Ці Умови використання платіжних карток АТ «А-БАНК», Анкета-заява про приєднання до Умов та Правил надання банківських послуг в А-Банку (далі - Заява) та/або Заява щодо встановлення кредитного ліміту за карткою/рахунком або Заява про відкриття поточного рахунку, встановлюють правила випуску, обслуговування і використання платіжних карток Банку (далі — Карток).
1. На підставі чого Банк може випустити Картку?
1.1. Банк випускає Клієнту Платіжну картку на підставі Договору надання банківських послуг, що укладається шляхом підписання Клієнтом Анкети-заяви, якою приєднується до цих умов або на підставі заяви у разі, якщо раніше Клієнтом було підписано Анкету-заяву про приєднання до цих умов. Випуск Платіжної картки здійснюється в разі прийняття Банком позитивного рішення про можливість випуску Клієнту Платіжної картки.
1.2. Платіжна картка є власністю Банку і надається Клієнту у тимчасове користування.
1.3. Клієнт погоджується з тим, що Кредитний ліміт встановлюється за рішенням Банку, і Клієнт дає право Банку в будь-який момент змінити (зменшити, збільшити або анулювати) Кредитний ліміт.
1.4. Клієнт зобов'язується виконувати правила випуску, обслуговування та використання Платіжних карток Банку.
2. Який порядок випуску картки?
2.1. Для надання послуг Банк видає Клієнту Картку (далі - Картка, або Платіжна картка). Підписанням Анкети-заяви Клієнт та Банк укладають Договір про надання банківських послуг. Датою укладення Договору є дата підписання Клієнтом Анкети-заяви.
2.2. Процедура випуску картки визначається Банком самостійно. При прийнятті рішення про випуск картки Банк видає Платіжну картку Клієнту та забезпечує розрахунки з використанням даної Платіжної картки.
2.3. Платіжна картка є власністю Банку та надається Клієнту у тимчасове користування.
2.4. Картка передається Клієнту:
2.4.1. У віртуальному вигляді у додатку ABank24;
2.4.2. Особисто представником банку;
2.4.3. Кур'єрською службою за адресою, вказаною Клієнтом в Анкеті-заяві, або іншим способом, що дозволяє однозначно встановити, що Платіжна Картка була отримана Клієнтом.
2.5. Платіжна картка передається Клієнту неактивованою. Платіжна картка активується Банком:
2.5.1. При додаванні інформації з картки в додаток ABank24 з авторизацією за номером телефону;
2.5.2. При активації Клієнтом віртуальної картки в Мобільному додатку.
2.6. З метою ідентифікації Клієнта при проведенні операцій з використанням Картки при активації Картки встановлюється ПІН-код. ПІН-код є аналогом власноручного підпису Клієнта. Клієнт погоджується, що введення правильного ПІН-коду є належною та достатньою ідентифікацією держателя Платіжної картки.
2.7. Клієнт має право замовити Картку із графічним нанесенням на неї фотографії та/ або інших персональних даних Клієнта (далі - Іменна картка), сплативши Банку комісію в розмірі, визначеному у Тарифах .
2.8. Іменну картку Клієнт може отримати в тому числі у відділенні Банку або замовити кур'єрську доставку, звернувшись з відповідним проханням до Банку.
2.9. Використання Платіжної картки та / або її реквізитів особою, яка не є клієнтом, заборонено.
2.10. Платіжна картка є дійсною до останнього дня місяця року, зазначеного на її лицьовій стороні, якщо інше не передбачено Договором. Закінчення дії Платіжної картки не призводить до припинення дії Договору.
2.11. Після закінчення терміну дії Платіжна картка випускається на новий термін на розсуд Банку. Заява Клієнта на перевипуск картки на новий термін не потрібна.
2.12. Достроковий перевипуск картки здійснюється у випадках втрати / крадіжки, псування, несанкціонованого використання, зміни імені та / або прізвища Клієнта на підставі усної заяви Клієнта. При наявності в Банку мотивованої підозри щодо спроби з боку третіх осіб несанкціонованого використання коштів Клієнта наявних на рахуку платіжної картки, достроковий перевипуск картки здійснюється без усної заяви Клієнта.
2.13. Обслуговування віртуальної картки припиняється у випадку отримання Клієнтом предметної (пластикової та/або залізної) картки.
2.14. “Недіючий (неактивний)” рахунок - це рахунки які Банк відкриває з метою обліку особистих коштів Клієнта за платіжними картками (у т.ч. поточними рахунками) у яких відсутній рух коштів та/або закривається поточний рахунок та/або картка.
“Недіючий (неактивний)” рахунок по картках відкривається у разі:
перерахування особистих коштів Клієнтів з його поточних рахунків (з наявною до нього платіжною/кредитною карткою) за якими не здійснювалося жодних операцій (крім дебетових переказів за згодою Клієнта на користь Банку та/або виплати процентів за вкладом) протягом 36 місяців поспіль з моменту здійснення останньої платіжної операції;
закриття платіжної картки, якщо на поточному рахунку, до якого була емітована ця картка, є залишок коштів. “Недіючий рахунок” відкривається через 45 днів з моменту закриття картки.
перерахування особистих коштів Клієнта у зв'язку з його смертю.
Недіючий (неактивний)” рахунок відкривається Банком самостійно відповідно до Плану рахунків бухгалтерського обліку банків України.
По “Недіючому” рахунку можуть здійснюватися операції:
зняття коштів з рахунку через касу Банку;
переказ коштів з рахунку на інші рахунки в інших банках України.
Клієнт не має права поповнювати рахунки власними коштами.
Переказ коштів може бути здійснений:
за заявою Клієнта з наданням платіжної інструкції або за заявою його правонаступників/спадкоємців із підтвердженням прав на отримання коштів;
на підставі вимог/розпоряджень органів державної влади, рішень суду тощо;
відповідно до умов цього Договору — у дохід Банку за набувальною давністю зберігання залишків відповідно до вимог законодавства.
За обслуговування ”Недіючого (неактивного)” рахунку діє тариф (комісія) яка становить 20 грн в місяць, але не більше, ніж сума залишку по рахунку. Тариф списується десятого числа кожного наступного місяця після перерахування коштів Клієнта з рахунку по якому відсутній рух коштів.