3.3.1. Послуга "Прийом платежів від платників"

3.3.1.1. Клієнт доручає, а Банк приймає на себе зобов'язання здійснювати в касах структурних підрозділів  (далі – «Відділень») А-Банку, прийом платежів від фізичних осіб (далі – «Платників») за плату, порядок і терміни нарахування якої визначаються Анкетою-Заявою на комплексне обслуговування, в оплату вартості послуг (товарів, робіт) Клієнта з використанням прибуткових касових документів, відповідно до вимог нормативних документів Національного Банку України, що регламентують порядок проведення касових операцій установами банків, і перерахування цих коштів на поточний рахунок Клієнта.

 

3.3.1.2. Банк гарантує якість послуг з прийому коштів від фізичних осіб відповідно до чинного законодавства України, нормативними актами НБУ, які регулюють порядок прийому, переказу коштів.

 

3.3.1.3. ОБОВ'ЯЗКИ СТОРІН

3.3.1.3.1. Клієнт зобов'язується:

3.3.1.3.1.1. Направляти в каси Відділень, в дні і години, згідно з регламентом їх роботи, Платників для оплати вартості послуг (товарів, робіт) Клієнта.

3.3.1.3.1.2. Забезпечити одержання Банком комісійної винагороди за розрахункове обслуговування та перерахування коштів в порядку і терміни, передбачених в Анкеті-Заяві на комплексне обслуговування.

3.3.1.3.1.3. Проводити звірку сум платежів, прийнятих Банком на користь Клієнта. При виявленні розбіжностей в сумах протягом 3-х банківських днів повідомляти Банк і шляхом надсилання на електронну адресу platezhy@a-bank.com.ua реєстру розбіжностей.

3.3.1.3.1.4. Повідомляти Платників про умови прийому платежів на адресу Клієнта.

3.3.1.3.1.5. У випадку зміни реквізитів Клієнта в той же день повідомляти про такі зміни Банк.

3.3.1.3.1.6. Клієнт гарантує дотримання вимог законодавства про захист персональних даних, наявність згоди суб'єктів переданих персональних даних на обробку і передачу їх персональних даних Банку та іншим банкам (платіжним агентам), які приймають платежі на користь Клієнта, для цілей виконання цього Договору, належне повідомлення суб'єктів персональних даних про обробку їх даних. Будь-які персональні дані, які передаються або можуть передаватися за цим договором, становлять конфіденційну інформацію, яка не підлягає розголошенню і передачі в будь-якому вигляді, крім випадків, прямо передбачених законодавством України.

 

3.3.1.3.2. Банк зобов'язується:

3.3.1.3.2.1. Здійснювати прийом платежів на користь Клієнта від фізичних осіб і перерахування коштів на поточний рахунок Клієнта згідно умов, передбаченими в Анкеті-Заяві на комплексне обслуговування.

3.3.1.3.2.2. Надавати Клієнту перелік Відділень, через які може бути здійснений прийом коштів, шляхом розміщення інформації на сайті Банку: https://a-bank.com.ua

3.3.1.3.2.3. Щомісяця аналізувати прийняті на адресу Клієнта платежі.

3.3.1.3.2.4. Банк зобов'язується використовувати інформацію, надану Клієнтом, в порядку і з метою, визначеними цим Договором, із повним дотриманням прав суб'єктів даних і вимог чинного законодавства.

 

3.3.1.4. ПРАВА СТОРІН

3.3.1.4.1. Сторони мають право за додатковою угодою вносити необхідні зміни й доповнення, які оформляються письмово, підписуються уповноваженими представниками Сторін і є невід'ємною частиною Договору.

3.3.1.4.2. З метою забезпечення беззбитковості прийому платежів, через пункти прийому платежів Банку, на користь Клієнта, Банк має право встановити додаткову комісію з Платника за здійснення платежів на користь Клієнта.

