Умови та правила надання банківських послуг

Документи, розміщені на цьому сайті - це публічна оферта, що містить умови і правила надання послуг банком і його партнерами, до якої приєднується клієнт, підписуючи заяву у відділенні банку.

15 Кві 2016

1. У розділі «Фізичним особам – Депозити» змінено формулювання підпунктів 2.2.1.8.1 і 2.2.1.8.2, а також: додано новий підпункт 2.2.1.34:

2.2.1.8.1. Після закінчення терміну депозиту Банк має право перерахувати кошти з депозиту на вклад "до запитання" Клієнта. Кошти з депозитів, які виступають забезпеченням по кредиту і з депозитів померлих клієнтів на вклад "до запитання» не перераховуються.


2.2.1.8.2. Якщо після закінчення 3-х календарних днів після надходження грошей на вклад "До запитання " Ви не затребували суму вкладу або її частину, Ви доручаєте Банку перерахувати всю суму коштів з вкладу "До запитання" на цей депозит.

При цьому процентна ставка за вкладом на новий термін відповідає ставці, яка діє в Банку для знову оформлюваних вкладів даного найменування та строку на дату зарахування коштів на депозитний рахунок. Новий термін вкладу обчислюється з дати надходження грошей на депозит з вкладу "До запитання".

Додатково на новий термін вкладу Банк збільшує процентну ставку за вкладом на 0,5% річних. Новий термін вкладу обчислюється з дати надходження коштів на депозит з вкладу "до запитання".

Якщо Клієнт вимагає закрити вклад «до запитання», то зобов'язання Банку за депозитним вкладом припиняються, і вклад повертається Клієнту.

Якщо Банк не перерахував кошти з депозиту на Ваш вклад "До запитання", то вклад автоматично продовжується ще на один строк. Строк вкладу продовжується неодноразово без Вашої явки в Банк. Новий строк вкладу починається з дня, наступного за датою закінчення попереднього строку вкладу.

2.2.1.34. Вклади на суму, еквівалентну 50 тис. доларів США і вище (за курсом НБУ), оформляються тільки у вигляді строкових депозитів, депозитних сертифікатів або А-вкладів.

2. У розділі «Фізичним особам – Кредити – Розстрочка – Умови і порядок надання кредиту» змінено формулювання підпункту 2.7.4.1.2:
«Позичальник доручає Банку без додаткового узгодження здійснювати списання та перерахування кредитних коштів з кредитного рахунку на користь ТСП і Банку на рахунки, зазначені в Заяві.

Позичальник доручає Банку здійснювати погашення заборгованості за Кредитом в терміни, зазначені в Заяві за рахунок коштів, розміщених на рахунку Позичальника, відповідному платіжній картці, емітованої ПАТ КБ "ПРИВАТБАНК", ПАТ «А-Банк». Номер карткового раухунку вказаний у Заяві. Самостійне внесення коштів Позичальником при наявності доручення Банку здійснювати погашення за рахунок коштів, розміщених на рахунку, відповідному платіжною карткою, емітованої ПАТ КБ «ПРИВАТБАНК», Банк вважає додатковим внесенням коштів, спрямованим на дострокове погашення кредиту Позичальником.»
 

3. До розділу «Фізичним особам – Інше» додано новий підпункт 2.8.5 «Банківські сейфові комірки», що включає підпункти 2.8.5.1–2.8.5.7 і таблицю тарифів, якими регламентується користування банківськими скриньками.
 

4. До розділу «Фізичним особам – Загальні положення – Права та обов’язки клієнта» додано 2 нових підпункти:
1.1.2.1.9.1. У разі виявлення Банком операцій, які були проведені з порушенням правил платіжних систем (Master Card, VISA та ін.) за допомогою електронних платіжних засобів, Клієнт надає свою беззаперечну згоду на ведення Банком претензійної роботи з метою оскарження таких операцій.

1.1.2.2.13. Клієнт має право заявити вимоги на отримання суми відшкодування отриманого Банком за результатом претензійної роботи за операціями, які були проведені з порушенням правил платіжних систем (Master Card, VISA та ін.).
 

5. До розділу «Фізичним особам – Загальні положення – Права та обов’язки банку» додано 2 нових підпункти:

1.1.3.1.2.1. У разі виявлення Банком операцій проведених з порушенням правил платіжних систем (Master Card, VISA та ін.), Банк має право на ведення претензійної роботи від імені Клієнта з метою оскарження таких операцій.

