2.1.12. Використання цифрових карток в системах мобільних платежів GooglePay /Apple Pay / GarminPay

 

УМОВИ використання цифрових карток в системах мобільних платежів GooglePay/Apple Pay/GarminPay в АТ «А-БАНК»:


1. Терміни та поняття
1.1. Аутентифікаційні дані - пароль Клієнта для авторизації в Електронному гаманці (включаючи, але не обмежуючись, біометричні дані Клієнта (відбитки пальців або розпізнавання обличчя), встановленому відповідно до Умов Сервіс-провайдера, ПІН-код, а також інші дані, що використовуються для доступу в Систему.
1.2. Банк - АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "АКЦЕНТ-БАНК" (скорочене найменування - АТ "А-БАНК"), що діє на підставі Ліцензії НБУ №16 від 26.10.2011 року, к/р 32004105101026 в НБУ, МФО 307770, код ЕДРПОУ 14360080, місцезнаходження: вул. Батумська, 11, 49074, м. Дніпро, Україна.
1.3. Безконтактна оплата - платіж, здійснений за допомогою використання Цифровoї картки.
1.4. Договір про надання банківських послуг АТ «А-БАНК» (або Договір) - укладений між Банком та клієнтом договір про відкриття рахунку, випуск і обслуговування Платіжноі картки з можливістю встановлення ліміту кредитування що складаеться з Умов і правил обслуговування фізичних осіб в АТ "А-БАНК" при наданні банківських послуг щодо карткових продуктів, Загальних умов випуску та обслуговування платіжних карток, Анкети - заяви до Договору про надання банківських послуг АТ «А-БАНК», Паспорту споживчого кредиту, Таблиці обчислення загальноі вартості кредиту, Інформації щодо відкриття поточного рахунку та випуску електронного платіжного засобу (в разі наявності) та Тарифів.
1.5. Договори з третіми особами - угоди із Сервіс-провайдером, Оператором стільникового (мобільного) зв'язку і будь-яких інших послуг третьої особи або сайту, що вбудовані в Систему, які передбачають власні умови (включаючи Умови Сервіс-провайдера) та політику конфіденційності.
1.6. Електронний гаманець - програмне забезпечення у формі мобільного додатку, що дозволяє отримувати Платіжні послуги з використанням технології бездротового високочастотного зв'язку малого радіусу дії (NFC).
1.7. Клієнт - держатель Платіжноі картки АТ «А-БАНК», що уклав з Банком Договір.
1.8. Платіжна картка АТ «А-БАНК» - платіжна картка, емітована АТ "А-БАНК".
1.9. Оператор стільникового (мобільного) зв'язку - постачальник послуг Клієнта, який забезпечує телефонне з'єднання з мобільною мережею для роботи Електронного гаманця.
1.10. Платіжні послуги - послуги з Безконтактної оплати товарів і послуг з використанням Цифрових карток через Систему з використанням технології бездротового високочастотного зв'язку малого радіусу дії (NFC).
1.11. Сервіс-провайдер - компанія, що є розробником Електронного гаманця.
1.12. Система мобільних платежів (Система) - комплекс програмного забезпечення, що включає Електронний гаманець, що дозволяє Клієнту використовувати Платіжні послуги з використанням технології бездротового високочастотного зв'язку малого радіусу дії (NFC).
1.13. Умови Сервіс-провайдера - умови та правила використання Електронного гаманця та Системи, укладені між Клієнтом і Сервіс-провайдером.
1.14. Пристрій - електронний пристрій Клієнта, на якому встановлено Електронний гаманець.
1.15. Цифрова карта - платіжна картка, цифровий образ якої Клієнт зареєстрував в Системі.