3.3.1.4.3. Банк має право доручити приймання платежів на користь Клієнта  третім особам на підставі укладених з ними договорів.

3.3.1.5. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТОРІН

3.3.1.5.1. При порушенні Клієнтом будь якого із зобов'язань, Банк не несе відповідальності за можливі, пов'язані з цим, збитки Клієнта.

3.3.1.5.2. У разі невчасного перерахування прийнятих коштів Банком на поточний рахунок Клієнта, Банк виплачує пеню у розмірі 0,1% від суми простроченого платежу за кожний день прострочення, але не більше подвійної облікової ставки НБУ, що діяла в період, за який сплачується пеня.

3.3.1.5.3. У разі невчасної оплати комісійної винагороди Банку Клієнт виплачує пеню у розмірі 0,1% від суми простроченого платежу за кожен день прострочення, але не більше подвійної облікової ставки НБУ, що діяла в період, за який сплачується пеня.

3.3.1.5.4. Залежно від Платника комісії, терміну її сплати та способу надання інформації про прийняті платежі можливі наступні схеми розрахунків:

3.3.1.5.5. Стягнення комісії здійснюється з Платника відразу; надання інформації про прийняті платежі - відправлення кожного платежу окремо:

Всі суми платежів, прийнятих Банком на користь Клієнта, зараховуються на транзитний рахунок одночасно з внесенням Платником комісійної винагороди Банку, згідно Анкети-Заяви на комплексне обслуговування, що не пізніше наступного операційного дня, за днем, протягом якого надійшли кошти до каси Банку. Банк перераховує прийняті на користь Клієнта платежі з транзитного рахунку на поточний рахунок Клієнта не пізніше банківського дня, наступним за днем, коли суми, прийняті на користь Клієнта, були зараховані на транзитний рахунок.

3.3.1.5.6. Стягнення комісії здійснюється з Платника відразу; надання інформації про прийняті платежі - єдиним платежем відповідно до реєстру

Всі суми платежів, прийнятих Банком на користь Клієнта, зараховуються на транзитний рахунок одночасно з внесенням Платником комісійної винагороди Банку, згідно Анкети-Заяви на комплексне обслуговування, не пізніше наступного операційного дня, за днем, протягом якого надійшли кошти до каси Банку. Банк перераховує прийняті на користь Клієнта платежі з транзитного рахунку на поточний рахунок Клієнта не пізніше банківського дня, за днем, протягом якого суми, прийняті на користь Клієнта, були зараховані на транзитний рахунок, єдиним платежем відповідно до реєстру.

Не пізніше наступного банківського дня після перерахування коштів на рахунок Клієнта, надає Клієнту зведений реєстр платежів, прийнятих на користь Клієнта за попередній день на електронну адресу, зазначену в Анкеті-Заяві на комплексне обслуговування.

3.3.1.5.7. Стягнення комісії здійснюється з Клієнта відразу; надання інформації про прийняті платежі - відправлення кожного платежу окремо:

Всі суми платежів, прийнятих Банком на користь Клієнта, зараховуються на транзитний рахунок не пізніше наступного операційного дня, за днем, протягом якого кошти надійшли до каси Банку. Банк перераховує прийняті на користь Клієнта платежі з транзитного рахунку на поточний рахунок Клієнта не пізніше банківського дня, за днем, коли суми, прийняті на користь Клієнта, були зараховані на транзитний рахунок, за винятком належної комісійної винагороди Банку, зазначеної в Анкеті-Заяві на комплексне обслуговування.

Клієнт надає Банку право здійснювати договірне списання за прийом і перерахування коштів комісійної винагороди, передбаченою Анкетою-Заявою на комплексне обслуговування, з коштів, що надійшли на адресу Клієнта.

Згідно з дорученням, Банк утримує комісійну винагороду з сум платежів, що знаходяться на транзитному рахунку, на підставі меморіальних ордерів не пізніше банківського дня, за днем, коли суми, прийняті на користь Клієнта, були зараховані на транзитний рахунок.

