Послуга «Реструктуризація кредитної заборгованості» — це кредит, який надається за рішенням банку Клієнтам, які тимчасово не можуть виконувати свої зобов'язання в повному обсязі щодо раніше взятого кредиту, зокрема вже мають прострочену заборгованість по кредиту у Банку. При оформленні послуги «Реструктуризація кредитної заборгованості» Клієнт укладає з Банком новий договір кредитування на індивідуальних умовах (з урахуванням обставин кожного Клієнта).
1. Що таке послуга «Реструктуризація кредитної заборгованості»?
Послуга «Реструктуризація кредитної заборгованості» — послуга, за якою Банк надає Клієнту Кредит у безготівковій формі на індивідуальних умовах, з метою виконання його зобов'язань перед Банком та на строк, визначений у Заяві Клієнта, а Клієнт зобов’язується повернути суму Кредиту та сплатити проценти шляхом внесення щомісячних платежів.
2. Як скористатися?
Завітати до найближчого відділення А-Банку або звернутися до клієнтської підтримки за номером 7776 (для дзвінків з-за кордону +38 056 722 055).
3. Хто може скористатися?
Скористатися Кредитом (послугою) може Клієнт, який має прострочену заборгованість по кредиту у Банку або має інші обставини, через які Клієнт тимчасово не може виконувати в повному обсязі взяті на себе зобов'язання щодо раніше взятого кредиту.
Опис / Послуга (кредитна програма) |
«Комплексна реструктуризація кредитної заборгованості» |
«Рання реструктуризація кредитної заборгованості» |
|
4. |
Сума |
Від 1 000 до 200 000 грн |
|
5. |
Строк |
3, 6, 12, 24 або 36 місяців |
24, 36 або 60 місяців |
6. |
Процентна ставка, % річних |
При оформленні на 3 місяці — 8%; При оформленні на 6 або 12 місяців — 13%; При оформленні на 24 або 36 місяців — 24% |
При оформленні на 24 місяці: - 31,25% у період з 1 по 12 міс., - 70,0% у період з 13 по 24 міс. При оформленні на 36 місяців: - 31,25% у період з 1 по 12 міс., - 55,0% у період з 13 по 36 міс. При оформленні на 60 місяців: - 31,25% у період з 1 по 24 міс., - 55,0% у період з 25 по 60 міс., |
7. |
Одноразова комісія |
Відсутня |
|
8. |
Щомісячна комісія |
Відсутня |
|
9. |
Як сплачувати по кредиту? |
Щомісячно в розмірі та в період сплати, вказаний у Графіку погашення кредиту, перераховувати кошти за допомогою: мобільного додатку ABank24; каси будь-якого відділення А-Банку; будь-якого банку України за реквізитами. |
|
10. |
Як розраховується щомісячний платіж? |
Розмір Щомісячного платежу визначається за формулою: (S*Т*365/360)/(1-((1+Т*365/360)^(-N))), де: S — сума кредиту; P — процент по кредиту на рік; Т — розмір процентної ставки по кредиту; N — кількість місяців (строк кредиту). |
|
11. |
Яка реальна річна процентна ставка? |
Від 8,27% до 25,79% |
Від 42,68% до 47,90% |
12. |
Який розмір власного платежу клієнта, % від суми кредиту? |
Від 15,00 до 99,00% |
|
13. |
Якщо щомісячний платіж не буде сплачений у строк? |
У випадку порушення Клієнтом будь-якого із грошових зобов'язань застосовується: - подвійна процентна ставка у місяць, яка нараховується на суму загальної заборгованості у разі невиконання зобов’язання щодо повернення кредиту; - штраф за несвоєчасне погашення кредиту та / або процентів у розмірі 4% від суми простроченого боргу, але не менше ніж 100 грн за кожне таке порушення; - штраф у розмірі суми прощення за всіма Договорами щодо яких було проведено реструктуризацію простроченої кредитної заборгованості, але не більш ніж половина від суми одержаної за цим Договором, який нараховується одноразово на 32 день виникнення заборгованості. |
