2.4.2. Регулярні платежі

2.4.2.1. Банк надає Клієнту можливість здійснення банківських операцій шляхом автоматичного списання коштів з Картки/Рахунку Клієнта на регулярній основі за наявності у Клієнта діючої Картки/Рахунку.

2.4.2.2. Відповідно до правил дії послуги «Регулярні платежі » Клієнт доручає Банку , а Банк зобов'язується здійснювати списання коштів з Картки / Рахунку Клієнта , зазначених у заявках (у тому числі в разі перевипуску , призупинення дії картки ) , та / або на підставі розпорядження Клієнта , отриманого Банком з використанням віддалених каналів обслуговування, і перераховувати кошти за реквізитами і в порядку , зазначеними клієнтом у заявці та / або розпорядження Клієнта , отриманого Банком з використанням віддалених каналів обслуговування. У разі відсутності коштів на картці / рахунку , або перевипуску , призупинення дії картки , зазначених у Заявці , Клієнт доручає Банку здійснити списання платежу з іншої картки / рахунку Клієнта з позитивним залишком (договірне списання).

2.4.2.3. «Регулярні платежі» дозволяють здійснювати перерахування коштів:

2.4.2.4. Регулярні платежі здійснюються на підставі усної заяви Клієнта та за наданими Клієнтом реквізитами.

Повідомленням про підключення Клієнта до послуги "Регулярні платежі" є SMS, Push-повідомлення у мобільному додатку АБанк24, Viber, або інший мессенджер відправлене на номер телефону Клієнта.

Клієнт зобов'язується в день отримання повідомлення про підключення до послуги "Регулярні платежі"повідомити в банк про неправомірне підключенні до послуги "Регулярні платежі" згідно з інформацією, отриманою в повідомленні про підключення до послуги або подзвонивши по телефону 7776.

У разі відсутності повідомлення Клієнта про неправомірне підключенні до послуги "Регулярні платежі" вищевказані дії Клієнта вважаються підтвердженням на підключення до послуги "Регулярні платежі" відповідно до повідомлення про підключення до послуги.

2.4.2.5. Між Банком і одержувачем коштів може бути укладений договір на здійснення безготівкових розрахунків Клієнтів Банку за послуги, надані Клієнту одержувачем. У цьому випадку одержувач може надавати до Банку суму до списання з Клієнта. Регламент надання до Банку заборгованості Клієнта визначається умовами договору між Банком і одержувачем. Як правило, регламент надання даних – раз на місяць. Сума, надана одержувачем коштів до списання, буде списана з Картки/Рахунку Клієнта, зазначених у Заявці. Для здійснення такого Регулярного платежу Заявка повинна містити наступні реквізити:

2.4.2.6. Якщо між Банком і одержувачем коштів не укладений договір на здійснення безготівкових розрахунків Клієнтів Банку за послуги, надані одержувачем Клієнту, для здійснення такого Регулярного платежу Заявка повинна містити наступні реквізити:

2.4.2.7. Банк не відповідає за невиконання доручення Клієнта у разі неправильного зазначення або несвоєчасного повідомлення про зміну реквізитів одержувача, а також за відсутності коштів на Картці/Рахунку Клієнта.

2.4.2.8. Підключення Клієнта до послуги Регулярний платіж у віддалених каналах обслуговування і доручення Клієнта на списання грошових коштів здійснюється шляхом введення / підтвердження на сторінці такого каналу ОТП-пароля, отриманого Клієнтом на його особистий мобільний телефон у виді SMS, Push-повідомлення у мобільному додатку АБанк24, Viber, або інший мессенджер.

2.4.2.9. При виконанні доручення на Регулярний платіж Клієнт доручає Банку стягувати винагороду, що діє на момент обробки операції Банком. У разі здійснення операції у валюті, відмінній від валюти Картки/Рахунку, використовується курс конвертації процесингового центру Банку, що діє на момент обробки операції Банком.

2.4.2.10. У випадку якщо Банк виконує Регулярний платіж на адресу конкретного одержувача більш ніж один рік, Банк має право списати з Картки/Рахунку Клієнта щорічну винагороду (абонплату) відповідно до Тарифів Банку, що діють на момент платежу.

2.4.2.11. Клієнт погоджується на передачу розпоряджень, доручень Банку на перерахування коштів та / або інформації, по лініях телефонного зв'язку (включаючи мобільні та інші види телефонного зв'язку), усвідомлюючи, що лінії телефонного зв'язку не завжди є безпечним каналом зв'язку, і погоджується нести всі ризики, пов'язані з можливим порушенням конфіденційності, що виникають внаслідок використання такої системи.  

2.4.2.12. Клієнт погоджується на списання регулярного платежу, згідно з сумою зазначеної в договорі, на адресу страхової компанії при укладанні страхового договору.

2.4.2.13. У випадку якщо Клієнт не використовує послугу "Регулярні платежі" т.е протягом 90 календарних днів з рахунку клієнта не було вироблено жодного успішного платежу на користь контрагента з причини відсутності коштів на рахунку / картці клієнта, неправильного зазначення рахунку / картки контрагента, Банк має право в односторонньому порядку припинити надання послуги "Регулярні платежі" (провести відключення даного регулярного платежу).