2.3.1. Загальні положення здійснення термінових грошових переказів.

 

2.3.1.1. Термінові грошові перекази (відправлення та виплата) - це перекази, виконані за допомогою міжнародних системи грошових переказів, RIA, Western Union, MoneyGram, Welsend, IntelExpress та інші (далі перекази).

2.3.1.2. Агентом цих систем переказів є АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО КОМЕРЦІЙНИЙ БАНК "А-БАНК" (Україна).

2.3.1.3 Системи переказів надають можливості здійснення наступних видів переказів (відправлення та виплата):

    - внутрішньодержавні перекази (перекази по Україні) - у гривні;

    - міжнародні перекази в доларах США , євро.

2.3.1.4. Банк має право для різних цілей (повідомлення про зміну тарифів, активація додаткових послуг, актуалізація контактних даних, зміна умов Договору, інформування про те, що проводяться банком акції, проведення опитування про якість обслуговування, дистанційне обслуговування, оформлення платіжних документів,  (в тому числі отримання згоди клієнта на вищевказані дії та їх підтвердження) встановити контакт з клієнтом, використовуючи будь-які зазначені канали зв'язку (повідомлення в мобільному застосунку, повідомлення в месенджерах, дзвінки і так далі). Банк має право встановлювати контакт з клієнтом на постійній основі.

Механізм отримання згоди від клієнта за допомогою авторизації через мобільний телефон і дзвінка або OTP-пароля наступний:

- Банк генерує дзвінок або OTP-пароль і відправляє його клієнту з зазначенням інформації, яка буде їм підтверджуватися.

- У разі згоди клієнт підтверджує виконання операції шляхом прийнятті дзвінка та натисканням відповідних клавіш які зазначені голосовим меню або передає  отриманий OTP-пароль Банку шляхом введення у відповідному рядку використовуваного сервісу.

- У разі якщо номер мобільного телефону зареєстрований і збігається з номером телефону клієнта, вважається, що клієнт прийняв запропоновані умови. Сторони визнають співпавшу комбінацію кнопок при дзвінку або ОТР-пароль електронним підписом клієнта.

- При здійсненні платіжних операцій в системах дистанційного обслуговування - виконання в програмних комплексах маніпуляцій, спрямованих на успішне завершення платежу або переказу або  інші операції з ними, прирівнюється до електронного підпису клієнта.

Згоду клієнта може бути підтверджено, крім іншого:

- документом на паперовому носії з реквізитами, що дозволяють ідентифікувати цей документ;

- документом в електронному вигляді із застосуванням електронного/електронного-цифрового підпису;

- проведенням клієнтом банківських операцій, отриманням банківських послуг, яке супроводжується оформленням касових документів;

- введенням пін-коду, паролів доступу до застосунку, використання відбитка пальця клієнта (за допомогою технології TouchID).

2.3.1.5. Банком встановлюються ліміти (обмеження) використання Клієнтами карток, що розміщені за посиланням.

2.3.1.6. Інформація про штрафи, пені, що застосовуються до обраної користувачем платіжної послуги, та методику їх обчислення, викладена в розділі 8 «Відповідальність сторін» загальних положень цих Умов.