2. Основні положення
2.1. Ці умови використання Цифрових карток в системах мобільних платежів («Умови») регулюють використання будь-яких Цифрових карток АТ «А-БАНК» ( далі - «Банк») в Системі.
2.2. Ці Умови є додатковими правилами до умов та правил надання банківських послуг Банку для карток, які клієнт Банку («Клієнт») зв'язує для використання в Системі.
2.3. Коли Клієнт використовує Систему, всі угоди, умови та правила між Клієнтом та Банком будуть застосовуватися у звичайному порядку. Операції, які Клієнт здійснює, використовуючи Систему, регулюються відповідними умовами та правилами надання банківських послуг Банку, а також усіма Умовами Сервіс-провайдера.
2.4. Ці Умови встановлюють правила доступу і використання Цифрових карток Клієнта тільки у відносинах між Банком та Клієнтом. Оператор стільникового (мобільного) зв'язку, Сервіс-Провайдер та інші незалежні постачальники послуг або сайти можуть встановлювати власні умови і положення (включаючи Умови Сервіс-провайдера) та політику конфіденційності (Договори з третіми особами).
2.5. Банк не несе відповідальності, а також не надає підтримки або сприяння щодо будь-якого апаратного або програмного забезпечення третьої особи, а також її інших продуктів або послуг (включаючи Систему або Електронний гаманець). У разі виникнення будь-яких питань або проблем в зв'язку із використанням продуктів або послуг третьої сторони клієнт повинен звертатися безпосередньо до третьої особи для отримання клієнтської підтримки та допомоги.


3. Принцип використання Платіжних карток в Системі
3.1. Здійснення платежів. Система дозволяє створювати Цифрові картки для здійснення Безконтактної оплати в пунктах продажу на безконтактних POS-терміналах.
3.2. Клієнт реєструє платіжну карту в Системі шляхом введення даних картки Банку в Електронному гаманці, а саме її номеру, строку її дії та CVV2/CVC2 коду, або шляхом обрання картки для використання в Системі через систему інтернет-банкінгу А-Банк24 (без введення реквізитів такої картки).
3.3. Після реєстрації картки в Системі Клієнт може використовувати створену Цифрову картку в системі шляхом введення Аутентифікаційних даних через свій Пристрій для здійснення Безконтактної оплати. Кошти будуть списуватись із картки, яку Клієнт прив'язав, а інформація за такими транзакціями відображатиметься так само, як і за будь-якими іншими транзакціями.


4. Права і обов'язки Клієнта
4.1. Дотримуватися та виконувати Умови та правила надання банківських послуг Банку, Договір, Умови Сервіс-провайдера.
4.2. Забезпечити зберігання своїх Аутентифікаційних даних в недоступному для третіх осіб місці.
4.3. У разі компрометації Аутентифікаційних даних та/або даних Цифрової картки негайно повідомити про це Банк.
4.4. У випадку неповідомлення та/або несвоєчасного повідомлення Клієнтом Банку про втрату Аутентифікаційних даних та/або компрометації реквізитів Цифрової картки Банк не несе відповідальності за можливі збитки Клієнта.
4.5. Операції, вчинені за допомогою Цифрової картки і Аутентифікаційних даних Клієнта, вважаються операціями Клієнта.
4.6. Клієнт зобов'язаний ознайомитися з умовами Договорів із третіми особами до створення, активаціі або використання Цифрової картки в Системі.
4.7. Клієнт має право використовувати для здійснення операцій, передбачених цими Умовами, будь-яку картку Банку, відкриту на ім'я Клієнта, що не є анульованою або заблокованою.
4.8. Клієнт має право використовувати одну й ту ж карту в різних Системах і Електронних гаманцях.
4.9. Клієнт має право в будь-який час відмовитися від використання Платіжних послуг, видаливши Цифрову картку з Системи.


5. Права і обов'язки Банку
5.1. Банк має право відмовити Клієнту в створенні Цифрової картки в Системі.
5.2. Банк в будь-який час блокувати дію Цифрової картки або можливість її використання в Системі у разі:
5.2.1. невиконання або неналежного виконання Клієнтом зобов'язань, передбачених цими Умовами;
5.2.2. наявності підозр щодо несанкціонованого використання Цифрової картки.
5.2.3. порушення клієнтом умов Договору, що можуть призвести до нанесення збитків Банку.


