Умови та правила надання банківських послуг

Документи, розміщені на цьому сайті - це публічна оферта, що містить умови і правила надання послуг банком і його партнерами, до якої приєднується клієнт, підписуючи заяву у відділенні банку.

02 Бер 2016

  1. У розділі «Фізичним особам – Кредити» через зміну назви послуги «Онлайн кеш-кредит» змінено назву підпункту 2.7.9 «Онлайн кеш-кредит» на «Гроші до зарплати» (так само скрізь замінено назву послуги в тексті самого підпункту), а також актуалізовано таблицю тарифів.

  2. У розділі «Фізичним особам – Грошові перекази – Міжнародні SWIFT-платежі» змінено формулювання «До неторгових операцій в іноземній валюті належать:» на «Банк здійснює такі неторгові операції в іноземній валюті:», а також видалено з переліку неторгових операцій благодійну допомогу (пп. 2.4.10.2.5).

  3. У розділі «Фізичним особам – Кредити – Гроші до зарплати» змінено формулювання підпункту 2.7.9.5.10:«Введення динамічного пароля для підтвердження видачі кредиту в програмних комплексах Банку, прирівнюється до підписання договору на паперовому носії. Подаючи заявку / передаючи пароль клієнт ознайомлений з дійсними Умовами і Правилами надання банківських послуг.»

  4. У розділі «Фізичним особам – Грошові перекази» повністю видалено підпункт 2.4.7, яким регламентувалися перекази через систему «Контакт», через що зміщено подальшу нумерацію підпунктів пункту 2.4 «Грошові перекази»:
    2.4.7. СИСТЕМА ПЕРЕКАЗІВ COINSTAR (КОІНСТАР).
    2.4.8. СИСТЕМА ПЕРЕКАЗІВ RIA (РІА).
    2.4.9. МІЖНАРОДНІ SWIFT-ПЛАТЕЖІ.

  5. До розділу «Фізичним особам – Кредити – Розстрочка» додано таблицю тарифів:

Погашення кредиту «Розстрочка»

Період оформлення кредиту

Регулярний платіж

Приват24

Термінал самообслуговування

Операційна каса

До 30.09.2015 включно

0,00 грн

0,50 грн

3 грн

5 грн

Після 01.10.2015 включно

0,00 грн

0,50 грн

10 грн

10 грн

 

  1. До розділу «Фізичним особам – Депозити – Загальні положення» додано 3 нових підпункти:

2.2.1.30. Банк має право достроково розірвати договір, повідомивши про це Клієнта за два робочих банківських дні до дати розірвання договору.

2.2.1.31. Клієнт має право достроково забрати вклад, підписавши Заяву на розірвання вкладу за 2 робочих банківських дні до дати розірвання договору.

Якщо на період обробки поданої Заяви на розірвання вкладу припадають вихідні або святкові дні, то час її обробки зміщується на кількість вихідних / святкових днів. День подання заяви не враховується в розрахунок.

 

2.2.1.33. Якщо депозит оформлено у відділенні банку - вклад можна розірвати тільки у відділенні. Усі виплати при розірванні депозиту у відділенні проводяться готівкою в касі.

Якщо депозит оформлено самостійно клієнтом через Приват24, сайт або мобільний додаток "Мої вклади" - вклад можна закрити як в Приват24, так і в будь-якому відділенні банку.
 

  1. До розділу «Юридичним особам – Депозити – Розміщення коштів на депозитному рахунку в тому числі з використанням технології дистанційного відкриття рахунків депозиту через Приват-24» додано 2 нових підпункти:

3.6.1.8.12. За умови отримання повідомлення-відповіді або корінця повідомлення контролюючого органу з відмовою про взяття рахунку на облік в контролюючих органах , далі - повідомлення, БАНК протягом трьох календарних  днів, включаючи день отримання повідомлення, розриває цей Договір. При цьому, проценти за користування БАНКОМ грошовими коштами не нараховуються та не сплачуються. Повернення БАНКОМ грошових коштів здійснюється на поточний рахунок Клієнта, з якого було зарахування грошей за цим Договором.

3.6.1.8.13 Перед закриттям рахунку на умовах, зазначених у п. 3.6.1.8.12 Банк вживає ряд заходів, а саме:

- щоденно формує звіти по рахункам депозитів, які не зареєстровані в контролюючих органах;

- встановлює зв'язок з Клієнтом для розв'язання проблеми у випадку, якщо підстава для відмови у прийомі контролюючим органом  рахунку на облік  така, яку можна усунути;

- якщо підстава для відмови у прийомі контролюючим органом  рахунку на облік  така, яку  усунути неможливо, або ж відсутнє позитивне рішення щодо активації рахунку вкладу тривалий час (більше трьох календарних днів від дня реєстрації Банком відмови контролюючого органу  в постановці рахунку вкладу на облік), депозит розривається з ініціативи Банку, при чому відсотки по таким депозитам Банком не сплачуються.

При неотриманні позитивного рішення контролюючого органу щодо реєстрації рахунку вкладу, Банк повертає кошти з рахунку вкладу  на поточний рахунок Клієнта, з якого було виконано перерахування коштів на вклад.

  1. До розділу «Юридичним особам – Депозити – Розміщення коштів на депозитах приватних підприємців в тому числі з використанням технології дистанційного відкриття рахунків депозиту через Приват-24» додано 2 нових підпункти:

3.6.2.11.12. За умови отримання повідомлення-відповіді або корінця повідомлення контролюючого органу з відмовою про взяття рахунку на облік в контролюючих органах , далі - повідомлення, БАНК протягом трьох календарнихднів, включаючи день отримання повідомлення, розриває цей Договір. При цьому, проценти за користування БАНКОМ грошовими коштами не нараховуються та не сплачуються. Повернення БАНКОМ грошових коштів здійснюється на поточний рахунок Клієнта, з якого було зарахування грошей за цим Договором.

3.6.2.11.13. Перед закриттям рахунку на умовах, зазначених у п. 3.6.2.11.12 Банк вживає ряд заходів, а саме:

- щоденно формує звіти по рахункам депозитів, які не зареєстровані в контролюючих органах;

- встановлює зв'язок з Клієнтом для розв'язання проблеми у випадку, якщо підстава для відмови у прийомі контролюючим органомрахунку на обліктака, яку можна усунути;

- якщо підстава для відмови у прийомі контролюючим органомрахунку на обліктака, якуусунути неможливо, або ж відсутнє позитивне рішення щодо активації рахунку вкладу тривалий час (більше трьох календарних днів від дня реєстрації Банком відмови контролюючого органув постановці рахунку вкладу на облік), депозит розривається з ініціативи Банку, при чому відсотки по таким депозитам Банком не сплачуються.

При неотриманні позитивного рішення контролюючого органу щодо реєстрації рахунку вкладу, Банк повертає кошти з рахунку вкладуна поточний рахунок Клієнта, з якого було виконано перерахування коштів на вклад.
 

  1. У розділі «Загальне – Послуги партнерів – Послуги ПАТ КБ «ПРИВАТБАНК» змінено формулювання підпункту 1.2.4.4:

Клієнт, ідентифікований ПАТ КБ «ПРИВАТБАНК», може отримати банківську послугу від ПАТ «А-БАНК» так, як якщо б він був ідентифікований останнім.