3.3.1.5.8. Стягнення комісії здійснюється з Клієнта відразу, надання інформації про прийняті платежі - єдиним платежем відповідно до реєстру:

Всі суми платежів, прийнятих Банком на користь Клієнта, зараховуються на транзитний рахунок не пізніше наступного операційного дня, за днем, протягом якого надійшли кошти до каси Банку. Банк перераховує прийняті на користь Клієнта платежі з транзитного рахунку на поточний рахунок Клієнта не пізніше банківського дня, за днем, коли суми, прийняті на користь Клієнта, були зараховані на транзитний рахунок, єдиним платежем відповідно до реєстру за винятком належної комісійної винагороди Банку, яка визначена в Анкеті-Заяві на комплексне обслуговування.

Клієнт надає Банку право здійснювати договірне списання належного за прийом та перерахування коштів комісійної винагороди, передбаченої Анкетою-Заявою на комплексне обслуговування, з коштів, що надійшли на адресу Клієнта.

Згідно з дорученням, Банк утримує комісію з сум платежів, що перебувають на транзитному рахунку, на підставі меморіальних ордерів не пізніше банківського дня, за днем, коли суми, прийняті на користь Клієнта, були зараховані на транзитний рахунок.

Банк не пізніше наступного банківського дня за перерахуванням коштів на рахунок Клієнта, надає Клієнтові зведений реєстр платежів, прийнятих на користь Клієнта за попередній день на електронну адресу, вказану в Анкеті-Заяві на комплексне обслуговування.

3.3.1.5.9. Стягнення комісії здійснюється з Клієнта по кінцю звітного періоду (згідно з актом наданих послуг), надання інформації про прийняті платежі - відправлення кожного платежу окремо:

A. Всі суми платежів, прийнятих Банком на користь Клієнта, зараховуються на транзитний рахунок не пізніше наступного операційного дня, за днем, протягом якого надійшли кошти до каси Банку. Банк перераховує прийняті на користь Клієнта платежі з транзитного рахунку на поточний рахунок Клієнта не пізніше банківського дня, за днем, коли суми, прийняті на користь Клієнта, були зараховані на транзитний рахунок.

B. Банк не пізніше 5 числа місяця, наступного за звітним, надає Клієнтові зведений реєстр платежів, прийнятих на користь Клієнта та два екземпляри акту наданих послуг.

C. Клієнт не пізніше 10 числа місяця, наступного за звітним, підписує акт наданих послуг та сплачує комісійну винагороду Банку згідно з тарифами, передбаченими в Анкеті - Заяві на комплексне обслуговування.

D. При виявленні розбіжностей між сумою одержаних платежів і сумою, вказаною в акті наданих послуг, Клієнт сплачує комісію Банку в частині суми, що визнається, і протягом 10 днів зобов'язується провести звірку розрахунків з Банком. Остаточний розрахунок між сторонами за звітний місяць повинен бути проведений не пізніше 20 числа місяця, наступного за звітним.

E. У випадку, якщо в термін Клієнт не поверне на адресу банку підписаний акт наданих послуг або не направить в цей же термін свої мотивовані заперечення, послуги вважаються наданими Банком без зауважень в сумі, що вказана в акті наданих послуг. Оплата проводиться відповідно з п.F.

F. Клієнт доручає Банку списувати грошові кошти, що належать Банку в якості винагороди з усіх своїх поточних рахунків в національній валюті, в межах сум, що підлягають сплаті Банку, у разі, якщо у встановлені строки грошові кошти не надійдуть на рахунок Банку. Списання коштів здійснюється відповідно до встановленого законодавством порядку, при цьому оформляється меморіальний ордер.