6. Договори з третіми сторонами
6.1. Ці Умови застосовуються тільки щодо використання Клієнтом Цифрової картки (Цифрових карток). Сервіс-провайдер, Оператор стільникового (мобільного) зв'язку й інші сайти або послуги третьої сторони, підключені до Системи, мають власні Договори з третіми сторонами, при цьому Клієнт зобов'язаний дотримуватися їх умов при наданні зазначених осіб особистої інформації, використанні наданих ними послуг або відвідуванні відповідних сайтів. Банк не несе відповідальності за безпеку, точність, законність, придатність й інші аспекти змісту або функціонування продуктів, або послуг Сервіс-провайдера, або третьої сторони.
6.2. Клієнт зобов'язаний ознайомитися з умовами Договорів із третіми сторонами до створення, активації або використання Цифрової картки в Системі.
6.3. Банк не несе відповідальності, а також не надає підтримки або сприяння щодо будь-якого апаратного або програмного забезпечення третьої сторони, а також її інших продуктів або послуг (включаючи Систему або Електронний гаманець). У разі виникнення будь-яких питань або проблем в зв'язку із використанням продуктів або послуг третьої сторони Клієнт повинен звертатися безпосередньо до третьої сторони для отримання клієнтської підтримки та допомоги.


7. Вартість послуг
7.1. Банк не стягує додаткову плату за використання Цифрової картки.
7.2. Клієнт має враховувати, що Договори з третіми сторонами та інші угоди можуть передбачати платежі, обмеження і заборони, які можуть мати вплив на використання Цифрової картки (Цифрових карток), наприклад, використання даних або плата за передачу текстових повідомлень, що стягується Оператором стільникового (мобільного) зв'язку. Клієнт зобов'язується нести одноосібну відповідальність за такі платежі і дотримання всіх обмежень чи заборон.


8. Врегулювання суперечок
8.1. Будь-які спори, що виникають з цих Умов або в зв'язку з ними, стосовно будь-якої Цифрової картки, та не урегульовані цими Умовами, регулюються умовами та правилами надання банківських послуг Банку. Спори між Банком та Клієнтом мають бути врегульовані у порядку, визначеному застосовним законодавством України.


9. Конфіденційність і безпека
9.1. Клієнт ознайомлений і погоджується, що Банк має право здійснювати збір, обробку і використання технічних, особистих даних і пов'язаної з ними інформації, включаючи, але не обмежуючись даними про Пристрій, щоб забезпечувати:
9.1.1 Оновлення і вдосконалення продуктів, послуг Банку;
9.1.2. підвищення безпеки послуг, що надаються;
9.1.3. запобігання шахрайства;
9.2. Банк не несе відповідальності за послуги Системи або Сервіс-провайдера. Таким чином будь-яка інформація, яку збирає Сервіс-провайдер при використанні Клієнтом Цифрової картки або Системи, регулюється Умовами Сервіс-провайдера і Договорами з третіми сторонами і не є предметом цих Умов.
9.3. Клієнт уповноважує Банк передавати, в т.ч. на територію іноземних держав (транскордонна передача), інформацію про суму операції, дату і час її вчинення, типи операції, коди валюти, статус авторизації для її обробки організаціям, що є власниками Систем та/або Електронних гаманців, що забезпечують Клієнтам можливість здійснювати операції з використанням технології бездротового високочастотного зв'язку малого радіусу дії (NFC), з метою:
9.3.1. надання Клієнтом в Електронному гаманці інформації про вчинені ним операції по МЕС-карті;
9.3.2. виявлення та усунення шахрайства;
9.3.3. виконання Сервіс-провайдерами вимог застосовного законодавства;
9.3.4. створення звітів про економічну ефективність мобільних платіжних додатків виключно для використання Сервіс-провайдерами;
9.3.5. реклами Систем та/або Електронних гаманців та їх просування на ринку;
9.3.6. удосконалення Систем та/або Електронних гаманців;
9.3.7. проведення аналізу розподілу рекламних оголошень.


10. Перебої в наданні Платіжних послуг
10.1. Доступ, використання і обслуговування Цифрової картки залежать від обсягу послуг Системи і мережі Оператора стільникового (мобільного) зв'язку. Банк не є оператором послуг Системи або такої мережі і не контролює їх дії. Банк не несе відповідальність перед Клієнтом за будь-які обставини, які можуть перервати, створити перешкоди або іншим чином відбитися на функціонуванні будь-якої Цифрової картки, включаючи недоступність послуг Системи або послуг бездротового зв'язку, комунікацій, затримок мережі, обмежень бездротового покриття, збоїв системи або переривання бездротового зв'язку.


11. Внесення змін до цих Умов.
11.1. Банк залишає за собою право переглядати ці Умови згідно з порядком, визначеним Договором. Клієнт має можливість ознайомитися з зміненою редакцією Умов в Електронному гаманці або на сайті Банку.