2.5.3. Умови використання кредиту "Розстрочка Миттєва" та "Нова Розстрочка"

 

Послуга «Розстрочка Миттєва» та “Нова розстрочка” - це кредит, на споживчі цілі, який дозволяє розбити платіж за товар на однакові частини та сплачувати їх щомісяця. Розстрочка може бути оформлена як в момент оплати товару так і шляхом переведення витрати з виписки.

1.

Що за послуга?

«Розстрочка Миттєва» - послуга, за якою Банк надає Клієнту Кредит з метою здійснення платежу на строк, визначений у Заяві Клієнта, а Клієнт зобов’язується повернути суму Кредиту та сплатити Комісію за надання фінансового інструменту та відсотки у складі Щомісячних платежів.

«Нова Розстрочка» - послуга, за якою Банк надає Клієнту Кредит з метою здійснення платежу у майбутньому на строк, визначений у Заяві Клієнта, а Клієнт зобов’язується повернути суму Кредиту та сплатити Комісію за надання фінансового інструменту та відсотки у складі Щомісячних платежів.

2.

Як скористатися?

Послуга “Розстрочка Миттєва”:

В меню мобільного додатку ABank24 «Розстрочка Миттєва»

оберіть операцію(-ії) в виписці по кредитній картці понад 1 000 грн.

Натисніть ''Оформити''.

Виберіть термін: 3, 6, 12 та 24 місяці.

 

Послуга “Нова Розстрочка”:

В меню мобільного додатку ABank24 «Нова Розстрочка» вкажіть суму та кількість платежів.

Наступна покупка на суму понад 1 000,00 грн з використанням кредитної картки буде оформлена у розстрочку. У разі, якщо сума покупки буде вище суми за оформленою заявою, різниця буде утримана з картки, з якої проводиться покупка.

Починаючи з наступного місяця від дня покупки, з поточного рахунку буде списуватися щомісячний платіж.

 

!!!Особливість: На угоди укладені під час дії воєнного стану, банківські програми щодо “кредитних канікул” чи будь-які інші програми по відстроченню виконання зобов'язань за цією угодою, не розповсюджуються.

3.

Хто може скористатися?

Скористатися Кредитом може виключно Клієнт, в якого встановлений кредитний ліміт по кредитній картці та ліміт за сервісом «Розстрочка Миттєва».

4.

Сума

Від 1 000 до 100 000 грн

5.

Строк

На 3, 6, 12 та 24 місяців

6.

Розмір щомісячної комісії[1]

2,9% від суми Кредиту

7.

Відсоткова ставка

0,00001% на місяць

8.

Єдиноразова комісія

Відсутня

9.

Як розраховується щомісячний платіж[2]

Розмір Щомісячного платежу розраховується за формулою:

(R*Т*365/360)/(1-((1+Т*365/360)^(-N)))+R*K/100, де

R - сума коштів отриманих у кредит;

K - розмір щомісячної комісії, вказаний у Кредитному договорі;

Т - місячна процентна ставка;

N - кількість місяців, на які надається сума Кредиту.

10.

Яка реальна річна процентна ставка?

До 74,46 % річних

11.

Чи є можливість погасити достроково?

Клієнт має право достроково погасити Заборгованість в будь-який момент шляхом подачі заяви про дострокове погашення Заборгованості через дистанційні канали обслуговування.

12.

Якщо щомісячний платіж не буде сплачений у строк?

У випадку несвоєчасної сплати щомісячного платежу по кредиту, Позичальник сплачує Банку пеню у розмірі 0,07% (не меньше 1 грн) від суми простроченої заборгованості по кредиту за кожен день прострочення, при цьому пеня за невиконання зобов’язання щодо повернення кредиту та процентів за ним не може перевищувати подвійної облікової ставки Національного банку України, що діяла у період, за який сплачується пеня, та не може бути більшою за 15 відсотків суми простроченого платежу.

13.

Права та обов’язки Клієнта

1. Права:

1.1. Клієнт має право протягом 14 календарних днів з моменту отримання кредиту відмовитися від кредитного договору шляхом подачі відповідної заяви каналами дистанційного обслуговування. При цьому Клієнт зобов’язаний протягом 7 календарних днів з моменту подачі заяви повернути грошові кошти, одержані згідно з договором, та сплатити проценти за період з дня одержання коштів до дня їх повернення за ставкою, встановленою договором. Кредитний договір вважається розірваним (припиненим) у дату повернення Банку непогашеної частини Кредиту.

2. Обов’язки:

2.1. Забезпечити на Поточному рахунку наявність суми власних грошових коштів не менш ніж сума Щомісячного платежу та не пізніше терміну сплати Щомісячного платежу.

2.2. Погашати кредит в порядку та терміни відповідно до Заяви.

2.3. Сплатити відсотки за користування Кредитом відповідно до Заяви. Повну оплату відсотків та комісій (в тч. пені) за користування Кредитом здійснити не пізніше дати фактичного повного погашення Кредиту.

2.4. У разі прострочення зобов’язань, Клієнт надає згоду Банку залучати колекторські компанії та передавати таким компаніям (в т.ч. новому кредитору) персональні дані, інформацію про укладення цього Договору, його умови, стан виконання, наявність простроченої заборгованості та її розмір, з метою взаємодії з Клієнтом, інформування його близьких осіб, представників, спадкоємців та, за потреби, інших третіх осіб про необхідність виконання Клієнтом зобов’язань за цим договором. 

