1. Загальні положення

Дата набрання чинності редакції: 23 квітня 2024 року.

 

Найменування: АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «АКЦЕНТ-БАНК» (скорочене найменування - АТ «А-БАНК») 

Код ЄДРПОУ: 14860080

Місцезнаходження: 49074, м. Дніпро, вул. Батумська, 11

Контактна інформація: за посиланням 

Веб-сайт банку: a-bank.com.ua 

Інформація про державну реєстрацію та ліцензію: 

Інформація про тарифи, істотні характеристики послуг з надання споживчих кредитів та/або залучення банківських вкладів (депозитів) та умови їх надання, розміщено на відповідних тематичних сторінках веб-сайту АТ «А-БАНК» за посиланням

Умови, за яких АТ «А-БАНК» (кредитодавець), новий кредитор розпочинає діяльність із врегулювання простроченої заборгованості за посиланням.

Порядок роботи АТ «А-БАНК» з простроченою заборгованістю за посиланням.

Порядок надсилання Клієнтами скарг та порядок їх розгляду АТ «А-БАНК» за посиланням.

Порядок та процедура захисту персональних даних Клієнтів за посиланням.

Порядок звернення до Національного Банку України розміщено у розділі «Захист прав споживачів фінпослуг» на веб-сайті Національного Банку України за посиланням

АТ “А-БАНК” є учасником Фонду гарантування вкладів фізичних осіб, відомості про Фонд та порядок відшкодування ним вкладів розміщені на сайті Банку за посиланням.

Клієнт приєднуючись до Умов та правил надання банківських послуг АТ “А-БАНК” надає свою згоду з визначеними умовами надання банківських послуг. 

Клієнт має право у будь який час відмовитися від отримання рекламних матеріалів засобами дистанційних каналів комунікації.

Яка суть (предмет) угоди?

1.1. Умови та Правила надання банківських послуг - є публічною частиною договору банківського обслуговування та у відповідності до ст.ст. 633, 634, 641 Цивільного кодексу України, пропонуються необмеженому колу осіб скористатися банківськими послугами, шляхом підписанням Анкети-заяви (або підписанням заяви на отримання банківської послуги) у паперовому або електронному вигляді, що надаються Банком.

1.2. Відповідно до статті 628 Цивільного кодексу України Договір, що укладається між Банком та Клієнтом є змішаним договором, в якому містяться елементи різних договорів, в тому числі але не виключно: договору банківського рахунку, депозитного договору, договору про надання кредиту, надання платіжних послуг ті інших фінансових послуг. До відносин між Сторонами (в тому числі з питань внесення змін до Договору) застосовуються у відповідних частинах положення законодавства щодо договорів, елементи яких містяться у Договорі.

1.3. Клієнт приєднується до цих Умов та правил надання банківських послуг шляхом підписання Анкети-заяви про приєднання до Умов та правил надання банківських послуг в АТ «А-БАНК» у паперовому або електронному вигляді. Ці Умови та правила надання банківських послуг разом з Анкетою-заявою Клієнта про приєднання до Умов та правил надання банківських послуг в АТ «А-БАНК» (далі по тексту - Заява) становлять Договір.

1.4. Заява на оформлення послуги підписується Клієнтом:

- власноручним підписом, якщо договір укладається у паперовому вигляді;

- використання цифрового власноручного підпису (тільки для фізичних осіб, які отримує або має намір отримати банківські та/або фінансові послуги, не пов'язані з підприємницькою діяльністю);

- кваліфікованим електронним підписом, який є аналогом власноручного підпису та його накладення має рівнозначні юридичні наслідки із власноручним підписом на документах на паперових носіях.

1.5. Своїм підписом на Анкеті-Заяві Клієнт беззастережно підтверджує, що на момент укладення відповідного Договору він ознайомився та погоджується з умовами Договору, Тарифами, передбаченими Договором правами та обов’язками Сторін, а також з інформацією, яка перелічена в п.2. ст. 12 Закону України «Про фінансові послуги та державне регулювання ринків фінансових послуг», у тому числі:

- Фінансові послуги надаються АКЦІОНЕРНИМ ТОВАРИСТВОМ “АКЦЕНТ-БАНК” (скорочено АТ “А-БАНК”), що знаходиться за адресою: Україна, м. Дніпро, вул. Батумська, 11, e-mail: help-a-bank.com.ua, телефон: 7776.

ЄДРПОУ 14360080. МФО 307770.

Включений до Державного реєстру банків 30.10.1992 р. за номером 127 та надає фінансові послуги, в т.ч. щодо операцій із залучення вкладів та надання кредитів, згідно з Банківською ліцензією № 16 від 26.10.2011року. Перелік операцій у відповідності до ліцензії за посиланням.

