАНІГРАМ).

2.4.5. СИСТЕМА ПЕРЕКАЗІВ UNISTREAM (ЮНІСТРІМ).

2.4.6. СИСТЕМА ПЕРЕКАЗІВ «ЗОЛОТА КОРОНА».

2.4.7. СИСТЕМА ПЕРЕКАЗІВ COINSTAR (КОІНСТАР).

2.4.8. СИСТЕМА ПЕРЕКАЗІВ RIA (РІА).

 

4. У Заяві про приєднання до умов надання споживчого кредиту фізичним особам «Розстрочка» (розділ «Загальне – Додатки») додано новий пункт 8 (через що змістилася нумерація наступних пунктів), а також змінено формулювання пунктів 9 і 17 (колишні 8 і 16):  
8. У разі відсутності погашення щомісячного платежу (повністю або частково) в останній день періоду погашення, зазначеного в Заяві позичальника, відсутня сума буде утримана з карти Універсальної/GOLD клієнта.

9. Рахунок для зарахування коштів, спрямованих на погашення заборгованості по кредиту, відсоткам, винагороді та іншим платежам: ЄДРПОУ 14360080, 2909________ у ПАТ "АКЦЕНТ-БАНК", МФО 307770.

17. Своїм підписом я підтверджую, що отримав/ зобов'язуюсь отримати товар згідно з рахунком-фактурою № від р. у повному обсязі. Товар та/або інше майно Позичальника є предметом застави та відповідно до Умов та правил забезпеченням зобов'язань. Інформація про товар (його найменування, вартість) визначені у супроводжувальних документах на товар, копії яких додаються до цієї Заяви. Згідно з Постановою КМУ N 172 від 19 березня 1994 р. «Про реалізацію окремих положень Закону України "Про захист прав споживачів"» вікна, двері та інші товари, виготовлені з матеріалу, нарізаного або розкроєного під розмір, визначений покупцем (замовником), не підлягають обміну та поверненню. Відповідно до 2.7.4.6.8 Умов та Правил надання банківських послуг Договір може бути розірваний за ініціативою Позичальника лише за фактом повернення товару ТСП та перерахування коштів Банку.

 

5. До розділу «Фізичним особам – Кредити – Розстрочка – Інші умови» додано новий підпункт 2.7.4.6.10:

У разі відсутності погашення щомісячного платежу (повністю або частково) в останній день періоду погашення, зазначеного в Заяві позичальника, відсутня сума буде утримана з карти Універсальної/GOLD клієнта.

 

6. У розділі «Фізичним особам – Кредити – Розстрочка» оновлено таблицю Погашення кредиту «Розстрочка»:

Період оформлення кредиту

Регулярний платіж

Інтернет-банк

Термінал самообслуговування

Розрахунково-операційна каса

Списання коштів з карти Універсальної / GOLD клієнта за рахунок особистих коштів (% від суми перерахування)

Списання коштів з карти Універсальної / GOLD клієнта за рахунок кредитних коштів (% від суми перерахування)

До 30.09.2015 включно

0,00 грн

0,50 грн

3 грн

5 грн.

0,00%

0,00%

З 01.10.2015 включно

0,00 грн

0,50 грн

10 грн.

10 грн.

0,00%

0,00%

З 12.07.2016 включно

0,00 грн

0,50 грн

10 грн.

10 грн.

0,00%

4,00%

 

7. У розділі «Загальне – Загальні положення» замінено всі згадки назви міста Дніпропетровськ на Дніпро у підпунктах:
- 1.1.2.2.5.1 (пп. «Права та обов'язки клієнта – Права Клієнта – Письмові звернення Клієнтів до Банку»);

- 1.1.3.2.10 (пп. «Права та обов’язки банку – Права Банку»);

- 1.1.7.28–29 (пп. «Додаткові положення»).