“Збір коштів” - це сервіс за допомогою якого можна швидко та зручно здійснювати збір і переказ коштів на благодійність, на допомогу армії та/або на рахунки фондів.
Особливість!!!
Сервіс “Збір коштів” не є депозитом (вкладом) у розумінні ЗУ “Про систему гарантування вкладів фізичних осіб” № 4452-VI від 23.02.2012 р.
1. Як використовувати “Збір коштів” (особливості функціонування) ?
1.1. Відкрийте додаток ABank24 та перейдіть у розділ “Разом до перемоги”.
1.2. Оберіть фонд / організацію, на користь якої буде здійснено переказ або відкрийте свій “Збір коштів”.
1.3. Оберіть картку, з якої буде здійснено переказ.
2. Хто може скористатися “Збором коштів” (цільова група Клієнтів)?
Фізичні особи – громадянин України віком від 18 років які мають відкритий поточний рахунок у Банку.
3. Які є способи поповнення “Збору коштів” ?
3.1. Поповнення на довільну суму:
через Apple Pay,
через Google Pay,
через додаток ABank24,
з картки А-Банку та/або карток інших Банків.
3.2. Поповнення за посиланням, що генерується при відкритті “Збору коштів”.
Примітка! Один або декілька способів поповнення Збору на благо обираються Клієнтом в додатку ABank24.
4. Де можна ознайомитися з доступним переліком фондів?
Перелік фондів/організацій для допомоги визначено у додатку ABank24 розділ “Разом до перемоги”.
5. Які є інші юридичні особливості?
5.1. Клієнт доручає Банку здійснювати безакцептне (договірне) списання грошових коштів з поточного рахунку Клієнта, зараховувати їх на транзитний рахунок та не пізніше наступного банківського дня переказувати на рахунок обраного Клієнтом фонду/організацій.
5.2. Банк акумулює на транзитному рахунку кошти всіх Клієнтів, що обрали певний фонд, та не пізніше наступного банківського дня переказує їх на рахунок обраного Клієнтами фонду єдиним (агрегованим) платежем.
5.3. Ініціювання переказу для Клієнта є завершеним з моменту прийняття Банком доручення на переказ/ виконання Банком безакцептного (договірного) списання.
5.4. Доручення Клієнта на майбутнє безакцептне (договірне) списання може бути скасоване Клієнтом в будь-який момент за допомогою додатку ABank24.
5.5. Клієнт має право ініціювати відкриття збору коштів, а Банк має право здійснити належну/додаткову перевірку Клієнта з метою запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення.
5.6. Банк, має право відмовити у відкритті “Збору коштів” без попереднього попередження Клієнта у разі:
некоректної назви “Збору коштів” (наприклад: “111”, “абвгд” тощо);
Клієнт має негативну кредитну історію;
геолокація Клієнта не підконтрольна частина України.
5.7. Банк, у разі наявності мотивованої підозри, що збір коштів використовується не за призначення, має право закрити такий збір в будь-який час та без попереднього попередження Клієнта.