3.10. Швидка готівка для бізнесу

 

«Швидка готівка для бізнесу» - це кредит, який надається шляхом зарахування коштів на рахунок Клієнта на певний строк з метою поповнення обігових коштів.

1.

Що таке «Швидка готівка для бізнесу»?

«Швидка готівка для бізнесу» - послуга, за якою Банк надає Клієнту Кредит на строк, визначений у Заяві Клієнта, а Клієнт зобов’язується повернути суму Кредиту та сплатити проценти шляхом внесення щомісячних платежів.

2.

Як скористатися?

Подайте заявку в мобільному додатку АBank24 або завітайте до  найближчого відділення А-Банку.

За 5 хвилин отримайте рішення по заявці.

Отримайте гроші на Ваш рахунок в А-Банку.

3. 

Хто може скористатися?

Скористатися Кредитом може виключно Клієнт який є фізичною особою -  підприємцем.

4.

Сума

Від 5 000 до 500 000 грн 

5.

Строк

6, 12, 24, 36  або  60 міс.

6.

Відсоткова ставка

За кредитною програмою “Стандарт” 75% на рік

За кредитною програмою “Лояльний” 50% на рік

7.

Єдиноразова комісія

Відсутня

8.

Щомісячна комісія

Відсутня

9.

Як сплачувати по кредиту?

Щомісячно в період сплати1, вказаний у Графіку погашення Кредиту, перераховувати кошти за допомогою:

мобільного додатку ABank24;

каси будь-якого відділення А-Банку;

будь-якого банку України за реквізитами. 

10.

Як розраховується щомісячний платіж2?

Розмір щомісячного платежу визначається за формулою:

(S*Т*360)/(1-((1+Т*360)^(-N))), де:

S - сума кредиту;

Т - розмір процентної ставки по кредиту;

N - кількість місяців (строк кредиту).

11.

Який порядок оформлення послуги?

11.1. Банк зобов'язується надати Кредит Клієнту, шляхом зарахування коштів на поточний рахунок Клієнта в А-Банку.

11.2. Клієнт зобов’язується повернути суму Кредиту та сплатити проценти, що нараховуються та сплачуються Клієнтом у щомісячному платежу. 

11.3. З метою оформлення кредиту «Швидка готівка для бізнесу» (далі - Кредиту) Клієнт подає заявку в мобільному додатку АBank24 або в найближчому відділенні А-Банку.

11.4. Клієнт приєднується до цих Умов та Правил надання банківських послуг (далі - Умови та Правила) шляхом підписання Заяви у паперовому або електронному вигляді. Ці Умови та правила надання банківських послуг разом з Заявою Клієнта, Графіком погашення Кредиту становлять Договір.

11.5. Заява на оформлення Кредиту підписується Клієнтом: 

- власноручним підписом якщо Договір укладається у паперовому вигляді;

- удосконаленим електронним підписом, який є аналогом власноручного підпису та його накладення має рівнозначні юридичні наслідки із власноручним підписом на документах на паперових носіях. Підпис створений за результатом криптографічного перетворення електронних даних, з якими пов’язаний цей електронний підпис, з використанням засобу удосконаленого електронного підпису та особистого ключа, однозначно пов’язаного з підписувачем, і який дає змогу здійснити електронну ідентифікацію підписувача та виявити порушення цілісності електронних даних, з якими пов’язаний цей електронний підпис. Підпис за допомогою особистого ключа перевіряється за допомогою відкритого ключа. Сторони погодили використання електронного підпису без сертифіката ключа;

- кваліфікованим електронним підписом, який є аналогом власноручного підпису та його накладення має рівнозначні юридичні наслідки із власноручним підписом на документах на паперових носіях. 

11.6. Під час укладання Договору Банком може використовуватись факсимільне відтворення підпису Голови Правління Банку, а також відтворення відбитка печатки Банку технічними друкарськими пристроями або електронний цифровий підпис уповноваженого працівника Банку.

12.

Чи є можливість погасити достроково?

Клієнт має право достроково погасити Кредит в будь-який момент шляхом внесення коштів достатніх для погашення Кредиту. 

При цьому будь-яка плата за дострокове погашення відсутня.

13.

Які наслідки несвоєчасної сплати  щомісячного платежу?

У випадку несвоєчасної сплати щомісячного платежу по Кредиту, Клієнт сплачує Банку пеню у розмірі 0,07% (не меньше 1 грн) від суми простроченої заборгованості по кредиту за кожен день прострочки, при цьому пеня за невиконання зобов’язання щодо повернення Кредиту та процентів за ним не може перевищувати подвійної облікової ставки Національного банку України, що діяла у період, за який сплачується пеня, та не може бути більшою за 15 відсотків суми простроченого платежу.

14.

Права Клієнта

Клієнт має право достроково погасити Кредит в будь-який момент шляхом внесення коштів достатніх для погашення кредиту.

15.

