2.5.7. Розстрочка на витрати

 

«Розстрочка на витрати» - це кредит, на споживчі цілі, який дозволяє перевести раніше зроблену трату по картці у кредит та сплачувати щомісяця платежі. Розстрочка шляхом переведення витрати з виписки.

1.

Що таке

«Розстрочка на витрати»?

«Розстрочка на витрати» - кредитна послуга, за якою Банк надає Клієнту можливість перевести трату по картці у кредит на строк, визначений у Заяві Клієнта, а Клієнт зобов’язується повернути суму Кредиту та сплатити проценти за користування грошима у складі Щомісячних платежів. Витрату по картці можливо перевести у кредит, якщо з дати здійснення витрати пройшло не більше 30 календарних днів.

2.

Як скористатися?

- В виписці по картці або меню «Кредити»- «Розстрочка на витрати» мобільного додатку ABank24 потрібно обрати одну або декілька витрат;
- Обрати строк кредиту;
- Підтвердити оформлення кредиту відповідно до обраних умов;
- Отримати кошти на кредитну картку.

3.

Хто може скористатися?

Скористатися Кредитом може виключно Клієнт, який є користувачем дебетної або кредитної карту емітованою “А-Банк” та якому встановлено ліміт по кредиту «Розстрочка на витрати».  

4.

Сума

Від 100 до 100 000 грн

5.

Строк

від 3, 6, 9, 12, 15, 24 міс.

6.

Відсоткова ставка

0,00001% на рік

7.

Єдиноразова комісія

Відсутня

8.

Щомісячна комісія

1,9% від суми кредиту

9.

Яка реальна річна процентна ставка?

39,9% - 3 міс.

45,5% - 6 міс.

47,3% - 9 міс.

47,8% - 12 міс.

47,8% - 15 міс.

46,9% - 24 міс.

10.

Як сплачувати по кредиту?

Щомісячно в період сплати[1] вказаний у Графіку погашення кредиту за допомогою:

- мобільного додатку ABank24;

- каси будь-якого відділення А-Банку;

- будь-якого банку України за реквізитами.

11.

Як розраховується щомісячний платіж[2]?

Щомісячний платіж визначається за формулою:

(R + R*К*N)/N + R*T/Е*М,

де (R*К*N) - комісія за розстрочку за весь період;

R - сума Кредиту;

N - кількість платежів

Е - кількість днів у році;

М - кількість днів у місяці.

К - розмір комісії за надання фінансового інструменту

Т - щомісячна процентна ставка по кредиту.

12.

Чи є можливість погасити достроково?

Клієнт має право достроково погасити Заборгованість в будь-який момент шляхом внесення коштів достатніх для погашення кредиту.

!!!Особливість!!! Розподіл частково або достроково внесених коштів на погашення кредиту проводиться в період визначеного Графіком погашення кредиту.

!!!Особливість!!! У разі дострокового погашення Заборгованості комісія, що нараховується під час видачі Кредиту та сплачується Клієнтом у складі Щомісячного платежу, підлягає поверенню за весь строк кредиту.

13.

Якщо щомісячний платіж не буде сплачений у строк?

У випадку несвоєчасної сплати щомісячного платежу по кредиту, Клієнт сплачує Банку пеню у розмірі 0,07% (не меньше 1 грн) від суми простроченої заборгованості по кредиту за кожен день прострочки, при цьому пеня за невиконання зобов’язання щодо повернення кредиту та процентів за ним не може перевищувати подвійної облікової ставки Національного банку України, що діяла у період, за який сплачується пеня, та не може бути більшою за 15 відсотків суми простроченого платежу.

Сукупна сума неустойки (штраф, пеня), нарахована за порушення зобов'язань Клієнтом на підставі договору, не може перевищувати половини суми, отриманої Клієнтом.

14.

Права та обов’язки Клієнта

1. Права:

1.1. Клієнт має право протягом 14 календарних днів з моменту отримання кредиту відмовитися від кредитного договору шляхом подачі відповідної заяви каналами дистанційного обслуговування. При цьому Клієнт зобов’язаний протягом 7 календарних днів з моменту подачі заяви повернути грошові кошти, одержані згідно з договором, та сплатити проценти за період з дня одержання коштів до дня їх повернення за ставкою, встановленою договором. Кредитний договір вважається розірваним (припиненим) у дату повернення Банку непогашеної частини Кредиту.

1.2. Клієнт має право після припинення дії договору про надання банківської послуги, включно у зв’язку із завершенням строку дії, розірванням або виконанням такого договору, звернутися до Банку із запитом на інформацію (довідку), що стосується виконання сторонами своїх зобов’язань, установлених договором, включаючи інформацію (довідку) про відсутність заборгованості та виконання зобов’язань Клієнта за договором у повному обсязі, яку Банк надає у формі паперового або електронного документа (за вибором Клієнта) протягом п’яти робочих днів із дня отримання Банком такого запиту.

2. Обов’язки:

2.1. Погашати кредит в порядку та терміни відповідно до Договору.

2.3. Сплатити проценти та комісію за користування Кредитом відповідно до Заяви. Повну оплату процентів (в т.ч. пені) та комісії за користування Кредитом здійснити не пізніше дати фактичного повного погашення Кредиту.