У випадку порушення Клієнтом будь-якого із грошових зобов'язань застосовується: - подвійна процентна ставка процентна ставка, яка нараховується на суму загальної заборгованості у разі невиконання зобов’язання щодо повернення кредиту; - штраф за несвоєчасне погашення кредиту та / або процентів у розмірі 4% від суми простроченого боргу, але не менше ніж 100 грн за кожне таке порушення. |
Особливість!!! |
Сукупна сума неустойки, нарахована за порушення зобов'язань Клієнтом на підставі договору, не може перевищувати половини суми, отриманої Клієнтом. |
||
14. |
Чи є можливість погасити достроково? |
Клієнт має право достроково погасити Заборгованість в будь-який момент шляхом внесення коштів достатніх для погашення кредиту. |
|
15. |
Комісія за дострокове погашення |
Відсутня |
16. Права та обов’язки Клієнта
16.1. Права:
16.1.1. Клієнт має право протягом 14 календарних днів з моменту отримання кредиту відмовитися від кредитного договору шляхом подачі відповідної заяви каналами дистанційного обслуговування. При цьому Клієнт зобов’язаний протягом 7 календарних днів з моменту подачі заяви повернути грошові кошти, одержані згідно з договором, та сплатити проценти за період з дня одержання коштів до дня їх повернення за ставкою, встановленою договором. Кредитний договір вважається розірваним (припиненим) у дату повернення Банку непогашеної частини Кредиту.
16.1.2. Клієнт має право після припинення дії договору про надання банківської послуги, включно у зв’язку із завершенням строку дії, розірванням або виконанням такого договору, звернутися до Банку із запитом на інформацію (довідку), що стосується виконання сторонами своїх зобов’язань, установлених договором, включаючи інформацію (довідку) про відсутність заборгованості та виконання зобов’язань Клієнта за договором у повному обсязі, яку Банк надає у формі паперового або електронного документа (за вибором Клієнта) протягом п’яти робочих днів із дня отримання Банком такого запиту.
16.2. Обов’язки:
16.2.1. Погашати кредит в порядку та терміни відповідно до Заяви.
16.2.3. Сплатити відсотки за користування Кредитом відповідно до Заяви. Повну оплату процентів та комісій (в т.ч. пені, штрафи (у разі їх наявності)) за користування Кредитом здійснити не пізніше дати фактичного повного погашення Кредиту.
16.2.4. У разі прострочення зобов’язань, Клієнт надає згоду Банку залучати колекторські компанії та передавати таким компаніям (в т.ч. новому кредитору) персональні дані, інформацію про укладення цього Договору, його умови, стан виконання, наявність простроченої заборгованості та її розмір, з метою взаємодії з Клієнтом, інформування його близьких осіб, представників, спадкоємців та, за потреби, інших третіх осіб про необхідність виконання Клієнтом зобов’язань за цим договором.
17. Юридичні особливості
17.1. Банк на платній основі надає Клієнту Кредит у вигляді непоновлюваної кредитної лінії на споживчі цілі (оплату послуг) на умовах, передбачених Заявою клієнта та цими Умовами та правилами надання банківських послуг.
17.2. Кредит надається шляхом зарахування коштів на поточний рахунок Клієнта в А-Банку.
17.3. Кредит вважається наданим Клієнту з дати укладання Кредитного договору та з часу зарахування коштів на поточний рахунок Клієнта в А-Банку.
17.4. Сторони погодили, що у випадку укладання договору в електронній формі Клієнт підписує Заяву шляхом накладання власноручного (в т.ч. цифрового) підпису або простим електронним підписом, у вигляді паперового документа, — підписується Клієнтом власноручним підписом. При укладанні Договору Банком може бути використано факсимільне відтворення підпису особи, уповноваженої підписувати такі договори, а також відтворення відбитка печатки технічними друкованими засобами. Датою укладення Кредитного договору є дата, зазначена в Заяві Клієнта.