G. У разі, якщо договірне списання зробить не можливо , що передбачене п. F, за умови не сплати Банку винагороди в строки, встановлені п. З, D, Клієнт доручає Банку утримати комісійну винагороду Банку за звітний місяць з поточних платежів, прийнятих Банком на користь Клієнта.

3.3.1.5.10. Стягнення комісії здійснюється з Клієнта по кінцю звітного періоду (згідно акту наданих послуг), надання інформації про прийняті платежі - єдиним платежем відповідно до реєстру:

A. Всі суми платежів, прийнятих Банком на користь Клієнта, зараховуються на транзитний рахунок не пізніше наступного операційного дня, за днем, протягом якого кошти надійшли до каси Банку. Банк перераховує прийняті на користь Клієнта платежі з транзитного рахунку на поточний рахунок Клієнта не пізніше банківського дня, за днем, коли суми, прийняті на користь Клієнта, були зараховані на транзитний рахунок, єдиним платежем відповідно до реєстру.

B. Банк не пізніше наступного банківського дня за перерахуванням коштів на рахунок Клієнта, надає Клієнтові зведений реєстр платежів, прийнятих на користь Клієнта за попередній день на електронну адресу згідно п. 3.4. Анкети-Заяви на комплексне обслуговування.

C. Банк не пізніше 5 числа місяця, наступного за звітним, надає Клієнту два екземпляри акту наданих послуг. Клієнт не пізніше 10 числа місяця, наступного за звітним, підписує акт наданих послуг і сплачує комісію Банку згідно з тарифами, передбаченими Анкетою-Заявою на комплексне обслуговування.

D. При виявленні розбіжностей між сумою отриманих платежів і сумою, вказаною в акті наданих послуг, Клієнт у встановлений термін, передбачений Анкетою-Заявою на комплексне обслуговування, сплачує комісію Банку в частині суми, що визнається, і протягом 10 днів зобов'язується провести звірку розрахунків з Банком. Остаточний розрахунок між сторонами за звітний місяць повинен бути проведений не пізніше 20 числа місяця, наступного за звітним.

E. У випадку, якщо в строк зазначений у п.C Клієнт не поверне на адресу банку підписаний акт наданих послуг або не направить у цей же термін свої мотивовані заперечення, послуги вважаються зробленими Банком без зауважень, в сумі, що вказана в акті наданих послуг. Оплата проводиться відповідно до п. F.

F. B Клієнт доручає Банку списувати грошові кошти, що належать Банку в якості винагороди з усіх своїх поточних рахунків в національній валюті, в межах сум, що підлягають сплаті Банку, у разі, якщо у строки, встановлені Анкетою-Заявою на комплексне обслуговування, грошові кошти не надійдуть на рахунок Банку. Списання коштів здійснюється відповідно до встановленого законодавством порядку, при цьому оформляється меморіальний ордер.

G. У разі якщо договірне списання зробить не можливо, що передбачене п. F, за умови не сплати Банку винагороди в строки, встановлені п. C, D, Клієнт доручає Банку утримати комісійну винагороду Банку за звітний місяць з поточних платежів, прийнятих Банком на користь Клієнта.

 

3.3.1.6. ФОРС-МАЖОР

3.3.1.6.1. Сторони звільняються від відповідальності за часткове або повне невиконання зобов'язань, якщо вони доведуть, що це невиконання з'явилося наслідком форс-мажорних обставин, а саме пожежі, повені, землетрусу, військових дій, змін в законодавстві та ін. за умови, що при умові , що дані обставини безпосередньо вплинули на виконання зобов'язань за Договором і підтверджені відповідними документами уповноважених органів. В цьому випадку термін виконання договірних зобов'язань буде продовжений на час дій вказаних обставин.

3.3.1.7. ТЕРМІН ДІЇ, ПОРЯДОК ЗМІНИ І РОЗІРВАННЯ

3.3.1.7.1. Цей договір комплексного банківського обслуговування набуває чинності з моменту підписання його обома Сторонами і діє протягом одного року.