15.

Особливості

!Увага!

1. Послуга «Розстрочка на витрати» доступна клієнтам, яким:

- розраховано ліміт;

- відсутня прострочена заборгованостей за будь-якими продуктами банку;

- наявна позитивна кредитна історія;

- фінансовий стан відповідає вимогам для надання кредиту.

16.

Юридичні особливості

1. Банк на платній основі надає Клієнту строковий Кредит на споживчі цілі на умовах, передбачених Заявою Клієнта, Графіком погашення кредиту та цими Умовами та правилами надання банківських послуг.

2. Кредит надається шляхом зарахування коштів на поточний рахунок (платіжний засіб) Клієнта в А-Банку.

3. Сторони погодили, що Заява на оформлення Кредиту підписується Клієнтом:

- власноручним підписом, якщо Договір укладається у паперовому вигляді;

- удосконаленим електронним підписом, який є аналогом власноручного підпису та його накладення має рівнозначні юридичні наслідки із власноручним підписом на документах на паперових носіях. Підпис створений за результатом криптографічного перетворення електронних даних, з якими пов’язаний цей електронний підпис, з використанням засобу удосконаленого електронного підпису та особистого ключа, однозначно пов’язаного з підписувачем, і який дає змогу здійснити електронну ідентифікацію підписувача та виявити порушення цілісності електронних даних, з якими пов’язаний цей електронний підпис. Підпис за допомогою особистого ключа перевіряється за допомогою відкритого ключа. Сторони погодили використання електронного підпису без сертифіката ключа;

- кваліфікованим електронним підписом, який є аналогом власноручного підпису та його накладення має рівнозначні юридичні наслідки із власноручним підписом на документах на паперових носіях.

4. Клієнт доручає (надає платіжну інструкцію) Банку списувати кошти зі всіх своїх поточних рахунків у валюті Кредиту або у валюті, відмінній від валюти кредиту, при наявності на них необхідної суми коштів, не наданих у Кредит, у межах сум, які підлягають сплаті Банку за цим Договором, при настанні строків платежів (здійснювати договірне списання). Списання коштів здійснюється відповідно до  встановленого законодавством порядку. У випадку недостатності чи відсутності у Клієнта коштів у національній валюті України для погашення заборгованості за кредитом у національній валюті України, і/чи відсотків за його користування, і/чи неустойки, Банк має право на списання коштів в іноземній валюті, у розмірі, еквівалентному сумі заборгованості по даному Договору в національній валюті України на дату погашення. При цьому Банк здійснює конвертацію гривні через валютну позицію Банка за офіційним курсом НБУ на дату операції в еквіваленті валюти, що дорівнює або менше розміру заборгованості.

5. Нарахування відсотків і винагород здійснюється на фактичний залишок заборгованості за кожний календарний день, виходячи з фактичної кількості днів користування Кредитом - 360 днів на рік. Відсотки розраховуються щомісяця за період з першої дати поточного Періоду оплати включно до дати, коли Кредит стає простроченим. Дата погашення Кредиту в розрахунок не включається. Повне погашення відсотків здійснюється не пізніше дня повного погашення суми Кредиту, якщо інше не зазначено в Заяві.

6. Черговість погашення вимог за договором: у разі недостатності суми проведеного платежу для виконання зобов'язання за договором в повному обсязі ця сума погашає вимоги Банку в такій черговості:

- у першу чергу сплачуються прострочена до повернення сума кредиту та прострочені проценти за користування кредитом (прострочене тіло/прострочені проценти);

- у другу чергу сплачуються сума кредиту та проценти за користування кредитом (тіло/проценти);

- у третю чергу сплачуються неустойка та інші платежі відповідно до договору про споживчий кредит (пені/штрафи/інші платежі).

7. В разі наявності заборгованості у Клієнта із сплати Щомісячного платежу понад 90 днів, вся Заборгованість за Кредитом вважається простроченою. На залишок простроченої заборгованості Позичальник сплачує пеню.

8. Позичальник має право погасити щомісячний платіж достроково. При цьому розподіл погашення вимог відбувається в період погашення щомісячного платежу, зазначений у Графіку погашення кредиту..

Остаточне погашення заборгованості за Кредитом здійснюється не пізніше дати, зазначеної в Заяві. Сума остаточного погашення може відрізнятися від суми щомісячного платежу. При несплаті винагороди, комісії згідно з Заявою, процентіві / або частини Кредиту до останнього дня Періоду оплати вони вважаються простроченими. 

17.

Посилання

1.Заява про надання послуги «Розстрочка на витрати» (у т.ч. Паспорт та Графік погашення кредиту);

2. Тарифи послуги «Розстрочка на витрати». 

 

 


[1] Період сплати - строк, який визначається у Заяві щодо сплати Щомісячного платежу. Наприклад: “з 5 по 10 число кожного місяця”.

[2]  Щомісячний платіж - сума грошових коштів, яку Клієнт зобов’язаний направляти на погашення Заборгованості за Кредитним договором. Щомісячний платіж включає в себе частину Кредиту, комісію та відсотки, нараховані за користування Кредитом.