2.6.5. Особливості функціонування рахунку “До запитання”.

 

Що таке рахунок “До запитання”?

Рахунок «До запитання» - це рахунок який Банк відкриває з метою обліку коштів Клієнта у гривні, які Банк перераховує на такий рахунок у разі закриття всіх рахунків Клієнта, зокрема у разі:

За рахунком «До запитання» можуть здійснюватися операції: 

- зняття коштів з рахунку через каси Банку; 

- переказ з рахунку на інші рахунки відкриті в інших банках України; 

За операціями за рахунком можуть бути встановлені/змінені окремі/додаткові ліміти та/або обмеження за операціями за рахунком відповідно до вимог Національного банку України або Банком. 

Переказ Банком коштів з рахунку здійснюється на підставі платіжних інструкцій встановлених форм, при виконанні дебетового переказу коштів за згодою Клієнта, а також згідно з дебетовим переказом коштів без згоди Клієнта в порядку та на умовах передбачених законодавством України. Надаючи Банку платіжну інструкцію Клієнт погоджується з виконанням Банком операції передбаченої платіжною інструкцією. Клієнт несе відповідальність за достовірність змісту оформленої ним платіжної інструкції. 

За обслуговування рахунку «До запитання» діє тариф (комісія) яка становить 100 грн в місяць, але не більше, ніж сума залишку по рахунку. Тариф списується першого числа кожного наступного місяця після перенесення коштів Клієнта з закритих рахунків. Після закінчення терміну 96 місяців, залишок коштів по такому рахунку  може бути списаний  в дохід  банку.

У разі відсутності у Клієнта раніше відкритого рахунку,  Клієнт доручає Банку безкоштовно відкрити йому поточний рахунок у гривні (без випуску платіжного інструменту) з метою подальшого перерахування/зарахування коштів, та доручає Банку здійснити дебетовий переказ коштів у розмірі залишків на рахунках у разі закриття всіх рахунків Клієнта на відкритий поточний рахунок. Клієнт не має права поповнювати власними коштами такий рахунок.