2.5.1. Умови використання кредиту на товар «Розстрочка»

 

Послуга «Кредит на товар «Розстрочка» - кредит на споживчі цілі, який дозволяє розбити платіж за товар на однакові частини та сплачувати їх щомісяця.

1.

Що таке

Кредит на товар «Розстрочка»?

Кредит на товар «Розстрочка» - послуга, за якою Банк надає Клієнту Кредит з метою придбання товару, послуги чи сервісу на строк, визначений у Заяві Клієнта, а Клієнт зобов’язується повернути суму Кредиту та сплатити Комісію за надання фінансового інструменту та відсотки у складі Щомісячних платежів.

2.

Як скористатися?

Завітайте до магазину, де є представник А-Банку.

Оберіть бажаний товар та умови кредитування.

Підпишіть Заяву та заберіть товар. Починаючи з наступного місяця, в день покупки товару, з поточного рахунку буде списуватись щомісячний платіж.

3.

Хто може скористатися?

Скористатися кредитом на товар «Розстрочка» може виключно Клієнт, в якого розрахований ліміт за послугою “Розстрочка”.

4.

Сума

від 300  до 100 000 гривень

5.

Строк

від 2 до 36 місяців

6.

Відсоткова ставка

0,00001% на місяць

7.

Єдиноразова комісія (за надання фінансового інструмента)

Визначається в Заяві клієнта.

8.

Щомісячна комісія (за надання фінансового інструмента)

Визначається в Заяві клієнта.

9.

Як розраховується щомісячний платіж?

Розмір Щомісячного платежу розраховується за формулою:

((R+R*X/100)T*365/360)/(1-((1+T*365/360)^(-N)))+(R+R*X/100)*K/100, де

R - сума коштів отриманих у кредит;

Х - розмір єдиноразової комісії вказаний у Кредитному договорі;

K - розмір щомісячної комісії вказаний у Кредитному договорі;

Т - розмір щомісячної відсоткової ставки;

N - кількість місяців, на які надається сума Кредиту.

10.

Чи є можливість погасити достроково?

Клієнт має право достроково погасити Заборгованість в будь-який момент шляхом зарахування коштів.

11.

Яка реальна річна процентна ставка?

До 105,75 % річних.

12.

Якщо щомісячний платіж не буде сплачений у строк?

У випадку несвоєчасної сплати щомісячного платежу по кредиту, Клієнт сплачує Банку пеню у розмірі 0,07% (не меньше 1 грн) від суми простроченої заборгованості по кредиту за кожен день прострочення, при цьому пеня за невиконання зобов’язання щодо повернення кредиту та процентів за ним не може перевищувати подвійної облікової ставки Національного банку України, що діяла у період, за який сплачується пеня, та не може бути більшою за 15 відсотків суми простроченого платежу.

13.

Права та обов’язки Клієнта

1. Права:

1.1. Клієнт має право протягом 14 календарних днів з моменту отримання кредиту відмовитися від кредитного договору шляхом подачі відповідної заяви каналами дистанційного обслуговування. При цьому Клієнт зобов’язаний протягом 7 календарних днів з моменту подачі заяви перерахувати на Поточний рахунок суму непогашеної частини Кредиту. Кредитний договір вважається розірваним (припиненим) у дату повернення Банку непогашеної частини Кредиту.

2. Обов’язки:

2.1. Забезпечити на Поточному рахунку наявність суми власних грошових коштів не менш ніж сума Щомісячного платежу та не пізніше терміну сплати Щомісячного платежу.

2.2. Погашати кредит в порядку та терміни відповідно до Заяви.

2.3. Сплатити відсотки за користування Кредитом відповідно до Заяви. Повну оплату відсотків та комісій (в т.ч. пені) за користування Кредитом здійснити не пізніше дати фактичного повного погашення Кредиту.

2.4. У разі прострочення зобов’язань, Клієнт надає згоду Банку залучати колекторські компанії та передавати таким компаніям (в т.ч. новому кредитору) персональні дані, інформацію про укладення цього Договору, його умови, стан виконання, наявність простроченої заборгованості та її розмір, з метою взаємодії з Клієнтом, інформування його близьких осіб, представників, спадкоємців та, за потреби, інших третіх осіб про необхідність виконання Клієнтом зобов’язань за цим договором. 

14.

