10. Заключні положення

10.1. Зміна або розірвання Договору не звільняє Клієнта та / або Банк від виконання своїх зобов'язань за Договором, що виникли до моменту такої зміни або розірвання.

10.2. Договір укладається на 90 років та набирає чинності з моменту підписання Клієнтом Анкети-заяви. Всі зміни, доповнення та додатки до Договору є його невід’ємною частиною. Зобов'язання Клієнта за Договором не припиняється його смертю, оскільки воно не є нерозривно пов'язаним з його особою і у зв'язку з цим може бути виконане іншою особою, зокрема, правонаступником, спадкоємцем.

10.3. У разі, якщо будь-яке з положень Договору стає незаконним, недійсним або таким що не користується судовим захистом відповідно до законодавства України, такі положення Договору не застосовуються у взаємовідносинах між Банком та Клієнтом. Решта положень Договору зберігають повну силу і дійсність.

10.4. Сторони, керуючись чинним законодавством України, дійшли згоди щодо закриття поточного рахунку та розірвання Договору здійснюється у наступному порядку, а саме:

10.4.1. Договір може бути розірвано за ініціативою однієї із Сторін.

10.4.2. Розірвання Договору за ініціативою Клієнта здійснюється шляхом подання до Банку письмової або електронної, за допомогою дистанційних каналів обслуговування, заяви про розірвання Договору. В такому разі розірвання Договору, закриття платіжної картки відбувається у день подання відповідної заяви, за умови відсутності Заборгованості Клієнта перед Банком, а також за відсутності діючих Депозитів (якщо вклад розміщений на встановлений строк без можливості дострокового повернення) та грошових коштів на Рахунку “До запитання”, а поточний рахунок закривається після закінчення 45 (сорока п'яти) календарних. За наявності залишку грошових коштів на рахунках Клієнта, Клієнт одночасно з заявою про розірвання Договору подає Банку платіжну інструкції про переказ залишків коштів на рахунках Клієнта, що закривається, на рахунки Клієнта в іншому Банку або в день подання заяви має звернутися до відділення Банку для отримання залишку грошових коштів на рахунках Клієнта готівкою.

10.4.3. Розірвання Договору за ініціативою Банку здійснюється шляхом відповідного повідомлення Клієнта будь-якими каналами дистанційного обслуговування, в тому числі, але не виключно, шляхом надсилання відповідного повідомлення на електронну пошту Клієнта та/або надіслання повідомлення в месенджер тощо, за умови відсутності розміщених Депозитів строк повернення яких до дня розірвання Договору не настав. Протягом 10 (десяти) календарних днів з дня направлення Банком повідомлення про розірвання Договору Клієнт має подати до Банку платіжну інструкцію про переказ залишку коштів з рахунків Клієнта, що закриваються, на рахунки Клієнта в іншому банку. При цьому за наявності залишку грошових коштів на рахунках Клієнта в іноземній валюті, на наступний день після відправлення Банком Клієнту повідомлення про розірвання з ним Договору Клієнт доручає Банку здійснити продаж іноземної валюти на валютному ринку України (далі ВРУ) від імені Клієнта з відшкодуванням Банку витрат на оплату зборів, комісій та вартості наданих послуг, що діє на дату і час проведення Банком операції і зарахувати кошти на рахунок Клієнта в національній валюті по курсу купівлі Банка, що відображається в на офіційному сайті Банку або у мобільному додатку ABank24 на дату зарахування коштів на рахунок клієнта. На 11 (одинадцятий) календарний день з дня відправлення повідомлення про розірвання Договору Банк блокує рахунки Клієнта (обмежує в користуванні рахунками), що були відкриті згідно з Договором, а після закінчення 45 (сорока п'яти) календарних днів рахунки Клієнта закриваються. У випадку неотримання Банком, протягом 10 (десяти) календарних днів з дня надсилання Банком повідомлення про розірвання Договору, доручення про переказ залишку коштів Клієнта на рахунки Клієнта в іншому банку Банк на 11 (одинадцятий) календарний день за днем надсилання заяви про розірвання Договору переносить залишок грошових коштів на балансовий рахунок №2903 та обліковує (зберігає) їх до часу звернення Клієнта до Банку для їх отримання, але не довше, ніж 3 роки з дати перенесення коштів на відповідний балансовий рахунок.

10.4.4. У будь-якому випадку Клієнт зобов’язується погасити Заборгованість перед Банком, зокрема заборгованість, яка може виникнути протягом 45 (сорока п’яти) календарних днів з моменту закриття рахунків Клієнта, у зв’язку із будь-якими транзакціями, що були здійснені до моменту закриття поточних рахунків Клієнта.

10.5. При цьому Договір про надання банківських послуг може бути розірваний, а поточні рахунки Клієнта закриті за ініціативою Клієнта виключно після припинення строку Депозиту (якщо вклад розміщений на встановлений строк без можливості дострокового повернення) та перерахування грошових коштів з Депозитного рахунку та Рахунку “До запитання” на поточний рахунок Клієнта.

10.6. У випадку прийняття Банком рішення відмовитися від підтримання ділових відносин на підставі статті 15 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», Банк в день надсилання повідомлення Клієнту з ініціативою щодо розірвання Договору через будь-які канали Дистанційного обслуговування, блокує рахунки Клієнта (обмежує в користуванні рахунками), що були відкриті згідно з Договором. При наявності залишку грошових коштів на рахунках Клієнта, відкритими відповідно до умов Договору, і якщо Клієнт протягом 10 календарних днів після повідомлення про розірвання з ним Договору з ініціативи Банку не звернувся з дорученням про переказ залишку на рахунок Клієнта в іншому банку, Банк переносить залишок грошових коштів на рахунок №2903 та обліковує (зберігає) до часу звернення Клієнта до Банку для переказу на рахунок Клієнта в іншому банку, але не довше, ніж 3 роки з дати перенесення коштів на відповідний балансовий рахунок.

10.6.1. При цьому за наявності залишку грошових коштів на рахунках Клієнта в іноземній валюті, на наступний день після відправлення Банком Клієнту повідомлення про розірвання з ним Договору Клієнт доручає Банку здійснити продаж іноземної валюти на валютному ринку України (далі ВРУ) від імені Клієнта з відшкодуванням Банку витрат на оплату зборів, комісій та вартості наданих послуг, що діє на дату і час проведення Банком операції і зарахувати кошти на рахунок Клієнта в національній валюті по курсу купівлі Банка, що відображається в дистанційних каналах обслуговування на дату зарахування коштів на рахунок клієнта.

10.7. Відносини між Сторонами ґрунтуються на принципах взаємної поваги та шанобливого ставлення. В разі якщо Клієнт виявляє неповагу до працівників Банку та/або застосовує ненормативну лексику, в тому числі через соціальні мережі, Банк має право відмовити у наданні послуг із застосуванням Каналів дистанційного обслуговування або повідомити Клієнта про розірвання Договору за ініціативою Банку.