2.1.16. Особливості картки «єВідновлення»

 

Картка «єВідновлення» - є спеціалізованим платіжним засобом з поточним рахунком (зі спеціальним режимом використання) для зарахування компенсації для відновлення окремих категорій об’єктів нерухомого майна, пошкоджених внаслідок бойових дій, терористичних актів, диверсій, спричинених збройною агресією російської федерації та дозволяє здійснювати розрахунки у визначених торгово-сервісних мережах.

 

1. Вид платіжного інструменту - електронний платіжний інструмент у вигляді платіжної картки.

 

2. Схема обслуговування поточного рахунку - Дебетова.

 

3. Цільова група Клієнтів - Фізичні особи - громадянин України віком від 18 років та мають поточний рахунок у Банку.

 

4. Типи карток:

1. Неіменна картка.

2. Віртуальна картка.

 

5. Валюта - UAH

 

6. Платіжна система - Visa

 

7. Комісія за випуск/перевипуск пластикової картки:

1. Оформлення картки - безкоштовно.

2. Перевипуск картки - безкоштовно.

 

Особливості функціонування картки:

 

8. Порядок отримання картки - картка видається при проходженні Клієнтом ідентифікації/верифікації, за умови наявності у Клієнта поточного рахунку в Банку.

 

9. Правила проведення операцій з використанням картки:

1. Клієнт має право використовувати картку тільки для видаткових операцій в торгових точках, які внесені до Переліку суб'єктів господарювання, що здійснюють продаж та виконують роботи в рамках електронної публічної послуги “єВідновлення” та, у яких платіжні термінали відповідають категорії “Житлове та торгове будівництво” (МСС 1520), або категорії ”Магазини будівельних та пиломатеріалі” в (МСС 5211), або категорії “Магазин скла, фарби та шпалер” (МСС 5231). Банк зобов'язаний відмовити у проведенні платежів по картці у випадку, якщо Клієнт здійснює розрахунки у тих суб'єктів господарювання, МСС-код яких не відповідає тим, які визначені законодавством.

2. Клієнту забороняється здійснювати перерахування коштів  з картки (чи із спеціального рахунку) на інші рахунки, крім рахунків суб'єктів господарювання, які задіяні у реалізації електронної публічної послуги «єВідновлення».

3. Картка (спеціальний рахунок) не підлягає поповненню, окрім випадків передбачених законодавством.

4.Забороняється зняття готівки з картки (спеціального рахунку).

5. При поверненні товару, відмові від виконання відповідних послуг та робіт забороняється повернення коштів готівкою або на інший рахунок отримувача Компенсації, окрім як на спеціальний рахунок для зарахування Компенсації за електронною публічною послугою «єВідновлення», з якого здійснювалась оплата товару, послуг чи робіт.

6. Клієнт має право закрити рахунок, подавши відповідну заяву про закриття рахунку через дистанційні канали обслуговування, при цьому, у разі наявності на спеціальному рахунку коштів на момент закриття рахунку, такі кошти вважаються не використаними Клієнтом і протягом трьох операційних днів перераховуються на рахунок АТ “Ощадбанк

 

10. Строк дії картки:

10.1. Картка (спеціальний рахунок) діє протягом дванадцяти місяців з дати зарахування компенсації, або через дванадцять місяців з дати відкриття спеціального рахунку, в разі якщо за цей період на рахунок не зараховувалась компенсація.

10.2. У разі невикористання компенсації або використання компенсації не в повному обсязі, картка (спеціальний рахунок) закривається Банком автоматично, а невикористані кошти протягом 20 (двадцяти) календарних днів після завершення терміну визначеного п. 10.1., повертаються Банком на спеціалізований рахунок АТ “Ощадбанк”.

 

11. Інші юридичні особливості:

1. З метою отримання компенсації, Клієнт надає згоду Банку на передачу своїх персональних даних та інформації, що становить банківську таємницю, зокрема, Міністерству цифрової трансформації України, а саме: Прізвище, власне ім’я, по батькові (за наявності), РНОКПП, номеру поточного рахунку  за стандартом IBAN, номеру картки.

2. Клієнт зобов’язується не допускати несанкціонованого від’ємного залишку за карткою. У разі виникнення несанкціонованого від’ємного залишку Клієнт зобов’язується повернути його в повному обсязі на реквізити, зазначені Банком, протягом 5 календарних днів, якщо інший строк не зазначений Банком у повідомленні. У випадку непогашення несанкціонованого від’ємного залишку за рахунком протягом встановленого строку Клієнт доручає Банку здійснити погашення заборгованості з будь-якого поточного рахунку (в т.ч. за рахунок кредитного ліміту).

3. Банк має право відмовити Клієнту в продовженні ділових відносин шляхом одностороннього розірвання Договору. У разі припинення ділових відносин, картка (спеціальний рахунок) закривається банком, а невикористані кошти протягом 3 (трьох) операційних днів, повертаються Банком на спеціалізований рахунок АТ “Ощадбанк”.

 

12. Посилання:

1. Заява про відкриття спеціального рахунку за програмою “єВідновлення”.

2. Тарифи.