Обов’язки Клієнта

15.1. Погашати кредит в порядку та терміни відповідно до Заяви.

15.2. Сплатити проценти за користування Кредитом відповідно до Заяви. Повну оплату процентів, комісій (в т.ч. пені) за користування Кредитом здійснити не пізніше дати фактичного повного погашення Кредиту.

15.3. Надавати Банку  Фінансовий звіт суб’ єкта малого підприємництва - фізичної особи-підприємця - платника єдиного податку або Декларацію про одержані доходи - для Фізичної особи - підприємця, що надавались до державних органів в строки, визначені чинним законодавством для системи оподаткування, на якій перебуває Клієнт, протягом 10 днів з дати подання таких документів до відповідних державних органів а також сумарні надходження на усі рахунки, що належать Позичальнику, за три останні місяці, у розрізі кожного місяця), а також іншу інформацію на вимогу Банку, у т.ч. про майно, що належить Клієнту на праві власності. 

16.

!!!Увага!!! 

Особливість!!!

Послуга «Швидка готівка для бізнесу» доступна Клієнтам, яким розраховано ліміт та:

відсутня прострочена заборгованостей за будь-якими продуктами банку;

наявна позитивна кредитна історія;

фінансовий стан відповідає вимогам для надання кредиту.

17.

Юридичні особливості

17.1. Банк на платній основі надає Клієнту Кредит у вигляді непоновлюваної кредитної лінії (строковий кредит) на поповнення обігових коштів і на умовах, передбачених Заявою Клієнта та цими Умовами та правилами надання банківських послуг.

17.2. Кредит надається шляхом зарахування коштів на поточний рахунок Клієнта в А-Банку.

17.3. Клієнт доручає Банку списувати кошти  з будь-яких рахунків Клієнта, що підлягають сплаті Банку за цим Договором та/або за іншими договорами з Банком, при настанні термінів платежів (здійснювати договірне списання) шляхом безакцептного (договірного) списання. В разі відсутності на Поточному рахунку Клієнта власних коштів, Банк має право здійснити списання суми за рахунок встановленого на Поточному рахунку Клієнта кредитного ліміту  (збільшення Заборгованості за Поточним рахунком).

17.4. Нарахування процентів здійснюється на фактичний залишок заборгованості за кожний календарний день, виходячи з фактичної кількості днів користування Кредитом - 360 днів на рік. Проценти розраховуються щомісяця за період з першої дати поточного Періоду оплати включно до дати, коли Кредит стає простроченим. Дата погашення Кредиту в розрахунок не включається. Повне погашення процентів здійснюється не пізніше дня повного погашення суми Кредиту, якщо інше не зазначено в Заяві.

17.5. Черговість погашення вимог за Договором: у разі недостатності суми проведеного платежу для виконання зобов'язання за Договором в повному обсязі ця сума погашає вимоги Банку в такій черговості:

- у першу чергу сплачуються прострочена до повернення сума Кредиту та прострочені проценти за користування Кредитом (прострочене тіло/прострочені проценти);

- у другу чергу сплачуються сума Кредиту та проценти за користування Кредитом (тіло/проценти/комісії);

- у третю чергу сплачуються неустойка та інші платежі відповідно до Договору (прострочені комісії/пені/штрафи).

17.6. В разі наявності заборгованості у Клієнта із сплати Щомісячного мінімального платежу понад 90 днів, вся Заборгованість за Кредитом вважається простроченою. На залишок простроченої заборгованості Клієнт сплачує пеню.

17.7. Клієнт має право погасити щомісячний платіж достроково. При цьому розподіл погашення вимог відбувається в період погашення щомісячного платежу, зазначений у Графіку погашення Кредиту.

17.8. Остаточне погашення заборгованості за Кредитом здійснюється не пізніше дати, зазначеної в Заяві. Сума остаточного погашення може відрізнятися від суми щомісячного платежу. При несплаті процентів згідно з Заявою та/або частини Кредиту до останнього дня Періоду оплати вони вважаються простроченими. 

17.9. У випадку непогашення заборгованості за Кредитом в строк, зазначений в Заяві, у разі смерті Клієнта Банк має право в односторонньому порядку:

- припинити дію цього Договору датою отримання документів про смерть Клієнта, при цьому нарахування відсотків припиняється на наступний день після вищезгаданої дати отримання документів про смерть Клієнта

17.10. Банк не має права в односторонньому порядку змінювати процентну ставку

18.

Посилання

1. Заява.

2. Графік погашення кредиту.

3. Тарифи.

1Період сплати - строк, який визначається у Заяві щодо сплати Щомісячного платежу. Наприклад: “з 5 по 10 число кожного місяця”.

2Щомісячний платіж - сума грошових коштів, яку Клієнт зобов’язаний направляти на погашення Заборгованості за Кредитним договором. Щомісячний платіж включає в себе частину Кредиту та проценти, нараховані за користування Кредитом.