2.4.2.1. Банк надає Клієнту можливість здійснення банківських операцій шляхом автоматичного списання коштів з Картки/Рахунку Клієнта на регулярній основі за наявності у Клієнта діючої Картки/Рахунку.
2.4.2.2. Відповідно до правил дії послуги «Регулярні платежі» Клієнт доручає Банку, а Банк зобов'язується здійснювати списання коштів з Картки / Рахунку Клієнта, зазначених у заявках (у тому числі в разі перевипуску, призупинення дії картки), та / або на підставі розпорядження Клієнта, отриманого Банком з використанням віддалених каналів обслуговування, і перераховувати кошти за реквізитами і в порядку, зазначеними клієнтом у заявці та / або розпорядження Клієнта, отриманого Банком з використанням віддалених каналів обслуговування. У разі відсутності коштів на картці / рахунку, або перевипуску, призупинення дії картки, зазначених у Заявці, Клієнт доручає Банку здійснити списання платежу з іншої картки / рахунку Клієнта з позитивним залишком (договірне списання).
2.4.2.3. «Регулярні платежі» дозволяють здійснювати перерахування коштів:
на інші Картки/Рахунки Клієнта, відкриті у Банку;
на Рахунки Клієнта, інших фізичних, юридичних осіб, відкритих у Банку та інших банківських установах України.
2.4.2.4. Між Банком і одержувачем коштів може бути укладений договір на здійснення безготівкових розрахунків Клієнтів Банку за послуги, надані Клієнту одержувачем. У цьому випадку одержувач може надавати до Банку суму до списання з Клієнта. Регламент надання до Банку заборгованості Клієнта визначається умовами договору між Банком і одержувачем. Як правило, регламент надання даних – раз на місяць. Сума, надана одержувачем коштів до списання, буде списана з Картки/Рахунку Клієнта, зазначених у Заявці. Для здійснення такого Регулярного платежу Заявка повинна містити наступні реквізити:
номер Картки/Рахунку Клієнта, з яких відбуватиметься списання коштів;
банківські реквізити одержувача коштів (рахунок, ЗКПО, МФО банку-одержувача);
найменування одержувача коштів;
призначення платежу;
адреса абонента у базі даних одержувача;
ПІБ та особовий рахунок абонента у базі даних одержувача;
телефон абонента у базі даних одержувача;
ліміт оплати (сума, більше якої не може бути списання коштів за одну спробу списання).
2.4.2.5. Якщо між Банком і одержувачем коштів не укладений договір на здійснення безготівкових розрахунків Клієнтів Банку за послуги, надані одержувачем Клієнту, для здійснення такого Регулярного платежу Заявка повинна містити наступні реквізити:
номер Картки/Рахунку Клієнта, з яких буде відбуватися списання коштів;
банківські реквізити одержувача коштів (рахунок, ЗКПО, МФО банку-одержувача);
найменування одержувача коштів;
призначення платежу;
строк дії Регулярного платежу (дата початку – дата зупинення);
періодичність списання;
кількість спроб списань (якщо чітко не було зазначено, то за замовчуванням кількість спроб дорівнює 4).
2.4.2.6. Банк не відповідає за невиконання доручення Клієнта у разі неправильного зазначення або несвоєчасного повідомлення про зміну реквізитів одержувача, а також за відсутності коштів на Картці/Рахунку Клієнта.
2.4.2.7. Переказ коштів в рамках послуги “Регулярні платежі” проводиться у національній валюті України.
2.4.2.8. Клієнт погоджується на передачу розпоряджень, доручень Банку на перерахування коштів та / або інформації, по лініях телефонного зв'язку (включаючи мобільні та інші види телефонного зв'язку), усвідомлюючи, що лінії телефонного зв'язку не завжди є безпечним каналом зв'язку, і погоджується нести всі ризики, пов'язані з можливим порушенням конфіденційності, що виникають внаслідок використання такої системи.
2.4.2.9. Клієнт погоджується на списання регулярного платежу, згідно з сумою зазначеної в договорі, на адресу страхової компанії при укладанні страхового договору.
2.4.2.10. У випадку якщо Клієнт не використовує послугу "Регулярні платежі" тобто протягом 90 календарних днів з рахунку клієнта не було вироблено жодного успішного платежу на користь контрагента з причини відсутності коштів на рахунку / картці клієнта, неправильного зазначення рахунку / картки контрагента, Банк має право в односторонньому порядку припинити надання послуги "Регулярні платежі" (провести відключення даного регулярного платежу).
2.4.2.11. За проведення платежу в рамках послуги "Регулярні платежі" Клієнт сплачує Банку комісійну винагороду за тарифами, що діють на момент надання послуги:
комунальні та інші платежі (є договір з отримувачем), бюджетні платежі, бездоговірні платежі (немає договору з отримувачем) - згідно з тарифами, що описані в розділі 2.4.5.1. Комісія за платежі в ABank24;
переказ з картки на картку - згідно з тарифами картки, що описані в розділі 2.1 Карти (умови і правила використання платіжних карток Банку);
поповнення мобільного - згідно з тарифами, що описані в розділі 2.4.5.3. Комісія за поповнення мобільного в ABank24.