1.1.3.2.20. У разі, якщо Клієнт протягом 120 днів з моменту здійснення операції не заявить вимог на отримання суми відшкодування за оскаржену Банком операцію, Банк має право на винагороду за проведення претензійної роботи в розмірі оскаржуваної транзакції. Клієнт доручає Банку здійснити списання грошей з його рахунку в розмірі винагороди (здійснити договірне списання).

6. До розділу «Юридичним особам – Депозити – Розміщення коштів на депозитному рахунку в тому числі з використанням технології дистанційного відкриття рахунків депозиту через Приват-24» додано 2 нових підпункти:

3.6.1.8.12. За умови отримання повідомлення-відповіді або корінця повідомлення контролюючого органу з відмовою про взяття рахунку на облік в контролюючих органах , далі - повідомлення, БАНК протягом трьох календарних днів, включаючи день отримання повідомлення, розриває цей Договір. При цьому, проценти за користування БАНКОМ грошовими коштами не нараховуються та не сплачуються. Повернення БАНКОМ грошових коштів здійснюється на поточний рахунок Клієнта, з якого було зарахування грошей за цим Договором.

3.6.1.8.13. Перед закриттям рахунку на умовах, зазначених у п. 3.6.1.8.12 Банк вживає ряд заходів, а саме:

- щоденно формує звіти по рахункам депозитів, які не зареєстровані в контролюючих органах;

- встановлює зв'язок з Клієнтом для розв'язання проблеми у випадку, якщо підстава для відмови у прийомі контролюючим органом рахунку на облік така, яку можна усунути;

- якщо підстава для відмови у прийомі контролюючим органом рахунку на облік така, яку усунути неможливо, або ж відсутнє позитивне рішення щодо активації рахунку вкладу тривалий час (більше трьох календарних днів від дня реєстрації Банком відмови контролюючого органу в постановці рахунку вкладу на облік), депозит розривається з ініціативи Банку, при чому відсотки по таким депозитам Банком не сплачуються.

При неотриманні позитивного рішення контролюючого органу щодо реєстрації рахунку вкладу, Банк повертає кошти з рахунку вкладу на поточний рахунок Клієнта, з якого було виконано перерахування коштів на вклад.
 

7. До розділу «Юридичним особам – Депозити – Розміщення коштів на депозитах приватних підприємців в тому числі з використанням технології дистанційного відкриття рахунків депозиту через Приват-24» додано 2 нових підпункти:

3.6.2.11.12. За умови отримання повідомлення-відповіді або корінця повідомлення контролюючого органу з відмовою про взяття рахунку на облік в контролюючих органах , далі - повідомлення, БАНК протягом трьох календарних днів, включаючи день отримання повідомлення, розриває цей Договір. При цьому, проценти за користування БАНКОМ грошовими коштами не нараховуються та не сплачуються. Повернення БАНКОМ грошових коштів здійснюється на поточний рахунок Клієнта, з якого було зарахування грошей за цим Договором.

3.6.2.11.13. Перед закриттям рахунку на умовах, зазначених у п. 3.6.2.11.12 Банк вживає ряд заходів, а саме:

- щоденно формує звіти по рахункам депозитів, які не зареєстровані в контролюючих органах;

- встановлює зв'язок з Клієнтом для розв'язання проблеми у випадку, якщо підстава для відмови у прийомі контролюючим органом рахунку на облік така, яку можна усунути;

- якщо підстава для відмови у прийомі контролюючим органом рахунку на облік така, яку усунути неможливо, або ж відсутнє позитивне рішення щодо активації рахунку вкладу тривалий час (більше трьох календарних днів від дня реєстрації Банком відмови контролюючого органу в постановці рахунку вкладу на облік), депозит розривається з ініціативи Банку, при чому відсотки по таким депозитам Банком не сплачуються.

При неотриманні позитивного рішення контролюючого органу щодо реєстрації рахунку вкладу, Банк повертає кошти з рахунку вкладу на поточний рахунок Клієнта, з якого було виконано перерахування коштів на вклад.
 

8. В українській версії розділу «Юридичним особам – Кредити – Умови обслуговування кредитних лімітів на поточних рахунках корпоративних клієнтів» комплексно актуалізовано підпункти 3.2.1.4.1.2, 3.2.1.4.1.3, 3.2.1.4.12 і оновлено дані в таблиці «Тарифи».