14.

Юридичні особливості

1. Банк на платній основі надає Клієнту Кредит у вигляді непоновлюваної кредитної лінії (кредитний ліміт) на споживчі цілі на умовах, передбачених Заявою клієнта та цими Умовами та правилами надання банківських послуг.

2. Кредит надається шляхом зарахування грошових коштів на Поточний рахунок Клієнта. Використання Кредиту відбувається шляхом:

переведення раніше здійсненого платежу у розстрочку - Послуга “Розстрочка Миттєва”;

-  ініціювання Транзакції в pos-терміналі або в мережі Інтернет - послуга “Нова Розстрочка”.

3. Сторони погодили, що Клієнт підписує Заяву простим електронним підписом в Мобільному додатку ABank24. При укладанні Договору Банком може бути використано факсимільне відтворення підпису особи, уповноваженої підписувати такі договори, а також відтворення відбитка печатки технічними друкованими засобами. Датою укладення Кредитного договору є дата, зазначена в Заяві Клієнта.

4. Клієнт доручає Банку здійснювати погашення Заборгованості[3] щомісячно шляхом безакцептного (договірного) списання Банком з Поточного рахунку Клієнта суми Щомісячного платежу відповідно до умов Кредитного договору. В разі відсутності на Поточному рахунку Клієнта власних коштів, Банк має право здійснити списання суми Щомісячного платежу за рахунок встановленого на Поточному рахунку Клієнта кредитного ліміту (збільшення Заборгованості за Поточним рахунком).

5. В разі наявності заборгованості у Клієнта із сплати Щомісячного мінімального платежу понад 90 днів, Банк має право достроково розірвати Кредитний договір та здійснити дії, направлені на погашення залишку Заборгованості, що виникла при користуванні Клієнтом послугою «Розстрочка миттєва» та/або “Нова Розстрочка” за рахунок встановленого на Поточному рахунку Клієнта кредитного ліміту. При цьому Банк має право під час прийняття рішення про розірвання Кредитного договору на власний розсуд в односторонньому порядку зменшити розмір розрахованої попередньо Комісії за надання фінансового інструменту. Про факт розірвання Кредитного договору та остаточний розмір Заборгованості, що був погашений за рахунок встановленого на Поточному рахунку Клієнта кредитного ліміту, Банк направляє Клієнту повідомлення. Договір вважається розірваним у дату направлення Банком відповідного повідомлення.

6. Для погашення Заборгованості Клієнт зобов’язаний забезпечити на Поточному рахунку наявність суми власних грошових коштів не менш ніж сума Щомісячного платежу і не пізніше терміну сплати Щомісячного платежу. В разі відсутності на Поточному рахунку Клієнта власних коштів, Банк має право здійснити списання суми Щомісячного платежу за рахунок встановленого на Поточному рахунку Клієнта кредитного ліміту (збільшення Заборгованості за Поточним рахунком).

7. Банк на вимогу Клієнта, але не частіше одного разу на місяць, безоплатно повідомляє йому інформацію про поточний розмір його Заборгованості, розмір суми Кредиту, повернутої Банку, надає виписку за рахунком щодо погашення Заборгованості, зокрема інформацію про платежі за Кредитним договором, які сплачені, які належить сплатити, дати сплати.

8. Банк має право передати іншій особі свої права кредитора за правочином відступлення права вимоги без згоди Клієнта. Клієнт надає право Банку передати новому кредитору персональні дані, інформацію про укладення договору, його умови, стан виконання, наявність простроченої заборгованості та її розмір.

9. Черговість погашення вимог за договором: у разі недостатності суми проведеного платежу для виконання зобов'язання за договором в повному обсязі ця сума погашає вимоги Банку в такій черговості:

- у першу чергу сплачуються прострочена до повернення сума кредиту та прострочені проценти за користування кредитом (прострочене тіло/прострочені проценти);

- у другу чергу сплачуються сума кредиту та проценти за користування кредитом (тіло/проценти);

- у третю чергу сплачуються неустойка та інші платежі відповідно до договору про споживчий кредит (пені/штрафи/інші платежі відповідно до договору).

15.

Посилання

1. Паспорт послуги Розстрочка Миттєва.

2. Графік погашення Розстрочка Миттєва.

3. Заява Розстрочка Миттєва.

4. Тарифи Розстрочка Миттєва.

1. Договір (Паспорт/Заява/Графік погашення споживчого кредиту Нова Розстрочка).

2. Тарифи Нова Розстрочка

 

[1] Щомісячна комісія - це комісія за надання фінансового інструменту, що розраховується під час видачі Кредиту та сплачується Клієнтом (отримується Банком) під час часткового погашення Заборгованості (у складі Щомісячного платежу) та/або під час повного (в тому числі дострокового) погашення Заборгованості. Розмір щомісячної Комісії за надання фінансового інструменту є фіксованим, не змінюючись в залежності від фактичного користування Кредитом.

[2] Щомісячний платіж - сума грошових коштів, яку Клієнт зобов’язаний направляти на погашення Заборгованості за Кредитним договором. Щомісячний платіж включає в себе частину Кредиту, щомісячну Комісію за надання фінансового інструменту та відсотки, нараховані за користування Кредитом.

[3] Заборгованість - заборгованість за Кредитним договором, що включає в себе заборгованість із погашення суми Кредиту, щомісячної Комісії за надання фінансового інструменту та нарахованих відсотків.