3.3.1.7.2. Якщо за 10 днів до закінчення терміну дії Договору комплексного банковского обслуживания жодна із Сторін не виразила наміру припинити договірні відносини, то він вважається продовженим на той же термін і на тих же умовах.

3.3.1.7.3. Цей договір комплексного банковского обслуживания може бути розірваний:

- за угодою сторін;

- за ініціативою одного з учасників

- якщо другий учасник заявив про настання форс-мажору, причому немає можливості встановити дату припинення дії обставин непереборної сили.

- у односторонньому порядку за ініціативою однієї із сторін, з письмовим повідомленням про це іншої сторони за 20 днів до розірвання.

3.3.1.7.4. З моменту укладення даного договору комплексного банковского обслуживания припиняється дія всіх складених раніше між Сторонами або структурними підрозділами Сторін договорів в частині прийому платежів від Платників.

3.3.1.7.5. Договір комплексного банковского обслуживания складається в 2-х екземплярах, що мають рівну юридичну силу, поодинці для кожної із Сторін.

3.3.1.8. ПОРЯДОК ВИРІШЕННЯ СУПЕРЕЧОК

3.3.1.8.1 Всі суперечки і розбіжності, які можуть виникнути, по можливості розв'язуватимуться шляхом переговорів між сторонами.

3.3.1.8.2 У випадках не врегулювання суперечок і розбіжностей шляхом переговорів, вирішення суперечок проводитися в судовому порядку згідно з чинним законодавством України.

 

3.3.1.9. ІНШІ УМОВИ

3.3.1.9.1. Будь-які повідомлення, запити та кореспонденція за цією Анкетою-заявою або у зв`язку з нею повинні бути в письмовій формі, можуть передаватися по електронній пошті, за умови, що оригінали юридично важливої кореспонденції і документації повинні передаватися визнаною в Україні кур`єрською службою або вручатися особисто.

Будь-яке таке повідомлення повинно бути адресовано одержувачу на його адресу, що вказана нижче, або за іншою адресою, який може час від часу повідомляти в письмовій формі одержувачем відправнику як адреса одержувача.

Для доказу вручення повідомлення або документа буде достатнім довести, що доставка була здійснена особисто або що конверт, що містить повідомлення або документ, мав вірно вказану адресу і був відправлений (відповідно до вимог даного пункту, і всі поштові витрати були повністю оплачені), або що повідомлення електронною поштою було відправлено на адресу електронної пошти відповідної сторони, як зазначено нижче.

Адреси, згадані для обміну повідомленнями, такі:

Адреса Банку для обміну повідомленнями: 49074, м. Дніпро,вул. Батумська, 11

Електронна пошта: platezhy@a-bank.com.ua

 

Тарифи

Назва послуги

Тариф

1. Платежі населення

З одержувача:

основний тариф для всіх видів послуг - 1% (мін. 5 грн, макс. 200 грн), окрім:

Автосалони,СТО - 0,3% (мін. 5 грн, макс. 200 грн);

Туристичні компанії - 1% (мін. 5 грн, макс. 50 грн);

Кредитні установи та інші банки - 0,50%;

Благодійність - 0,5 грн;

Транспортні платежі (громадський транспорт) - 5%

2. Платежі населення​ в касі

З платника: 1% (мін. 15 грн, макс. 200 грн)

3. Платежі населення в Abank24

З платника: Безкоштовно

Стандартний тариф може відрізнятися, якщо це передбачено законодавством при наявності указу, постанови або іншого державного нормативного акту (приклад: платежі за газ - 0,3%).

При здійсненні платежів на суму до 10 000 грн на місяць на адресу бюджетних, комунальних та інших договірних отримувачів  - комісія за користування кредитними коштами не стягується.

Комісія за користування кредитними коштами при здійсненні бездоговірних платежів на суму до 10 000 грн на місяць – 2%, понад 10 000 грн. - 4%.