3.4.2. Дистанційне керування рахунком

3.4.2.1. Клієнт, виходячи з технічних можливостей, своїх і обслуговуючого банку, може подавати до банку розрахункові документи як на паперових носіях, так і у вигляді електронних розрахункових документів, використовуючи системи дистанційного обслуговування. Спосіб подання клієнтом документів до банку встановлюється в цих Умовах та Правилах.
3.4.2.2. За допомогою системи дистанційного обслуговування клієнт може здійснювати:

1.підготовку платежів (за Україну і міжнародних) і відсилання їх у банк;

2.підготовку заявок на купівлю / продаж безготівкової іноземної валюти та проведення конверсійних операцій і відсилання їх у банк (згідно Публічному договором);

3. формування банківських виписок по 1.рахунках клієнта з відтворенням печатки за допомогою технічних друкувальних приладів та факсимільним підписом;

2. отримання інформації з архіву платіжних документів клієнта;

5. отримання інформації про статус відправлених у банк електронних платіжних документів;

6. контроль проходження платежів;

7. заповнення даних довірених осіб під час видачі картки;

8. розподіл коштів по картах довірених осіб;

9. формування виписок по картрахунку та корпоративним картам довірених осіб;

10. отримання довідкової інформації.

11. відправку відомості на зарахування заробітної плати.

Сторони визнають юридичну силу платежів (виписок), сформованих через системи дистанційного обслуговування, і їх еквівалентність платежах (виписках), які здійснюються з використанням паперових носіів.

Банк додатково надає клієнту інформаційно-довідкову інформацію (курси валют НБУ, нормативно-довідкові документи та інші, передбачені можливостями інтерфейсу програми дистанційного керування рахунком).


3.4.2.4. Банк може змінювати ім'я (адреса) сайту, за допомогою якого надаються послуги, і припиняти надання послуг з повідомленням клієнта про причини, можливої тривалості і умови поновлення.
3.4.2.5. Банк, який обслуговує платника із застосуванням систем дистанційного обслуговування, зобов'язаний перевірити відповідність номера рахунка платника і його коду (номера), які вказані в електронному розрахунковому документі, і приймати цей документ до виконання лише в тому випадку, якщо вони належать цьому платнику.
3.4.2.6. Відповідальні особи платника, які вповноважені розпоряджатися рахунком і на законних підставах володіють особистим ключем (верифікованим мобільним телефоном), від свого імені накладають підписи (у т.ч. за допомогою СМС) під час створення електронного розрахункового документа.

3.4.2.7.  Клієнт має право самостійно здійснювати перегенерування  ключів і зміну паролів, які використовуються системою дистанційного обслуговування, у таких випадках:

1) відразу після інсталяції;

2) пошкодження ключів;

3) втрати паролів;

4) звільненні осіб, які мали доступ до ключів ЕЦП та (або) паролів;

5) в інших випадках, коли виникає потреба у здійсненні таких дій.

3.4.2.8. У разі неможливості клієнтом самостійно здійснити зміну паролів та імені доступу, що використовуються в системі дистанційного обслуговування, а також при необхідності змінити номер мобільного телефону, що використовується для СМС-підписи, клієнт повинен звернутися в банк для вирішення цього питання з заявою до письмовій формі.

3.4.2.9. Обмін інформацією між банком і клієнтом можливий тільки після здійснення у банку процедури сертифікації ключів ЕЦП, згенерованих клієнтом, а також після верифікації використовуваних для СМС-підпису телефонів. Під час сертифікації відкриті ключі ЕЦП клієнта заносяться в базу ключів банку, а верифіковані номери телефонів - в Єдину клієнтську базу банку.

3.4.2.10. Відомості про сертифікацію ключів ЕЦП або верифікації телефонів клієнта встановлюються в кожному окремому випадку і підписуються сторонами.

3.4.2.11. Відповідальність за відповідність власників ЕЦП і верифікації телефонів особам, які вказані в картках із зразками підписів і відбитка печатки, несе клієнт.

3.4.2.12. У разі виникнення підозри про несанкціоноване використання коду електронного підпису клієнта, верифікованої телефону або проведення платежів не уповноваженою на те особою клієнт зобов'язаний негайно повідомити про це банк за допомогою голосового зв'язку і в письмовій формі.

3.4.2.13. Не дозволяється формування клієнтами електронних розрахункових документів на підставі розрахункових документів, які мають додатки (реєстр розрахункових чеків, реєстр документів за акредитивом тощо), а також формування стягувачем електронних розрахункових документів на підставі платіжних вимог на примусове списання, стягнення коштів, одержувачем - у разі договірного списання коштів. Ці платіжні вимоги стягувач / отримувач надсилає до банку на паперових носіях згідно з чинним законодавством.
3.4.2.14. Під час використання систем дистанційного обслуговування рахунку клієнт має дотримуватися всі вимоги, які встановлює банк, з питань безпеки обробки електронних розрахункових документів. Банк має право виконувати періодичні перевірки виконання клієнтом вимог щодо захисту інформації та зберігання засобів захисту і припиняти обслуговування клієнта за допомогою системи в разі невиконання ним вимог безпеки.
3.4.2.15. Дистанційне розпорядження вважається переданим клієнтом і прийнятим банком до виконання, якщо клієнт:
■ для доступу до системи ввів правильне значення засобів ідентифікації;
■ ввів код операції та всі параметри, які запитуються системою;
■ підтвердив це розпорядження.
Якщо клієнт не підтвердив розпорядження на здійснення операції, то банк операцію не виконує.
3.4.2.16. Банк приймає до виконання електронні платежі, які пройшли без зауважень усі технологічні стадії обробки і розшифровки з використанням відкритих ключів ЕЦП клієнта.

3.4.2.17. Під час обробки електронних документів банк у тому числі здійснює перевірку електронного підпису кожного електронного розрахункового документа і пакета в цілому.

3.4.2.18. Зупинка або відновлення проведення електронних платежів за бажанням клієнта здійснюється банком на підставі письмової заявки клієнта у випадку, якщо немає обставин, які перешкоджають цьому (порушення клієнтом умов цього Договору, Публічного договору, тимчасова технічна неможливість та ін.)
3.4.2.19. Якщо у банку виникає потреба з'ясувати особу клієнта, суть діяльності, фінансовий стан, а клієнт не надасть документи і відомості, які підтверджують ці дані, або навмисно надасть неправдиві відомості про себе, то банк залишає без виконання електронний розрахунковий документ.
3.4.2.20. Якщо операція містить ознаки такої, що підлягає фінансовому моніторингу, то банк може відмовити клієнту у виконанні електронного розрахункового документа.