Веб-сайт банку: a-bank.com.ua.

Контактна інформація: за посиланням.

- Органом, який здійснює державне регулювання діяльності Банків при наданні ними фінансових послуг є Національний Банк України, місцезнаходження: 01601, м.Київ, вул.Інститутська, 9, контактний телефон: 0800 505 240.

- Скарги Клієнтів за Договором можуть надсилатись на адресу: 49074, Україна, м. Дніпро, вул. Батумська 11 або на e-mail: help-a-bank.com.ua. Порядок надсилання Клієнтами скарг та порядок їх розгляду Банком розміщені на сайті Банку. Розгляд звернень Клієнтів здійснюється у відповідності до Закону України «Про звернення громадян». У випадку неможливості врегулювання спірних питань за Договором, Клієнт може звернутися до Національного банку України, наділеного функцією по здійсненню захисту прав споживачів фінансових послуг або до судових органів у порядку, визначеному законодавством України.

1.6. АТ “А-БАНК” є учасником Фонду гарантування вкладів фізичних осіб, відомості про Фонд та порядок відшкодування ним вкладів розміщені на сайті Банку.

 

Які загальні послуги надаються за договором?

1.7. В рамках Договору щодо банківського обслуговування надаються наступні види Послуг Банку:

- відкриття та обслуговування поточного рахунку, випуск платіжних засобів, у т.ч. з встановленням кредитного ліміту на такі рахунки;

- залучення вкладів, відкриття та обслуговування вкладних (депозитних) рахунків;

- надання кредитів;

- забезпечення здійснення клієнтом готівкових операцій в мережі банкоматів та касах банку;

- забезпечення здійснення клієнтом безготівкових операцій в торговельно-сервісній мережі та мережі Інтернет;

- забезпечення здійснення клієнтом операцій з виконання клієнтом своїх зобов’язань перед Банком за Договором;

- надання послуг клієнту з дистанційного банківського обслуговування рахунків;

- надання можливості здійснення клієнтом інших операцій за рахунком, які не заборонені діючим законодавством України.

Операції можуть бути здійснені в мережі Банку, в мережі інших банків на території України та за її межами, відповідно до умов Договору, та з урахуванням обмежень, що встановлені клієнтом, Банком, відповідною платіжною системою та чинним законодавством України.

1.8. В рамках Договору щодо банківського обслуговування Банк надає право Клієнту отримувати будь-яку або всі послуги Банку, передбачені Договором (за наявності технічної можливості у Банка надавати відповідну послугу) з урахуванням обмежень, що встановлені клієнтом, Банком, відповідною платіжною системою та чинним законодавством України. Підставою для надання Банком тієї або іншої послуги є укладений між Банком та Клієнтом відповідний Договір, відповідне письмове розпорядження Клієнта, у т.ч. надане в електронній формі при обслуговуванні у Банку.

1.9. За надання банківських послуг з розрахунково-касового обслуговування поточного рахунку клієнта за Договором Банк нараховує та отримує з клієнта платежі та комісії згідно Тарифів Банку. Банк нараховує і сплачує проценти по залишкам коштів, що обліковуються на поточному рахунку клієнта, в порядку, передбаченому Договором. Розміри відповідних процентних ставок по залишкам коштів, що обліковуються на поточному рахунку клієнта, визначені в Тарифах Банку. Клієнт несе відповідальність за порушення термінів/строків оплати послуг Банку наданих за Договором в порядку та у розмірах визначених у Тарифах та Договорі.

 

Що підтверджує та гарантує Клієнт підписуючи заяву?

1.10. Клієнт підписанням Договору, підтверджує, що:

- Клієнт погоджується отримувати від Банку (його уповноважених осіб) інформацію щодо зобов'язань Клієнта, у тому числі про факти невиконання Клієнтом зобов'язань перед Банком за Договором, про розмір існуючої заборгованості за Договором, про строки та умови погашення такої заборгованості, про зміну умов обслуговування клієнтів Банку та послуги Банку тощо, шляхом направлення Клієнту відповідних повідомлень будь-якими засобами зв`язку, зокрема, але не виключно, поштою (в тому числі електронною поштою) за адресою Клієнта, вказаною у цьому Договорі, та/або за іншою адресою, яку Клієнт письмово повідомив Банку при зміні адреси, та/або на номер мобільного телефону Клієнта, та/або на автовідповідач телефону тощо;

- Клієнт ознайомлений та погоджується з тим, що викладені в цьому пункті умови є істотними умовами Договору, тобто необхідними для договору даного виду щодо наявності яких Сторони досягли згоди, при цьому Клієнт не має право змінити, відізвати в односторонньому порядку умови, закріплені в цьому пункті;

- погоджується з режимом використання інформації, зазначеної у цьому Договорі;

- до укладення Договору ознайомлений з актуальною інформацією про систему гарантування вкладів фізичних осіб й одержав та підписав довідку про систему гарантування вкладів фізичних осіб;

- особисто підписав Анкету-заяву;

- Клієнт не матиме до Банку жодних претензій в разі вчинення останнім будь-якої дії, настання події, зазначеної в цьому Договорі;

- надає згоду Банку (його уповноваженим особам) інформувати Клієнта (а у випадку виникнення простроченої заборгованості - і будь-яких третіх осіб), зокрема, про стан рахунків, про факти невиконання зобов’язань за Договором, про стан обслуговування та розмір заборгованості за Договором, про строки та умови погашення такої заборгованості, про строки здійснення чергових платежів, про зміну умов обслуговування клієнтів Банку та нові послуги Банку та про будь-яку іншу інформацію, що стосується банківських послуг та умов Договору та/або будь-яких інших договорів, шляхом направлення відповідних повідомлень будь-якими засобами зв`язку, зокрема, але не виключно, поштою (в тому числі електронною поштою), вказаною у Договорі, та/або за іншою адресою, про яку Клієнт письмово або усно повідомив Банк при зміні адреси, та/або на номер мобільного телефону Клієнта, та/або на автовідповідач телефону тощо; а також Клієнт погоджується отримувати попередньо погоджені Банком кредитні картки та/або інші платіжні картки або кредитні продукти Банку, а також правила та інструкції щодо їх використання. Клієнт надає Банку дозвіл на розкриття Банком інформації щодо Клієнта, яка згідно із законодавством України містить банківську таємницю;

- надаючи Банку заявку на проведення відеоверифікації та/або надання до Банку нового ідентифікаційного документу, Клієнт надає Банку згоду на проведення відеоверифікації Клієнта, на фотофіксацію Клієнта та/або екрану із зображенням Клієнта та відповідних документів, що пред'являються Клієнтом;

- надає згоду Банку на виготовлення та збереження фото та/або відеофіксацію Клієнта, в тому числі на фотознімок та/або відеофіксацію під час знаходження паспорта громадянина України в руках Клієнта, розгорнутого паспорту громадянина України на сторінці з останньою актуальною фотографією Клієнта, ID-картки Клієнта. Відмова Клієнта від фотографування та/або відеофіксації надає право Банку відмовити Клієнту у наданні фінансових послуг;

- надані Клієнтом Банку документи та інформація є повними і достовірними. Клієнт надає згоду на те, що Банк має право перевіряти надані Клієнтом документи та інформацію і проводити такі перевірки. Зокрема, Клієнт уповноважує Банк зв'язуватися в зручний для Банку час з будь-якими особами, у тому числі роботодавцем Клієнта та/або контрагентами Клієнта, для перевірки та отримання будь-якої необхідної інформації.

- Клієнт зобов'язаний повідомити Банк про обтяження майнових прав на грошові кошти, що знаходяться на рахунку Клієнта в Банку. У випадку порушення Клієнтом цього пункту, Клієнт зобов’язується відшкодувати Банку всі можливі збитки Банку, які виникли внаслідок порушення Клієнтом відповідного обов’язку.

1.11. Клієнт, уклавши Договір, гарантує наступне:

- він підтверджує достовірність, правдивість та точність наданої ним інформації/даних, яка відображена в заявах, анкетах та інших документах, що були підписані ним та/або надані до Банку з метою отримання фінансової послуги, укладення Договору, зокрема документів, що підтверджують наявність/відсутність у Клієнта статусу податкового резидента США;

- усвідомлення наслідків і свою відповідальність згідно із чинним законодавством, передбачену за надання завідомо неправдивої інформації та за заподіяння шкоди шляхом обману та зловживання довірою, зокрема, ознайомлений зі статями 190, 192, 222 Кримінального кодексу України.

1.12. Укладаючи Договір Клієнт та Банк приймають на себе всі обов’язки та набувають всіх прав, передбачених усіма розділами, пунктами, підпунктами та складовими частинами Договору.

 

Який спосіб отримання примірника Договору?

1.13. Сторони домовились, що спосіб отримання примірника Договору встановлюється Анкетою-заявою та/або Заявою на надання конкретної фінансової послуги, а у разі відсутності визначення способу отримання примірника, то примірник договору надсилається на електронну скриньку Клієнта, а у разі відсутності такої скриньки, Клієнт погоджується отримати у SMS-повідомленні у вигляді гіперпосилання для самостійного завантаження або для повторного отримання примірника звернутись до Банку через дистанційні канали обслуговування.