2.4.2. Регулярні платежі

2.4.2.1. Банк надає Клієнту можливість здійснення банківських операцій шляхом автоматичного списання коштів з Картки/Рахунку Клієнта на регулярній основі за наявності у Клієнта діючої Картки/Рахунку.

2.4.2.2. Відповідно до правил дії послуги «Регулярні платежі» Клієнт доручає Банку, а Банк зобов'язується здійснювати списання коштів з Картки / Рахунку Клієнта, зазначених у заявках (у тому числі в разі перевипуску, призупинення дії картки), та / або на підставі розпорядження Клієнта, отриманого Банком з використанням віддалених каналів обслуговування, і перераховувати кошти за реквізитами і в порядку, зазначеними клієнтом у заявці та / або розпорядження Клієнта, отриманого Банком з використанням віддалених каналів обслуговування. У разі відсутності коштів на картці / рахунку, або перевипуску, призупинення дії картки, зазначених у Заявці, Клієнт доручає Банку здійснити списання платежу з іншої картки / рахунку Клієнта з позитивним залишком (договірне списання).

2.4.2.3. «Регулярні платежі» дозволяють здійснювати перерахування коштів:

2.4.2.4. Між Банком і одержувачем коштів може бути укладений договір на здійснення безготівкових розрахунків Клієнтів Банку за послуги, надані Клієнту одержувачем. У цьому випадку одержувач може надавати до Банку суму до списання з Клієнта. Регламент надання до Банку заборгованості Клієнта визначається умовами договору між Банком і одержувачем. Як правило, регламент надання даних – раз на місяць. Сума, надана одержувачем коштів до списання, буде списана з Картки/Рахунку Клієнта, зазначених у Заявці. Для здійснення такого Регулярного платежу Заявка повинна містити наступні реквізити:

2.4.2.5. Якщо між Банком і одержувачем коштів не укладений договір на здійснення безготівкових розрахунків Клієнтів Банку за послуги, надані одержувачем Клієнту, для здійснення такого Регулярного платежу Заявка повинна містити наступні реквізити:

2.4.2.6. Банк не відповідає за невиконання доручення Клієнта у разі неправильного зазначення або несвоєчасного повідомлення про зміну реквізитів одержувача, а також за відсутності коштів на Картці/Рахунку Клієнта.

2.4.2.7. Переказ коштів в рамках послуги “Регулярні платежі” проводиться у національній валюті України.

2.4.2.8. Клієнт погоджується на передачу розпоряджень, доручень Банку на перерахування коштів та / або інформації, по лініях телефонного зв'язку (включаючи мобільні та інші види телефонного зв'язку), усвідомлюючи, що лінії телефонного зв'язку не завжди є безпечним каналом зв'язку, і погоджується нести всі ризики, пов'язані з можливим порушенням конфіденційності, що виникають внаслідок використання такої системи.  

2.4.2.9. Клієнт погоджується на списання регулярного платежу, згідно з сумою зазначеної в договорі, на адресу страхової компанії при укладанні страхового договору.

2.4.2.10. У випадку якщо Клієнт не використовує послугу "Регулярні платежі" тобто протягом 90 календарних днів з рахунку клієнта не було вироблено жодного успішного платежу на користь контрагента з причини відсутності коштів на рахунку / картці клієнта, неправильного зазначення рахунку / картки контрагента, Банк має право в односторонньому порядку припинити надання послуги "Регулярні платежі" (провести відключення даного регулярного платежу).

2.4.2.11. За проведення платежу в рамках послуги "Регулярні платежі" Клієнт сплачує Банку комісійну винагороду за тарифами, що діють на момент надання послуги: