8. Відповідальність сторін

Яка відповідальність передбачена для Клієнта?

8.1.1. Клієнт несе відповідальність в повному обсязі за всі операції, що супроводжуються авторизацією, до моменту заяви Клієнта, поданої до контактного центру Банку за допомогою каналів дистанційного обслуговування, про блокування картки / рахунку / на рух коштів, номера мобільного телефону на надання банківських послуг.

8.1.2. Клієнт несе відповідальність за всі проведені операції з використанням передбачених Договором засобів його ідентифікації і аутентифікації.

8.1.3. Неотримання або несвоєчасне отримання Клієнтом виписок про стан рахунків, а також операціях, проведених за Рахунках Клієнта, не звільняє Клієнта від виконання його зобов'язань за Договором.

8.1.4. Клієнт несе відповідальність перед Банком за збиток і витрати, понесені Банком в результаті порушення Клієнтом умов або положень Договору або законів і підзаконних актів України.

8.1.5. У разі застосування до Банку санкцій внаслідок помилкових дій Клієнта, порушення Клієнтом умов Договору / Правил і додатків, які є його невід'ємною частиною, Клієнт зобов'язується відшкодувати Банку всі завдані внаслідок цього збитки в повному обсязі.

8.1.6. Клієнт несе відповідальність за всі операції, що проводяться Клієнтом та / або третіми особами з відома або без відома Клієнта при використанні мобільних додатків для здійснення фінансових операцій, в тому числі в разі якщо програмне забезпечення та / або мобільний пристрій Клієнта, з використанням яких здійснюється доступ до даних послуг, були схильні до модифікації, що порушує угоду користувача, укладену між клієнтом і виробником програмного забезпечення та / або мобільного пристрою, а також у разі якщо на мобільному пристрої, що використовується для підключення телефону клієнта до Мобільного додатку був активований режим для розробників.

8.1.7. Клієнт, що є неналежним отримувачем, протягом трьох робочих днів з дати надходження повідомлення надавача платіжних послуг платника про виконання помилкової, неналежної або неакцептованої платіжної операції зобов’язаний ініціювати платіжну операцію на еквівалентну суму коштів, зараховану йому внаслідок помилкової, неналежної або неакцептованої платіжної операції, на користь такого надавача платіжних послуг.

У разі порушення цього строку, Клієнт - неналежний отримувач зобов’язаний повернути суму помилкової, неналежної або неакцептованої платіжної операції, та сплатити Банку пеню в розмірі 0,1 відсотка цієї суми за кожний день від дати завершення такої платіжної операції до дня повернення коштів на рахунок, але не більше 10 відсотків суми платіжної операції.

Яка відповідальність Банку?

8.2.1. У разі виконання помилкової платіжної операції на рахунок неналежного отримувача Банк зобов’язаний негайно після виявлення помилки переказати за рахунок власних коштів суму платіжної операції отримувачу, а також сплатити йому пеню в розмірі 0,1 відсотка суми простроченого платежу за кожний день прострочення від дня завершення помилкової платіжної операції до дня переказу коштів на рахунок отримувача, але не більше 10 відсотків суми платіжної операції.

8.2.2. У разі виконання помилкової платіжної операції з рахунку неналежного платника Банк зобов’язаний негайно після виявлення помилки або після отримання повідомлення неналежного платника (залежно від того, що відбулося раніше) переказати за рахунок власних коштів суму платіжної операції на рахунок неналежного платника та сплатити йому пеню в розмірі подвійної облікової ставки Національного банку України за кожний день від дня списання з рахунку коштів за помилковою платіжною операцією до дня повернення коштів на рахунок неналежного платника. Банк зобов’язаний також відшкодувати неналежному платнику суму утриманої/сплаченої неналежним платником комісійної винагороди за виконану помилкову платіжну операцію (за наявності такої комісійної винагороди).

8.2.3. У разі  порушення  Банком  встановлених строків  виконання  платіжної інструкції Клієнта  на  ініціювання платіжної операції  або  у  разі  порушення строків  завершення  платіжної операції  Банк платить Клієнту пеню у  розмірі 0,01 відсотка від суми простроченого платежу за кожний день прострочення, але не більше 0,1 відсотка від суми перерахування.

8.2.4. Банк не несе відповідальності за збої в роботі пошти, Інтернету, мереж зв'язку, що виникли з незалежних від Банку причин і потягли за собою несвоєчасне отримання або неотримання Клієнтом повідомлень Банку і виписок по Рахунках.

8.2.5. Банк звільняється від майнової відповідальності у разі технічних збоїв (відключення / ушкодження електроживлення і мереж зв'язку, збій програмного забезпечення процесингового центру і бази даних Банку, технічні збої в платіжних системах), а також в інших ситуаціях, які перебувають поза сферою контролю Банку, які спричинили за собою невиконання Банком умов Договору та / або договорів, що укладаються в рамках Договору.

8.2.6. Банк не несе відповідальності за невиконання або неналежне виконання своїх зобов'язань за Договором у разі, якщо виконання таких зобов'язань стає неможливе або утруднене, або затримується зважаючи на виникнення форс-мажорних обставин, що включає без обмежень прийняття, опублікування або зміну в тлумаченні або застосуванні будь-яких законодавчих або нормативних актів, рішень і т.п. державними або місцевими органами України або інших держав, Національним Банком України або центральними (національними) банками інших держав (у тому числі обмеження по конвертації переказу іноземних валют), в результаті яких виконання Банком своїх зобов'язань стає незаконним або неправомірним, а також саботаж, пожежі, повені, вибухи, стихійні лиха, громадянські заворушення, страйки і будь-які виступи працівників, повстання, заворушення, війни або дії урядів або будь-які інші обставини, що знаходяться поза розумним контролем Банку ( «Форс-мажор»). Якщо сторони не досягнуть письмової угоди про зворотне, при настанні причин непереборної сили Банк має право призупинити виконання своїх зобов'язань за Договором, які потрапляють під дію причин непереборної сили, до моменту припинення дії таких обставин непереборної сили.

8.2.7. Банк не несе відповідальність перед Клієнтом за виникнення конфліктних ситуацій поза сферою його контролю, пов'язаних зі збоями в роботі систем оплати, розрахунків, обробки і передачі даних, а також, якщо картка не була прийнята до оплати третіми особами.

8.2.8. У разі якщо клієнт дає згоду на проведення операцій з Картами або нанесеними на них даними поза полем його контролю, він несе повну відповідальність за їх можливе шахрайське використання надалі. Банк не несе відповідальності за операції, що супроводжуються правильним введенням ПІН-коду.

8.2.9. Банк не несе відповідальність перед клієнтом за операції, що здійснювались після передачі мобільного телефону, сім-карти третім особам.

8.2.10. Банк не несе відповідальність за неотримання або несвоєчасне отримання Клієнтом повідомлень, направлених Банком Клієнту у відповідності до умов Договору.

8.2.11. Банк не несе відповідальності перед Клієнтом, довіреною особою Клієнта, його контрагентами за будь-які утримання, санкції, обмеження та інші негативні наслідки для рахунків, грошових коштів і операцій за рахунками, якщо такі наслідки пов'язані з виконанням вимог FATCA з боку Податкової служби США, банків- кореспондентів та інших осіб, які беруть участь в перекладах, а також за будь-які пов'язані з цим збитки, витрати, моральну шкоду і / або неодержані доходи.

8.2.12. Відповідальність Банку  перед  Клієнтом обмежується документально  підтвердженим  реальним збитком, що виник у  Клієнта внаслідок неправомірних дій або бездіяльності Банку, який діє  навмисно або з грубою необережністю. За жодних умов Банк не несе відповідальності перед Клієнтом за будь-які непрямі, побічні або випадкові збитки або збиток (у тому числі упущену вигоду), навіть у випадку, якщо він був сповіщений про можливість виникнення таких збитків або збитку.

8.2.13.Сторони несуть відповідальність за належне виконання своїх обов'язків відповідно до законодавства України та умов Договору.