17.5. Клієнт доручає Банку списувати кошти з будь-яких рахунків Клієнта, що підлягають сплаті Банку за цим Договором та/або за іншими договорами з Банком, при настанні термінів платежів (здійснювати дебетовий переказ коштів) шляхом безакцептного (договірного) списання. В разі відсутності на Поточному рахунку Клієнта власних коштів,
17.6. Нарахування відсотків і винагород здійснюється на фактичний залишок заборгованості за кожний календарний день, виходячи з фактичної кількості днів користування Кредитом — 360 днів на рік. Відсотки розраховуються щомісяця за період з першої дати поточного Періоду оплати включно до дати, коли Кредит стає простроченим. Дата погашення Кредиту в розрахунок не включається. Повне погашення відсотків та штрафів (у разі їх наявності) здійснюється не пізніше дня повного погашення суми Кредиту, якщо інше не зазначено в Заяві.
17.7. Черговість погашення вимог за договором: у разі недостатності суми проведеного платежу для виконання зобов'язання за договором в повному обсязі ця сума погашає вимоги Банку в такій черговості:
- у першу чергу сплачуються прострочена до повернення сума кредиту та прострочені проценти за користування кредитом (прострочене тіло/прострочені проценти);
- у другу чергу сплачуються сума кредиту та проценти за користування кредитом (тіло/проценти);
- у третю чергу сплачуються неустойка та інші платежі відповідно до договору про споживчий кредит (пені/штрафи/інші платежі).
17.8. В разі наявності заборгованості у Клієнта зі сплати Щомісячного мінімального платежу понад 90 днів, вся Заборгованість за Кредитом вважається простроченою.
17.9. Позичальник має право погасити щомісячний платіж достроково. При цьому розподіл погашення вимог відбувається в період погашення щомісячного платежу, зазначений у Графіку погашення кредиту.
Остаточне погашення заборгованості за Кредитом здійснюється не пізніше дати, зазначеної в Заяві. Сума остаточного погашення може відрізнятися від суми щомісячного платежу. При несплаті процентів / або частини Кредиту, згідно з Заявою, до останнього дня Періоду оплати вони вважаються простроченими.
17.10. Банк має право передати іншій особі свої права кредитора за правочином відступлення права вимоги без згоди Клієнта. Клієнт надає право Банку передати новому кредитору персональні дані, інформацію про укладення договору, його умови, стан виконання, наявність простроченої заборгованості та її розмір.
17.11. Сторони визнають, що тільки у разі виконання Клієнтом в повному обсязі (в строк, сумі та порядку), зобов'язань, визначених п. 2.1 Заяви, Банк бере на себе зобов’язання реструктуризувати частину кредитної заборгованості Клієнта відповідно до п. 2.4 Заяви. У разі невиконання чи неналежного виконання Клієнтом умов, встановлених п. 2.1 Заяви або реалізації свого права передбаченого п. 4 Заяви, Банк не несе жодних зобов'язань щодо реструктуризації кредитної заборгованості, а Клієнт втрачає право на її проведення на умовах цього Договору. Грошові кошти, що надійшли на виконання умов цього Договору після спливу терміну встановленого п. 2.1 Заяви, або в сумі, що є меншою, ніж зазначена у п. 2.1 Заяви, спрямовуватимуться Банком на погашення заборгованості за Договорами або іншими борговими зобов’язаннями Клієнта в порядку, встановленому цими Договорами та/або Умовами та правилами надання банківських послуг АТ «А-БАНК». З моменту списання коштів на погашення заборгованості за Договорами або іншими борговими зобов’язаннями Клієнта Кредитна угода щодо реструктуризації кредитної заборгованості вважається припиненою.
18. Посилання:
18.1. Паспорт кредиту «Реструктуризація кредитної заборгованості»;
18.2. Договір (Заява/Графік погашення) кредиту «Рання реструктуризація кредитної заборгованості»;
18.3. Договір (Заява/Графік погашення) кредиту «Комплексна реструктуризація кредитної заборгованості»;
18.4. Тарифи «Реструктуризація кредитної заборгованості».