2.5.6. Розстрочка “Вигода” (у тому числі розстрочка “Вигода” з переплатою)

Розстрочка “Вигода” - це кредит, на споживчі цілі на строк 3 або 6 місяців, який дозволяє розбити платіж за товар на однакові частини та сплачувати їх щомісяця.

Розстрочка “Вигода” з переплатою - це кредит, на споживчі цілі на строк 12 або 24 місяців, який дозволяє розбити платіж за товар на однакові частини та сплачувати їх щомісяця.

Кредит може бути оформлений шляхом переведення витрати з виписки по картці “Вигода”, якщо така витрата здійснена в термінал мережі магазинів “Епіцентр” або “Нова лінія”.

1.

Що за послуга?

Розстрочка “Вигода” (у тому числі розстрочка “Вигода” з переплатою)  - послуга, за якою Банк надає Клієнту Кредит з метою здійснення платежу на строк, визначений у Заяві Клієнта, а Клієнт зобов’язується повернути суму Кредиту та сплатити проценти, комісії за надання фінансового інструменту у складі Щомісячних платежів.

2.

Як скористатися?

Послуга кредит “Вигода”:

Здійснить трату за допомогою кредитної картки “Вигода” в мережі магазинів “Епіцентр” або “Нова лінія”;

В мобільному додатку ABank24 оберіть картку “Вигода” та у виписці по картці оберіть операцію(-ії) понад 500,00 грн. та оберіть меню “перевести в розстрочку”;

Оберіть бажаний термін 3, 6, 12 або 24 місяці та завершіть оформлення підписавши договір.

!!!Особливість!!! Перевести трату у розстрочку можливо протягом 14 днів з моменту здійснення трати по картці “Вигода”

3. 

Хто може скористатися?

Скористатися Кредитом може виключно Клієнт, який має кредитну картку “Вигода”,здійснив трату по картці “Вигода” в мережі магазинів “Епіцентр” або “Нова лінія” на суму більше 500,00 грн. та в якого ліміт по кредиту “Вигода”.

4.

Сума

Від 500 до 100 000 грн 

 

Вид розстрочки

“Вигода”

“Вигода” з переплатою

5.

Строк

3 або 6 місяців

12 або 24 місяці 

7.

Процентна ставка (річна)

0,00001%

75%

8.

Єдиноразова комісія

Відсутня

9.

Щомісячна комісія

Відсутня

10.

Як розраховується щомісячний платіж?

Розмір Щомісячного платежу розраховується за формулою:

(R*Т*365/360)/(1-((1+Т*365/360)^(-N))), де:

R - розмір кредиту;

Т - щомісячна процентна ставка по кредиту;

N - кількість платежів.

11.

Чи є можливість погасити достроково?

Клієнт має право достроково погасити Заборгованість в будь-який момент шляхом подачі заяви про дострокове погашення Заборгованості через дистанційні канали обслуговування.

13.

Якщо щомісячний платіж не буде сплачений у строк?

У випадку несвоєчасної сплати щомісячного платежу по кредиту, Позичальник сплачує Банку пеню у розмірі 0,07% (не меньше 1 грн) від суми простроченої заборгованості по кредиту за кожен день прострочення, при цьому пеня за невиконання зобов’язання щодо повернення кредиту та процентів за ним не може перевищувати подвійної облікової ставки Національного банку України, що діяла у період, за який сплачується пеня, та не може бути більшою за 15 відсотків суми простроченого платежу.

14.

Права та обов’язки Клієнта

1. Права:

1.1. Клієнт має право протягом 14 календарних днів з моменту отримання кредиту відмовитися від кредитного договору шляхом подачі відповідної заяви каналами дистанційного обслуговування. При цьому Клієнт зобов’язаний протягом 7 календарних днів з моменту подачі заяви повернути грошові кошти, одержані згідно з договором, та сплатити проценти за період з дня одержання коштів до дня їх повернення за ставкою, встановленою договором. Кредитний договір вважається розірваним (припиненим) у дату повернення Банку непогашеної частини Кредиту.

1.2. Клієнт має право після припинення дії договору про надання банківської послуги, включно у зв’язку із завершенням строку дії, розірванням або виконанням такого договору, звернутися до Банку із запитом на інформацію (довідку), що стосується виконання сторонами своїх зобов’язань, установлених договором, включаючи інформацію (довідку) про відсутність заборгованості та виконання зобов’язань Клієнта за договором у повному обсязі, яку Банк надає у формі паперового або електронного документа (за вибором Клієнта) протягом п’яти робочих днів із дня отримання Банком такого запиту.

2. Обов’язки:

2.1. Забезпечити на Поточному рахунку наявність суми власних грошових коштів не менш ніж сума Щомісячного платежу та не пізніше терміну сплати Щомісячного платежу.

2.2. Погашати кредит в порядку та терміни відповідно до Заяви.

