Що таке рахунок “До запитання”?
Рахунок «До запитання» - це рахунок який Банк відкриває з метою обліку коштів Клієнта у гривні, які Банк перераховує на такий рахунок у разі закриття всіх рахунків Клієнта, зокрема у разі:
При наявності залишку грошових коштів на рахунках Клієнта за Договором, що було закрито та у разі відсутності у Клієнта інших відкритих (діючих) поточних рахунків/карток;
Розірвання Договору за ініціативою Клієнта здійснюється шляхом подання до Банку письмової або електронної заяви про розірвання Договору, за допомогою дистанційних каналів обслуговування,;
Розірвання Договору за ініціативою Банку або на підставі статті 15 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення».
За рахунком «До запитання» можуть здійснюватися операції:
- зняття коштів з рахунку через каси Банку;
- переказ з рахунку на інші рахунки відкриті в інших банках України;
За операціями за рахунком можуть бути встановлені/змінені окремі/додаткові ліміти та/або обмеження за операціями за рахунком відповідно до вимог Національного банку України або Банком.
Переказ Банком коштів з рахунку здійснюється на підставі платіжних інструкцій встановлених форм, при виконанні дебетового переказу коштів за згодою Клієнта, а також згідно з дебетовим переказом коштів без згоди Клієнта в порядку та на умовах передбачених законодавством України. Надаючи Банку платіжну інструкцію Клієнт погоджується з виконанням Банком операції передбаченої платіжною інструкцією. Клієнт несе відповідальність за достовірність змісту оформленої ним платіжної інструкції.
За обслуговування рахунку «До запитання» діє тариф (комісія) яка становить 100 грн в місяць, але не більше, ніж сума залишку по рахунку. Тариф списується першого числа кожного наступного місяця після перенесення коштів Клієнта з закритих рахунків. Після закінчення терміну 96 місяців, залишок коштів по такому рахунку може бути списаний в дохід банку.
У разі відсутності у Клієнта раніше відкритого рахунку, Клієнт доручає Банку безкоштовно відкрити йому поточний рахунок у гривні (без випуску платіжного інструменту) з метою подальшого перерахування/зарахування коштів, та доручає Банку здійснити дебетовий переказ коштів у розмірі залишків на рахунках у разі закриття всіх рахунків Клієнта на відкритий поточний рахунок. Клієнт не має права поповнювати власними коштами такий рахунок.