Юридичні особливості

1. Банк на платній основі надає Клієнту Кредит у вигляді непоновлюваної кредитної лінії (кредитний ліміт) на споживчі цілі на умовах, передбачених Заявою клієнта та цими Умовами та правилами надання банківських послуг.

2. Кредит надається шляхом зарахування коштів за дорученням Клієнта на рахунок торгово-сервісного підприємства в якості оплати за обраний Клієнтом товар.

3. Сторони погодили, що Клієнт підписує Заяву шляхом накладання власноручного (в т.ч. цифрового) підпису або простим електронним підписом в Мобільному додатку ABank24. При укладанні Договору Банком може бути використано факсимільне відтворення підпису особи, уповноваженої підписувати такі договори, а також відтворення відбитка печатки технічними друкованими засобами. Датою укладення Кредитного договору є дата, зазначена в Заяві Клієнта.

4. Клієнт доручає Банку здійснювати погашення Заборгованості1 щомісячно шляхом безакцептного (договірного) списання Банком з Поточного рахунку Клієнта суми Щомісячного платежу відповідно до умов Кредитного договору. В разі відсутності на Поточному рахунку Клієнта власних коштів, Банк має право здійснити списання суми Щомісячного платежу за рахунок встановленого на Поточному рахунку Клієнта кредитного ліміту  (збільшення Заборгованості за Поточним рахунком).

5. В разі наявності заборгованості у Клієнта із сплати Щомісячного мінімального платежу понад 90 днів, Банк має право достроково розірвати Кредитний договір та здійснити дії, направлені на погашення залишку Заборгованості, що виникла при користуванні Клієнтом послугою «Розстрочка» за рахунок встановленого на Поточному рахунку Клієнта кредитного ліміту. При цьому Банк має право під час прийняття рішення про розірвання Кредитного договору на власний розсуд в односторонньому порядку зменшити розмір розрахованої попередньо Комісії за надання фінансового інструменту. Про факт розірвання Кредитного договору та остаточний розмір Заборгованості, що був погашений за рахунок встановленого на Поточному рахунку Клієнта кредитного ліміту, Банк направляє Клієнту повідомлення. Договір вважається розірваним у дату направлення Банком відповідного повідомлення.

6. Для погашення Заборгованості Клієнт зобов’язаний забезпечити на Поточному рахунку наявність суми власних грошових коштів не менш ніж сума Щомісячного платежу і не пізніше терміну сплати Щомісячного платежу. В разі відсутності на Поточному рахунку Клієнта власних коштів, Банк має право здійснити списання суми Щомісячного платежу за рахунок встановленого на Поточному рахунку Клієнта кредитного ліміту  (збільшення Заборгованості за Поточним рахунком).

7. Банк не несе відповідальності за своєчасність та якість надання товару, який поставляється Продавцем.

8. Банк, але не частіше одного разу на місяць, повідомляє йому інформацію про поточний розмір його Заборгованості, розмір суми Кредиту, повернутої Банку, надає виписку за рахунком щодо погашення Заборгованості, зокрема інформацію про платежі за Кредитним договором, які сплачені, які належить сплатити, дати сплати.

9. Банк має право передати іншій особі свої права кредитора за правочином відступлення права вимоги без згоди Клієнта. Клієнт надає право Банку передати новому кредитору персональні дані, інформацію про укладення договору, його умови, стан виконання, наявність простроченої заборгованості та її розмір.

10. Черговість погашення вимог за договором: у разі недостатності суми проведеного платежу для виконання зобов'язання за договором в повному обсязі ця сума погашає вимоги Банку в такій черговості:

- у першу чергу сплачуються прострочена до повернення сума кредиту та прострочені проценти за користування кредитом (прострочене тіло/прострочені проценти);

- у другу чергу сплачуються сума кредиту та проценти за користування кредитом (тіло/проценти);

- у третю чергу сплачуються неустойка та інші платежі відповідно до договору про споживчий кредит (пені/штрафи/інші платежі).

15.

Додатки:

1. Паспорт послуги кредит на товар "Розстрочка".

2. Заява Клієнта.

3. Графік погашення кредиту.

4. Тарифи.

 

 1 Заборгованість - заборгованість за Кредитним договором, що включає в себе заборгованість із погашення суми Кредиту, Комісії за надання фінансового інструменту та нарахованих відсотків.