2.3. Сплатити відсотки за користування Кредитом відповідно до Заяви. Повну оплату відсотків та комісій (в тч. пені) за користування Кредитом здійснити не пізніше дати фактичного повного погашення Кредиту.

16.

Юридичні особливості

1. Банк на платній основі надає Клієнту Кредит у вигляді непоновлюваної кредитної лінії (кредитний ліміт) на споживчі цілі на умовах, передбачених Заявою клієнта та цими Умовами та правилами надання банківських послуг.

2. Кредит надається шляхом безготівкового зарахування грошових коштів на Поточний рахунок (кредитну картку “Вигода”) Клієнта. Використання Кредиту відбувається шляхом переведення раніше здійсненого платежу п картці “Вигода” у розстрочку.

3. Сторони погодили, що Клієнт підписує Заяву простим або удосконаленим електронним підписом в Мобільному додатку ABank24. При укладанні Договору Банком може бути використано факсимільне відтворення підпису особи, уповноваженої підписувати такі договори, а також відтворення відбитка печатки технічними друкованими засобами. Датою укладення Кредитного договору є дата, зазначена в Заяві Клієнта.

4. Клієнт доручає Банку:

- здійснювати щомісячно списання грошових коштів з Поточного рахунку, який відкрито для картки “Вигода”, в межах суми Щомісячного платежу відповідно до умов Кредитного договору (здійснювати договірне списання). В разі відсутності на Поточному рахунку Клієнта власних коштів, Банк має право здійснити списання суми Щомісячного платежу за рахунок встановленого на Поточному рахунку Клієнта кредитного ліміту  (збільшення Заборгованості за Поточним рахунком);

- здійснювати списання  грошових  коштів з Поточного рахунку, який відкрито для картки “Вигода”, у межах сум, що підлягають сплаті Банку у випадку відмови Клієнта від кредитного договору та/або від Товару, що придбавався ним у кредит на умовах програми кредитування Розстрочка “Вигода” (здійснювати договірне списання). 

Цим дорученням на здійснення договірного списання Клієнт надає згоду Банку на виконання кожної платіжної операції, що буде здійснена в процесі виконання Банком доручення Клієнта, визначеного цим пунктом Умов та правил надання банківських послуг

Договірне списання - платіжна операція (дебетовий переказ), що здійснюється з рахунку платника (Клієнта) на підставі платіжної інструкції отримувача (Банка) та за наявної згоди на виконання цієї платіжної операції (дебетового переказу), наданої платником (Клієнтом) Банку шляхом підписання цих Умов та правил надання банківських послуг.

5. В разі наявності заборгованості у Клієнта із сплати Щомісячного мінімального платежу понад 90 днів, Банк має право достроково розірвати Кредитний договір та здійснити дії, направлені на погашення залишку Заборгованості, що виникла при користуванні Клієнтом послугою кредит “Вигода” за рахунок встановленого на Поточному рахунку Клієнта кредитного ліміту. Про факт розірвання Кредитного договору та остаточний розмір Заборгованості, що був погашений за рахунок встановленого на Поточному рахунку Клієнта кредитного ліміту, Банк направляє Клієнту повідомлення. Договір вважається розірваним у дату направлення Банком відповідного повідомлення.

6. Для погашення Заборгованості Клієнт зобов’язаний забезпечити на Поточному рахунку наявність суми власних грошових коштів не менш ніж сума Щомісячного платежу і не пізніше терміну сплати Щомісячного платежу. В разі відсутності на Поточному рахунку Клієнта власних коштів, Банк має право здійснити списання суми Щомісячного платежу за рахунок встановленого на Поточному рахунку Клієнта кредитного ліміту  (збільшення Заборгованості за Поточним рахунком).

7. Банк на вимогу Клієнта, але не частіше одного разу на місяць, безоплатно повідомляє йому інформацію про поточний розмір його Заборгованості, розмір суми Кредиту, повернутої Банку, надає виписку за рахунком щодо погашення Заборгованості, зокрема інформацію про платежі за Кредитним договором, які сплачені, які належить сплатити, дати сплати.

8. Черговість погашення вимог за договором: у разі недостатності суми проведеного платежу для виконання зобов'язання за договором в повному обсязі ця сума погашає вимоги Банку в такій черговості:

- у першу чергу сплачуються прострочена до повернення сума кредиту та прострочені проценти за користування кредитом (прострочене тіло/прострочені проценти);

- у другу чергу сплачуються сума кредиту та проценти за користування кредитом (тіло/проценти);

- у третю чергу сплачуються неустойка та інші платежі відповідно до договору про споживчий кредит (пені/штрафи/інші платежі відповідно до договору).

17.

Посилання

1. Договір (Паспорт/Заява/Графік погашення споживчого кредиту “Вигода” (у т.ч. з переплатою).

2. Тарифи.